Uhmm, ik weet niet. Maar ik moet altijd muntjes per vijf kopen hoor. Weet niet waar jij muntjes per stuk aanschaft?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Paar (verbeter)puntjes voor volgend jaar, omdat ik Nederlander ben:
- Stom dat je de muntjes (die nog blauw afgaven ook) in stacks van 5 moest kopen.
Ik neem aan dat dit een verbeterpuntje voor jezelf isquote:- Terugreis naar Eindhoven duurde bijna 2 uur (ipv 30 min ofzo) door gekut op het spoor met random stoppende treinen enzo. (We hebben wel de hele terugreis 'This is the train... to nowhere' gezongen.)
Hardstyle Masterz is inderdaad een samenwerkingsproject van TechnoBoy en TuneBoy, alleen het optreden doet Tuneboy merendeel van de tijd toch echt alleen. Vroeger (lees IQ 2006) traden ze wel samen op in de producerszaal. Wat een optreden was dat! Voor de rest, was het alleen Tuneboyquote:DJ's die ik gechecked heb:
- Hardstyle Masterz: Maar 10 min gestaan omdat daarna PP kwam. Technoboy was er niet bij, maar alleen Tuneboy. Verder neit echt veel over te zeggen aangezien we toen een plaatsje aan het zoeken waren.
zeker een geslaagd feestje.
Bij kleinere events. Bij grotere is het idd vaak per vijf. Maar dan kan ik het toch wel een verbeterpuntje vinden?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Uhmm, ik weet niet. Maar ik moet altijd muntjes per vijf kopen hoor. Weet niet waar jij muntjes per stuk aanschaft?
Daarom staat verbeter ook tussen haakjes. Want het waren ook gewone mindere puntjes.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een verbeterpuntje voor jezelf isMisschien volgende keer lekker in de file staan met de auto?
OKquote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef CrustyClown het volgende:[..]
Hardstyle Masterz is inderdaad een samenwerkingsproject van TechnoBoy en TuneBoy, alleen het optreden doet Tuneboy merendeel van de tijd toch echt alleen. Vroeger (lees IQ 2006) traden ze wel samen op in de producerszaal. Wat een optreden was dat! Voor de rest, was het alleen Tuneboy
Jaloers isquote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef T_Killer het volgende:
[jaloers maak mode]Discorecord, Become the Sky, Magic, Feel my Fire, Under Attack, Auditory Nerve, Torture, Lellebel, Do you want heavy, The Crew, Creation, Ear Fucking, Strike, Raw Style en vast nog n aantal die ik zo vergeet [/jaloers maak mode]
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:25 schreef Quyxz_ een geslaagd verslagje.
Volgende week naar Defqon en dan gaat er ook iemand mee die normaal niet naar dit soort feestjes gaat. De enige die hij aan gaf persé te willen zien is HHZ.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:31 schreef NLS04 het volgende:
De set van hhz zelf was wel lekker maar niet enorm verrassend ofzo. Denk iets van 80 tot 90% zelfde platen als vorige week. Kan wel merken aan de drukte die dan ineens ontstaat dat het me niets zal verbazen als hij de nieuwe showtek gaat worden in de toekomst.
Oei, dat is echt flink balen! Moet ook maar een keer nog wat oude livesetjes en muziek van m'n ipod naar m'n pc halen omdat die er nog niet op staan.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:27 schreef benniesnugger het volgende:
Verder me ipod kwijt geraakt. En aangezien ik me muziek nog niet terug op me pc had gezet, nadat ik deze geformatteerd had, dus ook heel me hardstyleverzameling foetsie.
Ik heb geen flauw idee, jarig geweest? Afgestudeerd?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!![]()
Maar ik wil niet ondankbaar lijken maar wie behalve Rip,Huig,Crusty en miss NLS weet waarmee ze me gefeliciteerd hebben?![]()
Zeer lekker nummertje, hoop hem op DefQon te horen om even te genieten met een biertje in de hand!quote:Les phases doet het wel op zich voor mijverslagen zijn netjes en Avio intro is simpel doch effectief
en dat mag ik wel
Al zo enorm veel zin in DefQon!quote:Nog 1 weekje en dan is het tijd om mijn moves weer te laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb jou helemaal niet gefeliciteerd hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 10:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar ik wil niet ondankbaar lijken maar wie behalve Rip,Huig,Crusty en miss NLS weet waarmee ze me gefeliciteerd hebben?![]()
Les phases doet het wel op zich voor mijverslagen zijn netjes en Avio intro is simpel doch effectief
en dat mag ik wel
Nog 1 weekje en dan is het tijd om mijn moves weer te laten zien
Promoquote:Op maandag 7 juni 2010 13:24 schreef JortK het volgende:
Geen hardstyle maar wat heldig: Promo @ Decibel 2009
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:24 schreef JortK het volgende:
Geen hardstyle maar wat heldig: Promo @ Decibel 2009
quote:
Vlieg op met die duivelsche klanken gij doerakken.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Filesset van Promo op defqon zaterdag.
Duurde even voor ik die ontcijferd had, maar ik ga mijn geld inzetten op great minds think alike?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Babylon Zoo in die Intents intro![]()
edit: LtNoX gmta![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:49 schreef InGebruik het volgende:
Denk namelijk ook dat er mensen zijn die er nog niets over willen weten omdat ze op DefQon zelf verrast willen worden. Misschien handig om alles m.b.t. de opbouw in spoilers te zetten.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:41 schreef LtNoX het volgende:
Duurde even voor ik die ontcijferd had, maar ik ga mijn geld inzetten op great minds think alike?![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Daar verheug ik me nu al op..quote:Nog 1 weekje en dan is het tijd om mijn moves weer te laten zien
Mijn excuses, ik was op de hoogte van het feit dat jij het wist...quote:
En dat is maar goed ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |