Is waar. Geen sigaretjes bij training KCT.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb het ooit is gehoord van een gozer die bij de KL zat en die zei dat er een oefening was waarbij je zelfs geen sigaretten mee mocht nemen....
Is dat serieus waar?![]()
[..]
![]()
Hele kelder voorraad zowat
Niet heel taktisch, zo'n brandend peukjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb het ooit is gehoord van een gozer die bij de KL zat en die zei dat er een oefening was waarbij je zelfs geen sigaretten mee mocht nemen....
Is dat serieus waar?![]()
[..]
![]()
Hele kelder voorraad zowat
Nu ja, niet zozeer daarom, maar om gewoon even zonder die luxe te zijn en daarmee te leren leven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:02 schreef EllaN het volgende:
[..]
Niet heel taktisch, zo'n brandend peukje. Mooi richtpuntje voor een eventuele sniper enzo.
Zoiets stel ik me er dan bij voor als je geen sigaretten mee mag nemen.
Het is idd ff billenknijpen ja indien je verstoken bent van je sigaretjes. Weet dit uit ervaringquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Bouke-p het volgende:
het is altijd weer grappig om te zien hoe geirriteerd de rokers worden als er niet gerookt mag worden![]()
Noodlesoepjes gaan bij mij trouwens altijd standaard mee!
Aaah, dat is echt lullig zeg!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Remco026 het volgende:
Ook in een gewone AMO kan het voorkomen.
Wij mochten het op de eindoefening bijvoorbeeld wel, maar het peloton dat tegelijk was opgekomen mocht het niet, het lullige was dat we de eindoefening in het begin samen draaide dus aan de ene kant van de weg zaten wij te roken en aan de andere kant zaten hun sip te zijn.
En we hoefden het niet te wagen de weg over te steken om ze wat te geven
Ja hier nog eenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:08 schreef Maitje het volgende:
Ik zonder sigaretten...das niet best!!
[..]
De behoefte om te stoppen met roken sinds ik bij defensie zit is bij mij ook helemaal weg. Helemaal zoals ik al zei op oefening, dan rook ik mezelf doodquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:52 schreef Maitje het volgende:..
Nou, heb nog nooit geprobeerd te stoppen, eigenlijk ook geen behoefte aan. Maar zoals morgen moet ik werken (bij mijn bijbaantje) en dan kan ik van 8 tot 12 niet roken.... reken maar het 1e wat ik doe als ik pauze heb is roken.. en ik merk dat hoe dichter het bij 12 uur of 17 uur komt, ik chagerijniger wordt.
Nee, dan moet je als klant niet moeilijk gaan doen...
Bere-handig om te roken. Rokers horen meer van wat er in de organisatie leeft dan niet-rokers: heel veel leidinggevenden roken zelf ook, en bespreken dingen in de rokersruimten (of buiten bij de andere rokers).quote:
Ja, filerijders (lekker tussen de vrachtwagens!) gelukkig niet, en koken met esbit en dergelijke troep is ook volstrekt ongevaarlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:54 schreef Rave_NL het volgende:
Rokers zijn de kanker van de maatschappij.
Wat ik lees: " Rokers roddelen meer".quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bere-handig om te roken. Rokers horen meer van wat er in de organisatie leeft dan niet-rokers: heel veel leidinggevenden roken zelf ook, en bespreken dingen in de rokersruimten (of buiten bij de andere rokers).
Een aanrader!
Als jij dat zo wilt lezen zegt het waarschijnlijk meer over hoe je zelf bentquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:04 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wat ik lees: " Rokers roddelen meer"...
Waarschijnlijk heb je gelijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als jij dat zo wilt lezen zegt het waarschijnlijk meer over hoe je zelf bent
Laat ik ff voor Remco spreken, bij de KL voorzien ze je tenminste wel van vers drinkwaterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:54 schreef Rave_NL het volgende:
En remco, jij breekt die blokken dus af en legt ze in je mond om ze te weken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |