Neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je zegt ook tegen de koningin: wat willen de dames drinken?
Een beetje stoer en mannelijk mag ook hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:46 schreef Bellatrix het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Toverbolletjesland![]()
Toverpenisjesland danquote:
Hey jijquote:
Is D weer met zijn toverstaf aan het zwaaien op de webcam?quote:
Laat maar, ik had ooit een vriendin die was helemaal dol op elfjes en trollen, en die leefde in haar hoofd in zo'n wereldquote:
Rauz is helemaal niet blauw, dus gaat de tt niet over hemquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is D weer met zijn toverstaf aan het zwaaien op de webcam?
Mag ook, zonder webcam danquote:
O ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rauz is helemaal niet blauw, dus gaat de tt niet over hem
Weer?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is D weer met zijn toverstaf aan het zwaaien op de webcam?
Gelukkige vaginale spoeling!quote:
Verzin er lekker zelf 1 dan, ik ben geen stoere ventquote:
quote:
Ik verzin niets, het is niet mijn sprookje hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Verzin er lekker zelf 1 dan, ik ben geen stoere vent
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoals eerder ooit genoemd: ontroesten.
Ontroestenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoals eerder ooit genoemd: ontroesten.
Zeikwijfquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
Valt me eigenlijk nog mee dat jij hier in dit topic post D.
Ik drukte op invoeren en dacht dat het misschien teveel naar 1 user refereert
Rauzerrr gaat niet op zwart... hij is namelijk oranjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef Symphonic het volgende:
Toch is het jammer in een klap twee toffe collega's op zwart
Voor de 4de of 5de keer dat hij van blauw naar zwart gaat ongeveerquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Let verder niet op mij, ik heb echt een kuthumeur, en daar heb ik best wel een aardige reden voor.
Zijn wat dingen die moeten slijten enzoot...
For ever friendsquote:
Wie is hier nou een zeikwijfquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is ongesteld?
of bedoel je dat niet met dat rode kruisje?
Have funquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
______
Je bent jaloers he?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____!
Nee, hier kan ik niet tegenop![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hey halloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Kitykatquote:
Je had haar allemaal rot klusjes moeten laten doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat een kutkind wat niet op kwam dagen...
staat ze er om zes uur.. ik zo: waar kom jij vandaan.. zij: eehh, thuis.. ik : nou je had al om 5 uur moeten beginnen...je kan weer gaan
![]()
grrr
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
ik beloon d'r niet.. ze krijgt juist minder uren = minder geld! en ze staat op 't moment echt onder aan 't lijstje bij mij van favoriete collega's.. laatst had ze ook al tegen me gelogen..
Wat voor bedrijf heb je?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
ik beloon d'r niet.. ze krijgt juist minder uren = minder geld! en ze staat op 't moment echt onder aan 't lijstje bij mij van favoriete collega's.. laatst had ze ook al tegen me gelogen..
Daar kan ik maar 1 ding op zeggen.... HOPPA!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, dat zei ik ook al... maarja, mijn leidinggevende die kijkt het altijd even aan.. oftewel...iedereen krijgt altijd 1002929202 kansen..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar kan ik maar 1 ding op zeggen.... HOPPA!
quote:
Oooo oke, zo klonk het.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Godzijdank heb ik nog geen bedrijf.. ben 20 hoor.. ik werk in een supermarkt, en heb 's avonds de leiding..
Hij is bij Jezus.quote:
Ik dacht dat je folders neerzette... dat doe je er dus naast ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Godzijdank heb ik nog geen bedrijf.. ben 20 hoor.. ik werk in een supermarkt, en heb 's avonds de leiding..
Owquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is bij Jezus.Of zij, ik weet eigenlijk niet of het nou een mannetje of vrouwtje was.
Nu moet ik iedere avond tegen een lege kooi praten.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je folders neerzette... dat doe je er dus naast ofzo?
Rust in vrede Pacino.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is bij Jezus.Of zij, ik weet eigenlijk niet of het nou een mannetje of vrouwtje was.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohwquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hij vond het geweldigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Goed hoor, life goes on heh.Hoe was het schoolreisje?
Oooooohwquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is op vrijdag, en van m'n moeder..
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je krijgt een t-shirt voor je overwinning!
Geniale film, Carrey,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |