Ik zeg 1-0 in de 95ste minuut!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef Heatseeker het volgende:
Nederland - Duitsland 1-0 in de 93ste minuut.
Dit oranje heeft de potentie. Als ze ook het momentum pakken en ik denk dat van Marwijk dat kan managen, dan zouden ze de verloren finales uit de zeventiger jaren kunnen doen vergeten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe het loopt op een WK maar niemand kan toch ontkennen dat oranje kanshebber is?
Van Marwijk is de mannen akelig scherp aan het zetten, dat zie je aan alles. Vind het dan ook klasse hoe hij van der Vaart aan het tergen is door Afellay vandaag in de basis te zetten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit oranje heeft de potentie. Als ze ook het momentum pakken en ik denk dat van Marwijk dat kan managen, dan zouden ze de verloren finales uit de zeventiger jaren kunnen doen vergeten.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef marcodej het volgende:
Een scenario a la de Champions League Finale 1999 lijkt me wel wat. 0 - 1 achter tegen Duitsland en dan twee keer scoren in de blessuretijd.
Dan ga ik dood van geluk.
Mathijsen faalde weer hopeloos.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:59 schreef Creeg het volgende:
[..]
Wat onze verdedigers zijn matig? Mathijsen en Heitinga zijn het gouden duo achterin!
Nee van Bronckhorst faalde.quote:
Ja en dat Beckenbauer al breed glimlachend bij de prijs staat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef marcodej het volgende:
Een scenario a la de Champions League Finale 1999 lijkt me wel wat. 0 - 1 achter tegen Duitsland en dan twee keer scoren in de blessuretijd.
Dan ga ik dood van geluk.
Mee eens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:51 schreef bascross het volgende:
Nee, Mathijsen had die bal makkelijk weg kunnen halen.
Minimaal een half jaar uitgeschakeld!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:48 schreef beertenderrr het volgende:
Nederland - Portugal 10-0 Met een blessure voor Ronaldo door Boulharouz
Ik denk dat NL en Portugal beiden eerste worden in de poule, en dan komen we ze in de kwartfinale al tegen. Alleen als een van beide teams tweede wordt en de andere eerste, maakt niet uit welke, treffen we elkaar in de finale. Worden we beiden eerste, of beiden tweede, moeten we in de kwartfinale al tegen elkaar ballen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:48 schreef beertenderrr het volgende:
Nederland - Portugal 10-0 Met een blessure voor Ronaldo door Boulharouz
Ehh nee, de nr1 speelt tegen de nr2 en niet de nrs1 van een poule tegen elkaar droplulquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik denk dat NL en Portugal beiden eerste worden in de poule, en dan komen we ze in de kwartfinale al tegen. Alleen als een van beide teams tweede wordt en de andere eerste, maakt niet uit welke, treffen we elkaar in de finale. Worden we beiden eerste, of beiden tweede, moeten we in de kwartfinale al tegen elkaar ballen.
Een van de beste voetballers een dergelijk lange blessure toewensenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Minimaal een half jaar uitgeschakeld!
In de achtste finale ja, DROPLUL.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh nee, de nr1 speelt tegen de nr2 en niet de nrs1 van een poule tegen elkaar droplul
Ik denk eerder dat Brazilië eerste wordt in die poule van Portugal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik denk dat NL en Portugal beiden eerste worden in de poule, en dan komen we ze in de kwartfinale al tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |