Heb zelf ook roodkopzalmen gehad, maar zodra er een beetje stress is gaan ze gauw dood.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:28 schreef versteegrob het volgende:
zou 1 school nemen ipv 2 scholen, dat oogt onrustig en zou voor de roodkopzalm gaan
Waarom zou het niet goed gaan ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:57 schreef ook_gek het volgende:
Mijn aqua 40 is verbouwd en klaar
achterwand er in, intern filter en thermosstaat weg gewerkt.
Plantjes en stukje hout er in. Paar vuurtjes om te kijken of ze het overleven. En dat gaat een week al goed!
Nou, er kunnen met een aquarium soms heel onverwachts hele vreemde dingen gebeuren..quote:
wat perry zegt.quote:
zal eens kijken voor een foto. En ik doe er elke keer meer garnalen inquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Klopt.. Daarom kun je ook beter zachtjes alles opbouwen zoals je nu doet.
Iedereen zegt altijd vanalles zo van 'wacht tot de nitrietpiek geweest is', maar die komt er pas als je er garnalen/vissen indoet..
Daar ben ik inderdaad laatst ook geweest. Erg mooie zaak en behulpzame mensen. Leuke zoutwaterafdeling ook!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:54 schreef Samzz het volgende:
Zonder vissen of garnalen kan je idd lang wachten op je nitrietpiek
Vorige week vrijdag met lief naar de Rifwachter geweest. Wat een prachtige winkel! Ondanks dat deze nog midden in de verbouwing zit. Erg veel verschillende vissoorten zoet en zout, een heleboel soorten planten, koralen, zelfs plankton en een mooie afdeling met verschillende soorten aquaria. Erg leuk
Niet erg groot, maar je kunt er makkelijk 1,5 uur rondlopen. Ze hebben wel heel veel bakken etc staan!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:16 schreef ook_gek het volgende:
Zo dat ziet er gaaf uit bij rifwachter.
Is dat erg groot en is het leuk om daar eens rond te kijken?
Ziet er wel groot uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |