abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juni 2010 @ 19:39:50 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_82296772
Perry the Platypus.

Ik heb zijn geluidje op m'n telefoon als er een mail binnenkomt
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_82297223
^^ Das lachwekkend haha
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  donderdag 3 juni 2010 @ 19:52:08 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_82297318
Ik ben gek op Perry
pi_82297358
Hmmm ik ben echt in twijfel wat ik er in wil doen

"gezelschap" omdat ik er al een poosje uitben en dat vrij makkelijk te houden is.

Of echt Amazone

Of de Malawi's alleen dan wil ik toch beplanten en dat is ruk
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_82299012
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:52 schreef Joene het volgende:

"gezelschap" omdat ik er al een poosje uitben en dat vrij makkelijk te houden is.

Of echt Amazone

Zou niet voor een gezelschap gaan maar voor 1 soort, dat komt in mijn ogen natuurlijker en mooier over. Malawi is echt mooi denk alleen dat je niet heel veel soorten kan plaatsen maar het moet vast lukken, ben benieuwd
pi_82299996
Mijn garnalenbak gaat zaterdag verdwijnen...

1 ding is wel leuk; de garnalen kunnen nu ook in de 600liter bak, dus daar mogen ze gaan spelen
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_82302444
Hoop voor je dat je ze gaat zien
pi_82303607
Jawel, en zo niet vind ik het ook best.. Als ze hun werk maar doen.. Ruimte hebben ze iig genoeg, samen met de cory's

De nieuwe eigenaar zou de vuurgarnalen en andere visjes namelijk laten opeten door andere vissen, en de overgebleven ging ie vermoorden zei die.. Dus laat die hier maar een gelukkig leven leiden
Prrrrttt
pi_82307080
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:52 schreef Joene het volgende:

Of echt Amazone

Mijn voorkeur gaat uit naar een groentebak zogezegd. Ofwel mengeling van alles (vissen+planten).
Het is maar ook net wat je mooi/leuk vindt om naar te kijken. Het nadeel van malawi/amazone is dat je zo moet letten op wat voor planten+vissen je gebruikt, omdat het anders niet "hoort". Maar goed, dat is juist ook weer wat sommigen erin aantrekt.

Ofwel, doe waar je zin in hebt!
pi_82313937
Testje

OP

The end

[ Bericht 3% gewijzigd door Faithfulness op 04-06-2010 02:05:19 ]
pi_82313965
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:47 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

De nieuwe eigenaar zou de vuurgarnalen en andere visjes namelijk laten opeten door andere vissen, en de overgebleven ging ie vermoorden zei die..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_82313968
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 01:36 schreef Faithfulness het volgende:
Testje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

OP

The end
Mooi
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_82314276
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Mooi

Mijn mooie witte randje is alleen niet zichtbaar in de baggerlayout. Misschien toch even een ander kleurtje geven
pi_82314667
quote:
Testje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

OP

The end
Super super vet ! Echt heel netjes gedaan, ook super handig als er zo'n op is
Alleen heb echt geen ancitrissen, staat zo goedkoop, zeg dan de L134
pi_82314930
Wow Faith!!
Das echt kei mooi.

Nu nog even aanvullen met alle andere en klaar
Prrrrttt
  vrijdag 4 juni 2010 @ 09:55:30 #116
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_82317486
Ben ik geen vaste gast sinds deel 1 of zo?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:05:29 #117
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_82317807
quote:
Testje

The end
heel vet!!
pi_82318050
Dit is volgens mij een opzetje dat nog uitgebreid gaat worden Prowl
Prrrrttt
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:33:39 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_82318818
quote:
Testje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

OP

The end
Heel mooi
pi_82323211
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 09:55 schreef Prowl het volgende:
Ben ik geen vaste gast sinds deel 1 of zo?
Jij hebt geen usericon
pi_82323262
Zo net even binnengelopen bij www.discusmak.nl in schagen , mooie winkel dus ik denk dat ik daar mn plantjes enzo maar is vandaan ga halen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_82323274
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 03:31 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Super super vet ! Echt heel netjes gedaan, ook super handig als er zo'n op is
Alleen heb echt geen ancitrissen, staat zo goedkoop, zeg dan de L134
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer helemaal zeker weet wat je in je bak hebt :$ Behalve discussen
Wist ook niet zeker van de garnalen, omdat je ook een 2e bak erbij hebt
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:16:24 #123
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_82325588
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:21 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Jij hebt geen usericon
Grmbl, waar zijn die nou weer gebleven
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_82325804
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Joene het volgende:
Zo net even binnengelopen bij www.discusmak.nl in schagen , mooie winkel dus ik denk dat ik daar mn plantjes enzo maar is vandaan ga halen.
Check wel even van te voren http://www.aquaplant.nl/
Zou nooit zomaar wat mooie planten kopen, dat is vragen om irritaties omdat lang niet alle planten even makkelijk zijn.
pi_82325830
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer helemaal zeker weet wat je in je bak hebt :$ Behalve discussen
Wist ook niet zeker van de garnalen, omdat je ook een 2e bak erbij hebt
Als je de ancitrussen veranderd in L134 ben ik helemaal blij
Maar verder ziet het er echt super uit
pi_82326599
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:21 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Als je de ancitrussen veranderd in L134 ben ik helemaal blij
Maar verder ziet het er echt super uit
Komt goed, ga ik vanavond mee aan de slag
Zou ook nog wat info willen over je garnalenbak, die kon ik zo snel niet vinden ^^
pi_82327394
Vind die niet echt mooi maar vooruit, 60 crystal black, dat is het enige
Maar ben je grafisch ontwerper ?
pi_82328334
Volgens mijn papieren ben ik vanalles.

Ik heb universitair Technische wiskunde afgerond. Daarna nog game design & development. Voor dat laatste doe je dus wat grafische dingen, maar dat doe je allemaal op een Tablet en/of op papier (ouderwets eh!), en dit is allemaal gewoon met de muis gedaan.

Ik heb overigens geen fuck met m'n opleidingen gedaan. Ben na m'n studie als teamleider gaan werken bij een mediumgroot (game)bedrijf. Vier jaar gezeten. Geen enkele pixel in een game is door mij erin gezet Uiteindelijk ging het allemaal bergafwaards en zit ik alweer x-jaar thuis.
pi_82328406
Echt? Zonde zeg, zoveel potentie..... kom op
pi_82328593
Ik zit ongewenst thuis Schizofrenie. Na enkele psychoses hebben we (huisarts, psycho medisch centrum, mijn man & ikzelf) besloten dat het beter zou zijn als ik zou stoppen

En nou niet met "wat erg" beginnen, er zijn mensen die het veel slechter hebben dan ik!
pi_82328638
Faith, thuis als huisvrouw, of zoek je nog ander werk?
Mocht je dat doen; reelancen geen idee?
Prrrrttt
pi_82328653
Zie bericht hierboven
pi_82328936
Ja, ik was te laat.. Iets met vrijdagmiddag en ondertussen moeten werken en geen zin hebben...
Prrrrttt
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:34:44 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_82328983
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:27 schreef Faithfulness het volgende:
Zie bericht hierboven
Vrijwilligerswerk in het asiel?
pi_82329452
Ik heb niets tegen vrijwilligerswerk, maar wel tegen vrijwilligerswerk waar je onder grote druk komt te staan. Bijvoorbeeld; Dieren die mishandeld zijn. Achtergelaten. Dood gaan aan vreselijke ziektes.
En dan kom je al snel aan bij kleding sorteren bij bijvoorbeeld een kringloopwinkel. En dat vind ik echt TOO mindless

Maar geen nood hoor, heb het druk genoeg! Drie katten, een hond, een zoon van 11, een man en een compleet huishouden. Mijn man is advocaat, en ik help hem 3 keer per week zijn dossiers op orde te krijgen.

*edit* Oh ja, en twee aquariums, maar daar heb ik het niet superdruk mee
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:50:30 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_82329737
Oh, dan heb je inderdaad genoeg te doen
pi_82329742
Heftige shit op de vrijdag middag, ben zelf een student met een bedrijf(je) en moet nog 35 a 40 jaar werken
pi_82330159
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef Faithfulness het volgende:
Volgens mijn papieren ben ik vanalles.

Ik heb universitair Technische wiskunde afgerond.

Respect!

Ik ben zeer slecht in wiskunde
pi_82330579
Ah Faith, je zit zo te horen dus echt niet stil

Ik moet zelf ook nog flink leren, aangezien ik hier de jongste ben.. Maar het is zo ontzettend leuk
Maargoed, ik moet nog 42 jaar werken en dan ben ik klaar Wellicht komt daar later nog 3 jaar bij..
Prrrrttt
pi_82330953
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Respect!

Ik ben zeer slecht in wiskunde

Iedereen heeft iets waar hij/zij goed in is. Ik heb een wiskundeknobbel, wat is jouw gebrek?
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:09 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ah Faith, je zit zo te horen dus echt niet stil

Ik moet zelf ook nog flink leren, aangezien ik hier de jongste ben.. Maar het is zo ontzettend leuk
Maargoed, ik moet nog 42 jaar werken en dan ben ik klaar Wellicht komt daar later nog 3 jaar bij..
Nope, stilzitten en niets doen is niets voor mij

Leren is goed. Dat besef je niet als je 15 bent, daarom zijn er zo veel jongeren die met school kappen, denk ik. De een moet er meer moeite voor doen dan de ander. Ik heb ook veel meer respect voor mijn (vmbo) nichtje dan voor mezelf. Zij moest echt bikkelen. Ze snapte het niet. Ze had het supermoeilijk, maar ze heeft doorgezet en d'r diploma op zak. Daar heb ik echt vreselijk veel respect voor

Ik zou overigens dolgraag weer m'n werk willen doen, maar ik weet dat het niet goed voor me is. Maar ik blijf hoop houden dat er ooit een oplossing komt. Een pilletje, een prikje, een operatie.
pi_82331286
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:18 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Iedereen heeft iets waar hij/zij goed in is. Ik heb een wiskundeknobbel, wat is jouw gebrek?
[..]
Ik kan goed paarden tekenen, maar in mijn toekomstige beroepenveld heb ik daar niets aan
pi_82331290
Ja dat klopt.. Ik fietste door me opleiding heen alsof het niks was, en ik gaf er niks om..
Achteraf jammer, omdat het zoveel beter had kunnen zijn..
Maargoed, daarom nu studeren (op kosten van de baas en nog onder werktijd ook)
En echt; nu weet ik wel wat studeren is damn hehe

Dus ik weet nu ook wat het is voor mensen die het er moeilijker mee hebben..
Het enige nadeel is dat ik alles wil leren, en ook alles willen kunnen

Wie weet ooit Faith.. Altijd hoop blijven houden zeg ik wel eens
Prrrrttt
pi_82337262
Ik heb ook slechts mbo ICT gehaald, omdat ik zo een typisch puberaal knulletje was die van zijn atheneum advies niets aantrok !

Huiswerk, waarom ?
Studeren, waarom ?
LEREN, DOE NORMAAAL!!

zoveel spijt
pi_82337733
Jep, maar dat wil niet zeggen dat je dom bent! Je was jong en had "d'r geen zin an"
Misschien ooit nog de kans om toch nog een opleiding te gaan doen, je weet het nooit he
pi_82337944
Mavo , ik had er geen zin an .

Daarna via werk MCSE + wat ciscoshit gedaan Gelijk aan hbo prima hoor
pi_82337986
Wanneer kunnen we foto's van jouw bak verwachten, Joene?

Ik ben niet ongeduldig
pi_82338058
Nou aangezien ik hem pas de laatste week Juni ophaal , dan ergens dus

Ik ga hem wel snel beplanten enzo Visjes uiteraard pas week of 10 dagen later
pi_82338121
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef Joene het volgende:
Nou aangezien ik hem pas de laatste week Juni ophaal , dan ergens dus

Ik ga hem wel snel beplanten enzo Visjes uiteraard pas week of 10 dagen later
Ben benieuwd! Ben je er al wat zekerder van wat je ermee wilt?
En iets langer dan 10 dagen laten indraaien he Denk aan de nitrietpiek
pi_82338196
ik heb besloten in elk geval even van malawi's af te zien voorlopig omdat het ding midden in de woonkamer komt en ik daar dan dus ook planten wil hebben.

Dus het zal worden Amazone of Gezelschap.
pi_82338395
Het plan was hier om een tangyika te maken. Maar inmiddels begint het alweer wat meer gezelschapsbak te worden.. Meer groen etc, vooral omdat de waterwaardes met meer groen iets beter te handhaven zijn. Visjes voelen zich in ieder geval prima, en daar gaat het om!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')