Sex is de beste remedie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben aan het afvallen dus geen koekjes
quote:
Ik ben lang niet hip genoeg voor jouquote:
Noem je mij nou rotzooi?quote:
Ik wil heul nie hip zonnebril en handtas!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben lang niet hip genoeg voor jou
quote:
Oh dan moet jij mij wel hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil heul nie hip zonnebril en handtas!
Ik wil stoppelbaard en bier!
Ik wil mooie ogen, nonchalante stoppelbaard, flesjes bier, leuke muzieksmaak, niet bang voor festivals maar ook niet voor een gaybar. En ik wil vooral ook humor!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil mooie ogen, nonchalante stoppelbaard, flesjes bier, leuke muzieksmaak, niet bang voor festivals maar ook niet voor een gaybar. En ik wil vooral ook humor!
Zo
Trouwenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil mooie ogen, nonchalante stoppelbaard, flesjes bier, leuke muzieksmaak, niet bang voor festivals maar ook niet voor een gaybar. En ik wil vooral ook humor!
Zo
Jullie zouden wel een leuk stel zijnquote:
Hoe doen ze dat dan? Koppelen ze het aan je bonus kaart ofzo?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
ik heb nu de AH applicatie op de iphone
kan ik precies zien wat ik maandag gekocht heeb
en het meeste gekocht heb de laatste 3 mnd
en dan boodschappenlijstjes maken
en dan zegt ie waar het staat in de winkel
HOE HANDIG!
*kijk* O ja, ik had likkoekjes gekocht
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jullie zouden wel een leuk stel zijn
Nu dan echt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Naar Utrecht.
Tot vannacht misschien en anders tot morgen.
Je komt te laatquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan? Koppelen ze het aan je bonus kaart ofzo?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Kan ik 'm verzorgen als ie met pensioen gaat en ik nog in de bloei van mijn leven ben
.
Ja maar kun je nagaan dat dus al járen wordt geregistreerd bij AH wat je daar allemaal koopt!quote:
Ik was het ook even hélemaal kwijt... Totally...quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:55 schreef Bartjebart het volgende:
Wat is Lost een onwijs vage serie met een stom eind
Ja die info is bijd e AH zelf al bekend, dus waarom dan niet voor jezelf?quote:
Waar denk je dat al die klantenkaarten voor zijn?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar kun je nagaan dat dus al járen wordt geregistreerd bij AH wat je daar allemaal koopt!Misschien is er wel een database en dat je dan zo een nummer in kunt toetsen en dan staat daar zo op het scherm wat Vlarp allemaal gekocht heeft, de afgelopen jaren!
En dan doen ze dingen met die gegevens!
Ik zou er wit van wegtrekken!
![]()
Misschien? Dat IS erquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar kun je nagaan dat dus al járen wordt geregistreerd bij AH wat je daar allemaal koopt!Misschien is er wel een database en dat je dan zo een nummer in kunt toetsen en dan staat daar zo op het scherm wat Vlarp allemaal gekocht heeft, de afgelopen jaren!
En dan doen ze dingen met die gegevens!
Ik zou er wit van wegtrekken!
![]()
Puur en alleen voor het gemak en het genot van de klant.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die klantenkaarten voor zijn?
Niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Puur en alleen voor het gemak en het genot van de klant.
Alsof IKEA bijhoudt hoeveel gratis kopjes koffie ik als Family-mämbör heb gedronken.En alles.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Godverrrrrrdomme kutklote familiefeesten!
Word ik net voor een filmrolletje gevraagd, zijn de opnames op de dag van het familiefeest.
Dat kutklote feest kotm IEDER jaar wel eens ergens voor te zitten!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja tijd idd voor mijn zomerhoed.
Hmmja, het was helemaal uitverkocht en helemaal vol met vrouwen, en enkele meegesleurde vriendjes en gaytjes.. en de sfeer was zo goed en iedereen lachte zonder enige schaamte.. dat maakte het helemaal geweldigquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga misschien morgen. EN ook al heb ik alle seizoenen gezien, en deel 1.... toch denk ik dat mega mega mega geweldig wat overdreven zal zijn
Rick Felderhof!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben van de mannelijke variant.
[ afbeelding ]
Zo'n Panama-hoed heb ik ooit voor mijn vader meegenomen uit Ecuador... zelf ben ik meer van gewoon haar dan hoeden/pettenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben van de mannelijke variant.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |