wauw ja die is echt mooi ja, en ik denk ook dat ie jou wel zou staan ookquote:
Nog steeds vreselijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben van de mannelijke variant.
[ afbeelding ]
*checkquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog steeds vreselijk
Tenzij je 45 bent met een bierbuik en een bloemetjesblouse EN op vakantie.
Alweer of een vervolg op die vorigequote:
moet ik volgend jaar ook maar eens gaan doen.quote:
/carequote:Op woensdag 2 juni 2010 14:17 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen manginas!![]()
Jezus, ik zeker tien topics gemist. Can someone fill me in?![]()
Zeker SSDD.
Ik ben een klein weekje wezen kamperen met de militairen van New York (West Piont devision en Fort Hamilton). Het had wat voeten in de aarde, maar ik ken iemand die daar gestationeerd is. Das een lang verhaal, komt nog wel. Het was tevens een soort wandeltocht. Ik moet toch echt meer oefenen voor Nijmegen. Kilometers in de benen maken! Ben echt gebroken. Elke dag wandelen en vaak nog off-road.
Nou, ik ben helemaal genezen van het kamperen. (alhoewel sommigen echt lekker waren, je werd er gewoon nat van dus dat maakte veel goed.) Tering, wat is dat behelpen en was soms ook nog kutweer!. Lag je daar in je tent. We zouden op de kamping gaan staan voor de Nijmeegse Vierdaagse, maar daar kom ik op terug. Ik ga wel in een gastgezin o.i.d.
Het verhaal is nog langer, but who cares..
en hoe is het hier?
De groep was 35 man groot. Er was een grote leger tent wat als 'huiskamer' diende. Dit werd met Jeep steeds verplaatst. Verder lag iedereen met zijn 2- en, 3-en of 4-en in een tent. Ik lag met 2 anderen. Echte toffe gasten. Made friends for life. En ja, ze wisten na dag 3 dat ik homo was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:20 schreef Peter het volgende:
Zonnig!
en vertel het verhaal maar voluit.. lag je alleen in je tent, hoeveel blaren heb je, wie heeft je geprikt..
Mieke? Is that really youquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De groep was 35 man groot. Er was een grote leger tent wat als 'huiskamer' diende. Dit werd met Jeep steeds verplaatst. Verder lag iedereen met zijn 2- en, 3-en of 4-en in een tent. Ik lag met 2 anderen. Echte toffe gasten. Made friends for life. En ja, ze wisten na dag 3 dat ik homo was.![]()
Ik heb wel blaren gelopen, maar niet zoveel gelukkig, maar heb wel veel pijn in mijn voeten. Blaren heb ik stukgetrapt en sommigen heb ik wel geprikt en meteen afgetaped.
Siaquote:
was het maar waarquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
/care
Wat we iegenlijk willen weten is: Hoe vaak heb je face down ass up gelegen schatje van me?
en Clap your Handsquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sia
Breathe me
You've Changed
Girl that you lost to cocaine
It is I.quote:
No, I don't want your candy and I'm calling my momquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
It is I.
Heeee kerel![]()
Da's lang geleden! Kom je weer eens buurten hier?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:34 schreef Keukenkast het volgende:
Ik vind het toch fijn om te zien dat tijdens mijn afwezigheid er nog steeds naar mijn Mieke werd gerefereerd met het zinnetje 'face down ass up'
Never change a winning team
maar ik heb sugar on the candy cane.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
No, I don't want your candy and I'm calling my mom![]()
![]()
![]()
Just kidding. Ja, de wind draaide dus ik werd weer hierheen geblazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |