Fail.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef Fapperdefap het volgende:
Jééé! We hebben binnen 2 jaar weer een uitkeringstrekker erbij!
Wauw, je hebt een vast contract bij de McDonalds voor twaalf uurtjes in de week! Hij is al drie keer verlengd!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:45 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Fail.
1) Heb netjes een vast contract
2) Ik doe die studie naast mn werk
Jij zoekt alles nog op in de encyclopedia van 1853 en per kaartenbak?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:46 schreef Socios het volgende:
Sowieso voor studeren afhankelijk zijn van een computer._!
Ja, nochtans, ik zoek het op in boeken uit de bibliotheek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jij zoekt alles nog op in de encyclopedia van 1853 en per kaartenbak?
Wauw... je kent me? oh wacht, jij bent die hamburgerbakker die ontslagen was omdat ie zelfs dat niet kon?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Wauw, je hebt een vast contract bij de McDonalds voor twaalf uurtjes in de week! Hij is al drie keer verlengd!__!
Dikke vette burn van TS. Ouch...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Wauw... je kent me? oh wacht, jij bent die hamburgerbakker die ontslagen was omdat ie zelfs dat niet kon?
Nee, ik was ontslagen voor seks op het werk met dat lekkere vrouwtje dat eerst altijd achter de rechterkassa stond. Jaloers?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Wauw... je kent me? oh wacht, jij bent die hamburgerbakker die ontslagen was omdat ie zelfs dat niet kon?
Je bent voor bijna alles nu afhankelijk van een computer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:46 schreef Socios het volgende:
Iedereen eist tegenwoordig alles uitgetypt en zelfs netjes opgemaakt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:46 schreef Socios het volgende:
Er word gewoon van je verwacht dat je een computer heb met word en printer en alles er op en eraan, en dat het altijd werkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Iedereen eist tegenwoordig alles uitgetypt en zelfs netjes opgemaakt.
Inderdaad wat een gezeik is dat zeg. Met lettertype 22 zit je veel sneller op het minimaal aantal pagina's.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoeveel eisen er aan verslagen wel niet word gemaakt. Lettertyp dit, grootte dit, paginanummering. Enz, enz.
Nee maar arial lettertyp 11, is nogal klein.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:19 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Inderdaad wat een gezeik is dat zeg. Met lettertype 22 zit je veel sneller op het minimaal aantal pagina's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |