quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
de traumaheliicopter vliegt weg, Nappie keek uit het raam en nam afscheid van de ReuzeParkiet
Wat een heerlijk zorgeloos leventje hebben die beestjes toch ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
hij is het nu alweer vergeten, hij scharrelt naar kruimels op de eettafel
en hij houdt ook van banaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een heerlijk zorgeloos leventje hebben die beestjes toch ook.
Die banaan is verdorie grote dan ie zelf is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en hij houdt ook van banaan
[ afbeelding ]
Raakt ie tenminste niet zoek in het donker.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
je kan ook heel mooi zien hoe belachelijk fluor geel hij is
Omnomnomquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en hij houdt ook van banaan
[ afbeelding ]
nee want als je em openmaakt gaat hij er van zitten eten, hij vindt het verschrikkelijk lekkerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Die banaan is verdorie grote dan ie zelf is.Misschien ziet ie er wel een vrinendinnetje in.
hij raakt zelf altijd wel de weg kwijt in het donkerquote:[..]
Raakt ie tenminste niet zoek in het donker.
Snelheid vs mooiheid? Er zit nogal een verschil qua snelheid in idd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
Eerlijk gezegd twijfel ik nog steeds, de Legend is bloedmooi, de Desire bloedsnel, maar ga ik het nodig hebben is de vraag
quote:Beide toestellen maken gebruik van de laatste technologie als het gaat om displays. Het voordeel dat de HTC Desire hier bij heeft is dat hij 3,7 inch groot is en een resolutie van 480 X 800 WVGA tegen de 3,2 inch en 320 X 480 HVGA van de HTC Legend.
1Ghz t.o.v 600Mhz is nogal wat imho.quote:Batterijduur.
De HTC Legend maakt gebruik van een batterij met 1400 mAh capaciteit, de Desire met 1300 mAh. Dit resulteert in 400 minuten spreektijd voor de HTC Desire een maar liefst 490 minuten voor de HTC Legend. Daarnaast is de standby tijd van de Legend 340 uur en die van de Desire 340.
HTC Desire 1-1 HTC Legend
Snelheid.
Over de snelheid kunnen we kort zijn. De HTC Desire heeft een 1Ghz processor en de HTC Legend een 600 Mhz.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:34 schreef MissBliss het volgende:
Zal ik even lief zijn dan?
Omnomnomquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee want als je em openmaakt gaat hij er van zitten eten, hij vindt het verschrikkelijk lekker![]()
quote:[..]
hij raakt zelf altijd wel de weg kwijt in het donker
Een heel klein kompasje, of is dat nog te groot?
het grotere scherm + hogere resolutie is ook wel tofquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Snelheid vs mooiheid? Er zit nogal een verschil qua snelheid in idd.
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
De feiten ;
[..]
[..]
1Ghz t.o.v 600Mhz is nogal wat imho.
Ivm werkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
bloelevaarwaarom zou je zo'n abominatie van een tv-programma willen bekijken
Ja duh, maar hij was zelf in de studio vandaag.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:44 schreef JJH het volgende:
Dat is toch al anderhalve week in het nieuws ondertussen?
En wat voor zware database ga je er op draaien dat je dit verschil wil merken?quote:1Ghz t.o.v 600Mhz is nogal wat imho.
jesus kende ik al.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Enfermera het volgende:
Dan is de Engelse Jezus leuker! http://twitter.com/jesus
Balen dat het nu alsnog spaak dreigt te lopen zeg. Maar jouw diploma is goed genoeg, jij vindt gemakkelijk genoeg ergens ander werk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
Nou, ik heb die knakker van een zorgcoördinator gebeld, en hij kneep 'm toch wel behoorlijk volgens mijHeb gezegd dat ik de gang van zaken erg vervelend vindt, dat ik zo laat pas te horen krijg dat het functieniveau 4 is terwilj ik 5 ben. Hij bleef maar doorzeuren over dat je altijd 4 bent als je binnenkomt (
) en dat je met ervaring kan groeien naar niveau 5.
![]()
Dus nouja. Hij gaat nou navragen of het 'verpleegkundige' kan worden, en dat niveau 4 eraf. Magoed. Ik weet het zo net nog niet, hij ziet blijkbaar alle verpleegkundigen als niveau 4, en als je niveau 5 bent moet je wel heel wat beter zijn. Wellicht vindt ie me een tikje arrogant, I don't give a shitDenk dat ik het gewoon bij de thuiszorg ga proberen... Heb hier totaal geen goed gevoel over. Niet meer..
ik dacht dat hij bijgewerkt moest wordne?quote:
Nein sweety darling, ik heb numero uno genomenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik dacht dat hij bijgewerkt moest wordne?
Welke, de Nederlandse of Engelse?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
jesus kende ik al.En echt grappig is die God niet.
Ja precies.... Daarom!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen dat het nu alsnog spaak dreigt te lopen zeg. Maar jouw diploma is goed genoeg, jij vindt gemakkelijk genoeg ergens ander werk.![]()
Ik heb vanmorgen gesprek gehad bij de thuiszorg. En als ik ja zeg kan ik als oproepkracht beginnen daar. Mooie aanvulling op m'n salaris en dan kan ik na 8jaar weer wat werkervaring als verpleegkundige opdoen. Toch even schrikken dat het al met al weer zolang geleden was.
Nou, 8 jaar dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja precies.... Daarom!
Oeh!Wat goed!!! Haha
Maar wat leuk joh!
Hoe lang ist al geleden??
En vergeet niet de 1Ghz t.o.v de 600Mhzquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het grotere scherm + hogere resolutie is ook wel tof
NIet. Maar het gaat om de geilheidquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:52 schreef Barbaaf het volgende:
Arme Baloe. Er is wel vezelrijk hondenvoer te vinden volgens Google maar je moet zelf maar kijken wat hij wel en niet mag ivm. z'n allergie.
[..]
En wat voor zware database ga je er op draaien dat je dit verschil wil merken?
Sorryquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, 8 jaar dus.![]()
Ik heb bij dezelfde organisatie (voor de fusie) gewerkt tijdens mijn tweede studie. Dus ik ken de procedures daar wel zo'n beetje en wellicht nog wat collega's. Basiszorg en observeren/signaleren zal geen probleem zijn maar ik moet de verpleegtechnische handelingen weer een beetje oppoetsen.
Zou jij ook bij de thuiszorg willen werken? Want nu heb je toch iets in het ziekenhuis lopen he? Is wel iets heel anders.
Geilheid FTWquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuuuu die Jan Peter met brallende studenden bij de Nova Collegetour
Over nerds gesproken zeg...
Zag je m zingen???quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo geweldig hoe Owen Schumacher hem nadoet, echt geniaal
Lucky you!quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lucky you!
Ik zappte er per ongeluk in.
Vogel is binnen, deur is dicht, lekker warm
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Hij zit aan mn tafellaken te hengsten en mn dure teakhouten eetstoelen als snavelschoonmaakstok te gebruiken
Voor je kindjes heb je wat overquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Hij zit aan mn tafellaken te hengsten en mn dure teakhouten eetstoelen als snavelschoonmaakstok te gebruiken
Hans mag waar de honden alleen van durven dromenquote:
Nee joh, dat kan ie nog niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:00 schreef Barbaaf het volgende:
Maar hij moet z'n snavel en z'n klauwen ook echt leren gebruikien, heb je 'm al eens een kippekarkasje ofzo gegeven?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Peper past niet door het kattenluikje met zijn kapje
Rossi de held durft niet
Maar onze held op sokken Zorro durft het wel. Zelf Fire gaat er door heen maar dat past maar net.
Voor je het weet kan hij bellenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hans mag waar de honden alleen van durven dromen![]()
Hij leert zoveel elke dag, dat is zooooooo leuk om te zien.
Ik schoof net mn mobiel voor hem open, zodat de display aanging.
Vond ie geweldig.
Nou komt ie telkens na een rondje scharrelen over tafel terug en gaat ie wachten tot ik m weer open maak![]()
Zn poot snavel coördinatie wordt ook met de dag beter.
Hij pakt nu echt dingen en gaat er dan aan eten en zo
quote:
Als ik Hans Kraai hoor hang ik op. Dan denk ik dat het die enge blonde isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geef me je nr maar, dan zet ik die onder een speeddial toets voor m
Hij kan zn naam nog niet zeggenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik Hans Kraai hoor hang ik op. Dan denk ik dat het die enge blonde is
Die is ziek. Flinke diarree en vanmorgen kotsenquote:
Gedver....iets raars gegeten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die is ziek. Flinke diarree en vanmorgen kotsen
dealextremequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja voetbal, das een idee![]()
Ik heb de hele tafel volgegooid met dingen voor Hans om mee te spelen.
Alles met felle kleuren vindt ie geweldig, en alles wat glimt.
Maar het allercoolst vindt ie de lichtjes van mn mobiel en mn laptop![]()
Dus nu moet ik zo een laserlampje voor hem scoren ergens natuurlijk
Mja, half. Buiten is hij uit zn hum. Maar hij kwam vanmiddag wel ff aanzetten met een balletje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedver....iets raars gegeten?
En is hij verder wel tierig?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
*in mandje pleurt bij de 30 andere dingenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
oh en oh-oh, nog een mini-lightsaber?
als je niet oppast (ben blij dat ik geen creditcard heb) bestel je je te pletter aan plastic zooi die je nooit nodig gaat hebben
Quod Erat Demonstrandumquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
*in mandje pleurt bij de 30 andere dingen
Altijd akelig als een beest uit z'n doen is en je weet niet hoe het komt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, half. Buiten is hij uit zn hum. Maar hij kwam vanmiddag wel ff aanzetten met een balletje.
Zo sneu. Vanmorgen om 6u kwam hij me wakker maken omdat hij zo nodig moest. Hij rende echt naar het grasveld.
Eenmaal daar ging hij 3x zitten. En toen kwam hij tegen me aanstaan, aaide ik hem en ging hij over zn nek
Heb hem maar op kleine porties rijst en wat banaan gezet. Maar de rijst en banaan spuugde hij uit. 1.5u later wilde hij wel.
Neh. Hij heeft best vaak diarree. Ik ga hem maar eens vezels bij voeren, aangezien hij ook een pruttelbuik heeft. Kijken of dat helpt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Altijd akelig als een beest uit z'n doen is en je weet niet hoe het komt.
Kan het van de pijnstillers komen?
Iig wel zorgen dat ie genoeg blijft drinken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh. Hij heeft best vaak diarree. Ik ga hem maar eens vezels bij voeren, aangezien hij ook een pruttelbuik heeft. Kijken of dat helpt.
Ik heb hem bij shirley al op van alles laten testen een poos gelee waaronder giardia... niks uitgekomen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iig wel zorgen dat ie genoeg blijft drinken.
voor Baloe
Nope. Volgens MM komt er wel vorm in, maar dat zie ik niet. Ik kijk het nog een halve dag aan, omdat ik zelf ook niet het idee heb dat hij goed drinkt. Dus ik ben hem maar bij gaan wateren.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Ow arme dikke, wordt het nog niet minder?
ooh. 2 da's zeiden dat hij wel rijst mocht. Kleine portiesquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik laat ze bij diarree trouwens eerst een dagje vasten en geef dan pas weer eten.
Dan mogen ze alleen drinken hier...
He gatver, wat een gedoe johquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Volgens MM komt er wel vorm in, maar dat zie ik niet. Ik kijk het nog een halve dag aan, omdat ik zelf ook niet het idee heb dat hij goed drinkt. Dus ik ben hem maar bij gaan wateren.
Als het in de loop van de middag niet beter wordt gaan we langs ome arts.
Ja het mag vast wel hoor, ik doe het nooit ieg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh. 2 da's zeiden dat hij wel rijst mocht. Kleine porties
Zeg, vraagje. Ik wil baloe vezels bijvoeren. Wat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja het mag vast wel hoor, ik doe het nooit ieg.
Maar je kan m nu niet meer laten vasten, nu eet ie al te lang slecht
Geen idee, mijn honden krijgen alleen vlees, geen vezelsquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, vraagje. Ik wil baloe vezels bijvoeren. Wat?
Ik lees net dat in groentes dus ook vezels zit. En in vers fruit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, mijn honden krijgen alleen vlees, geen vezels
Ik heb dr echt geen idee van.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik lees net dat in groentes dus ook vezels zit. En in vers fruit.
Ik vraag me af of ik BV groente uit de diepvries ofzo kan kopen, dat ff kan koken om de wand kapot te krijgen zodat het verteerd kan worden.... en het dan kan geven
hmmmmmmm okequote:Op woensdag 2 juni 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr echt geen idee van.
Als die van mij een beetje spetterpoepen gooi ik dr een handje rauwe kippennekken in, dan poepen ze de dag dr op weer knikkers
quote:Geachte Knakker,
Hierbij zie ik officieel af van de baan als verpleegkundige niveau 4 in het *** ziekenhuis op de afdeling Geriatrie.
De gang van zaken is blijkbaar het gevolg van de manier waarop de sollicitatie is verlopen. U heeft mij gevraagd op gesprek te komen toen er ruimte was, dit was niet direct naar aanleiding van een advertentie. Had u tijdens de sollicitatie naar voren gebracht dat het om functieniveau 4 ging, dan was het voor mij eerder duidelijk geweest. Het had dan wellicht niet op deze manier hoeven te verlopen.
Ik ben opgeleid om te functioneren op HBO niveau, op niveau 5. Een contract voor niveau 4 is voor mij niet voldoende, ik had dan net zo goed MBO kunnen doen. In de praktijk functioneer ik natuurlijk op niveau 5, omdat ik hiervoor opgeleid ben. Als ik dit contract zou accepteren zou ik mezelf verloochenen.
Ik vind het erg jammer dat het zo gelopen is, ik was graag komen werken op de afdeling Geriatrie.
Met vriendelijke groet,
Enfermera
Goed gedaan!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
Zo dan.![]()
Heb net die knakker van een zorgcoördinator gesproken, hij zou kijken of het contract aangepast kon worden. Dat kan niet. Er kan hoogstens bij gezet worden dat ik 'opgeleid ben tot niveau 5'.
Dus ik zei dat dat voor mij niet voldoende is, dat is een beleid wat niet bij mij past, en dat ik af zag van de baan.
Hij had uitspraken zoals:
"Daar zou ik nog maar eens goed over nadenken"
"Bijna geen enkele HBO'er functioneert gelijk op niveau 5"
"Het is raar dat je gelijk voor het hoogste niveau gaat, bijna geen enkele afdeling doet dat"
Dus ik zei ook; er zijn genoeg instellingen die er anders mee omgaan, dan ga ik daar verder zoeken. Hij wilde graag nog een brief hebben van me, best hoor. Zie de brief die ik ga sturen:
[..]
Wat een sukkels. Ik wil daar echt niet werken zeg. Ben blij dat het iig duidelijk is nu
OMG!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:14 schreef Pagan het volgende:
Let vooral op de drummer (je kunt eigenlijk niet anders).
http://www.wimp.com/wronggig/
DeZwabber valt binnen, I presume!quote:
Thanks!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef Greys het volgende:
Hola!
Stoere beslissing wel enfermera, om er dan gewoon vanaf te zien
quote:
Ja, tis keimooi weer. Dan ga ik niet binnen zitten fokkenquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:55 schreef Barbaaf het volgende:
IK wil ook naar buiten, zit nu binnen extreem saaie documentatie te reviewen maandafsluiting te doen;(
IK wil ook naar buiten, zit nu binnen extreem saaie documentatie te reviewenslowchat te lezen
![]()
Ik jou ook, jij zit bij de dokterquote:
IK wil ook naar buiten, zit nu binnen me extreem saaie documentatie te reviewen niet lekker t voelen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
Zo dan.![]()
Groot gelijk en goede brief.![]()
Wat een sukkels. Ik wil daar echt niet werken zeg. Ben blij dat het iig duidelijk is nu
Ik moest ff kijken welk stukje jij nou had getypt, want het staat in de quotequote:
Ja, op één of andere manier gaat dat op mijn netbook niet altijd goed.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik moest ff kijken welk stukje jij nou had getypt, want het staat in de quote
Maar idd jagoeie brief toch?! Mn ouders waren het ook helemaal met me eens
![]()
Oeh leuk, nieuwe kippetjes, foto's maken voor ons hequote:Op woensdag 2 juni 2010 14:41 schreef Strega het volgende:
Zo, ik ga weer lekker buiten zitten met m'n boek.
Straks gaan we een nieuwe haan en twee kippetjes halen, Cochinkipjes, blauw koekoekkleurig.
De haan ga ik dus waarschijnlijk Boer Koekoek noemen. Truus vind wat nieuw gezelschap ook wel leuk hopelijk.
Dat pakket werd verkeerd bezorgd ofzo?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:37 schreef Qwea het volgende:
ik kreeg net een kitesurf pakket twv 818 euro. Kijk ik op de naam op de doos... compleet andere doos
ja, totaal debiel. Stond de hele dag al buiten voor mijn deur in het trappenhuis blijkbaar. Ik was bieren op het terras... ik kom terug, pakket daar. Ik buren vragen ; ja voor jullie. Okeej.quote:
Jouw postbode.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, totaal debiel. Stond de hele dag al buiten voor mijn deur in het trappenhuis blijkbaar. Ik was bieren op het terras... ik kom terug, pakket daar. Ik buren vragen ; ja voor jullie. Okeej.
Ik open maken, ik kijken, ik op mn kop krabben, ik naam bekijken, andere naam, adres wel mijn adres, andere postcode
Ik rekening bekijken ; 818 euro!Welke kutpostbode laat er sowieso een pakket van 800+ euro voor de deur staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je leren hoor! Ik was dat ook niet altijdquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Was ik maar zo assertief Enfermera.
Voor de geinteresseerde en die in de buurt zijn.
Op 12 juni houden wij open huis in ons nieuwe huisje.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, totaal debiel. Stond de hele dag al buiten voor mijn deur in het trappenhuis blijkbaar. Ik was bieren op het terras... ik kom terug, pakket daar. Ik buren vragen ; ja voor jullie. Okeej.
Ik open maken, ik kijken, ik op mn kop krabben, ik naam bekijken, andere naam, adres wel mijn adres, andere postcode
Ik rekening bekijken ; 818 euro!Welke kutpostbode laat er sowieso een pakket van 800+ euro voor de deur staan
of 't kind 't wil of niet, 't blijft illegaalquote:daar doe ik nog wel eens iets leuks mee, komt van het kind uit.
Het beste voor het kind willen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Qut das echt belachelijk ja!
Stel je voor twas jouw pakket dat ergens bij een of andere bierzuipende maniak neergesmeten was![]()
Oooooooh ik zit me weer eens gruwelijk te ergeren aan vrienden van me.
Nou ja vrienden zijn t inmiddels al lang niet meer, maar hun zoontje van bijna 12 logeert nog wel es bij me en daar doe ik nog wel eens iets leuks mee, komt van het kind uit.
Ouders zijn uit elkaar en spreek ik beiden alleen nog maar als ik ze buiten tegen kom.
Nu zat t joch vorige week te vissen op msn , wanneer ie weer es mocht logeren.
Dus wij komende vrijdag afgesproken, ik laat m altijd dubbelchecken met zn ouders omdat ik geen zin heb in gezeur.
Kwam m van t weekend nog tegen met zn ma, die zei nog ja ja hijs bij zn pa vrijdag, maar bel maar als je thuis bent dan komt ie om.
Ik spreek t kind elke dag op msn, hij had al gekozen wat we gingen eten en wat we gingen doen en welke chips ik moest kopen.
Gaat ie net naar zijn pa, komt ie op msn.
Ja ik mag van papa niet komen, want hij wist niet dat mama me iets had af laten spreken , en dat flikt ze hem elke keer, dus het is een principe kwestie.
Jankend kind, kwade vader , pffffffff zo sneu voor dat joch.
Ik vind het natuurlijk helemaal niet erg dat ik de vrijdag lekker niks heb nu , kwam me inmiddels ook wel beter uit, maar jezus, wat gaan die mensen toch vreselijk stom met dat jochie om![]()
Kan ik me ZO kwaad over maken
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:05 schreef Barbaaf het volgende:
Wat een vervelende ouders
oh, enneh:
[..]
of 't kind 't wil of niet, 't blijft illegaal
En ik ben blij dat mijnes altijd nog zo gelukkig zijn met elkanderquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:09 schreef Barbaaf het volgende:
Als ik dit soort dingen hoor ben ik altijd blij dat mijn ouders op nog een beetje normale manier uit elkaar gegaan zijn
Ik heb die kerel van dat pakket al gebeld. Stond een mobiel nr op. Neemt niet op. Mike heeft hem gekrabbeld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou uitzoeken voor wie het pakket bedoeld is, deze contact op laten nemen met de verzender en deze net zo lang laten zweten tot die voortaan een fatsoenlijke transporteur neemt, dit is belachelijk.
Ja?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:27 schreef Qwea het volgende:
ik heb best wel heftige medicatie voor mij jeuk gekregen net
Geen idee. Heb net mijn 2de pil genomenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh. Das pittig ja.
Maar werkt het?
Maar is dat van het bier of de pillen of de combi?quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar is dat van het bier of de pillen of de combi?
Wat stom en zo sneu voor dat jochie....die loopt zich al tijden te verheugen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:Ja dag, nou moeten ze me dr niet ook nog over gaan bellen he, die achterlijke ouders
![]()
Ze zoeken het maar lekker zelf met elkaar uit
Lucky Truusquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat stom en zo sneu voor dat jochie....die loopt zich al tijden te verheugen.
Hier twee erg leuke kippen en haan![]()
Truus, de enige kip die we nog hadden na het overlijden van de andere haan, kreeg gelijk een beurt van boer Koekoek.![]()
Even wat gehakketak, maar het mengt goed samen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat stom en zo sneu voor dat jochie....die loopt zich al tijden te verheugen.
Hier twee erg leuke kippen en haan![]()
Truus, de enige kip die we nog hadden na het overlijden van de andere haan, kreeg gelijk een beurt van boer Koekoek.![]()
Even wat gehakketak, maar het mengt goed samen.
Zou het?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
hij is bang dat hij niet meer terug kan
Ja, ik ben bang dat die jongen op één of andere manier totaal geen besef van moraliteit heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:41 schreef oh-oh het volgende:
OH My Gawd, die Joran van der Sloot, dat is me dr echt eentje he
Hier staan de pimpelmezen op het punt van eerste vlieglessen, de eerste kleine koppies kijken al uit de nestkast.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zou het?
Hij zou nu toch es moeten proberen te vliegen eigenlijk he![]()
Ik stond met de camera in de aanslag om zijn eerste echte vlucht te filmpen, maar toen liet ie zich nogal lomp voorover terug het balkon op kukelen en moest ik m opvangen![]()
En nu issie op tafel aan het spelen met alle meuk die ik voor m heb neergegooid
Hij wacht tot jij het voordoet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lucky Truus![]()
Oh Hans zat net op de railing van mn balkon, dus ik dacht die gaat een stukkie vliegen, maar nee, hij wist niet hoe snel ie dr weer af moest , hij kwam meteen naar binnen
Ik denk dat die gast ook denkt dat ie overal mee weg komt op de een of andere manier....quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang dat die jongen op één of andere manier totaal geen besef van moraliteit heeft.
Voor hem is een vrouw/meisje waarschijnlijk een artikel zonder waarde, wegwerpartikel
Oooooooh is dat het.quote:
Hé Maes, van het weekend puppy halen?quote:
Hé is de dvd van je geboorte/baby tijd eindelijk klaar?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
m'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnen
m'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnen![]()
[ afbeelding ]
Sjon in SPACE!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh is dat het.
Ik zal Sjon t zo ff laten voordoen
ja, mijn babytijd is zo'n episch epos (quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé is de dvd van je geboorte/baby tijd eindelijk klaar?
Ik heb een vriendje gehad ( heel ff , hij was heel knap maar hij praatte zo sloomquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, mijn babytijd is zo'n episch epos () dat ze 20 jaar lang gezwoegd hebben om de mooiste montage voor elkaar te krijgen
het is de Anesthetize live DVD van Porcupine Tree
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, mijn babytijd is zo'n episch epos () dat ze 20 jaar lang gezwoegd hebben om de mooiste montage voor elkaar te krijgen
Die staat nog niet eens online, en jij hebt hem al.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
............so?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
m'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnen
m'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnenm'ndvdisbinnen![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft best al wat staart, die groeit onwijs.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:28 schreef Barbaaf het volgende:
Maar Hans heeft toch nauwelijks een staart? Die heeft hij wel nodig om te vliegen heur
Feli met je mooie CD Zwabs
Nieuwe Hansfoto'squote:Op woensdag 2 juni 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij heeft best al wat staart, die groeit onwijs.
Ik heb nieuwe fotos en zulks
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Ah , hij fladderde net toch echt zelf van de salontafel naar de eettafel hoor![]()
Maes, dat is lekker snel gegaan ineens he
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lees jij wel wat we schrijven hiero???
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef Enfermera het volgende:
Maar leuk ZwabIk heb ook filmpjes van vroeger van mn moeder gekregen, die zijn nog 8mm en heeft ze nu ook op DVD gezet. Mn schoonmoeder heeft ook zo'n DVD van mn man, geweldig
Joh! Had ik echt nog niet gezien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en nu nog een keer goed lezen wat voor DVD het is
Dat schiet inderdaad op met die staartquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooooo de filmpjes zijn aan het laden.
Als zoethoudertje heb ik wel alvast twee fotootjes.
Hans op het randje , check zn staart Barbaaf![]()
[ afbeelding ]
Hans op Fok!
[ afbeelding ]
Ja goeie staart al hequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat schiet inderdaad op met die staart
Lekker eigenwijs dier is het toch
luisteren!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Joh! Had ik echt nog niet gezien.
Ik vind kinderfilmpjes van vroeger veul leuker, dus daar ging ik maar op verder. Heb namelijk geen idee wat het andere is.![]()
![]()
Oeh! Kinda nicequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
luisteren!
als je geen zin hebt in het hele nummer, van 3:15 tot een minuut of 6
tis progressieve / psychedelische rock met af en toe een stijlvol metal-riffje erdoor
Haha jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
die harde riffs tussendoor![]()
op het album wat ze hierna hebben gemaakt spelen ze nog harder
dat was de piep in mijn oren na het concert best waard
nee, dan klinkt het geluid nergens meer naar, dus als ik oordopjes aan ga doen naar concerten (wat ik uiteindelijk wel wil) dan moeten ze het geluid goed dempen, dat het nog ergens naar klinktquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaNice!
![]()
![]()
Slecht! Geen oordopjes?
Nou precies! Die dingen werken wel goed hoor, en je doet er fucking lang mee! Mn man heeft ze al minstens 5 jaar, en 2 soorten (hij kan 1 of ander plugje verwisselen) voor verschillende dempingen of geluiden. Ofzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, dan klinkt het geluid nergens meer naar, dus als ik oordopjes aan ga doen naar concerten (wat ik uiteindelijk wel wil) dan moeten ze het geluid goed dempen, dat het nog ergens naar klinkt
die moet je alleen op maat laten maten en dan ben je al snel 150 euro kwijt![]()
voor freakin' kunstof proppen
nee maar met een concert eens in de twee jaar zal het zo'n vaart niet lopenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou precies! Die dingen werken wel goed hoor, en je doet er fucking lang mee! Mn man heeft ze al minstens 5 jaar, en 2 soorten (hij kan 1 of ander plugje verwisselen) voor verschillende dempingen of geluiden. Ofzo.Ik weet 't ook niet, maar volgens hem werkt het super! Voor zowel festivals/optredens als bandoefeningen,
![]()
Jij wil dus over 10 jaar een gehoorapparaat?
Nee oke, dat valt mee. Als je ook goeie oordopjes hebt voor je MP3 en die niet te hard aangooitquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee maar met een concert eens in de twee jaar zal het zo'n vaart niet lopen
niemand die ik ken deelt mijn muzieksmaak, dus ik ga in m'n eentje naar dit soort concerten, en dan ga je minder
een gigantisch Sennheiser it is...quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee oke, dat valt mee. Als je ook goeie oordopjes hebt voor je MP3 en die niet te hard aangooit![]()
quote:Ahw!
Ik wil wel met je mee hoor Zwab! En mijn man is ook wel good company, die houdt zeker van metalshit enzoHij wil ook ooit nog eens naar Rock am Ring en dat soort harde troep
![]()
Btw:
[ afbeelding ]
Sennheiserquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een gigantisch Sennheiser it is...
[ afbeelding ]
en die klinken minder hard dan die dopjes, dus ik kan em niet hard zetten, zelfs al zou ik het willen![]()
[..]
Nappie owned Hansjequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
trouwens, oh-oh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG we even have matching birds my lovequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
trouwens, oh-oh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe, morgen mag Hans op Nappiequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
hij wilde maar niet lang genoeg blijven zitten voor de foto
normaal is hij er niet weg te slaan
LOLquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
hij wilde maar niet lang genoeg blijven zitten voor de foto
normaal is hij er niet weg te slaan
Nou zelfs als ze homo zijn, dan houden we toch niet minder van ze?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
brute homo-vogel seks![]()
ooooooooh wacht even...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
brute homo-vogel seks![]()
ooooooooh wacht even...
Orginele vraag Nokquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:17 schreef nokwanda het volgende:
Zeg oh-oh, hoe ga jij Hans leren vliegen? Ga je het hem voordoen vanaf je balkon?
Ah, okay. Ik lees de laatste tijd weinig terug dus die had ik gemist. Wel ontzettend aardig van Sjonquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Orginele vraag Nok![]()
Neuh, zoals ik eerder al zei, Sjon gaat dat voordoen![]()
quote:
GMTA!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:17 schreef nokwanda het volgende:
Zeg oh-oh, hoe ga jij Hans leren vliegen? Ga je het hem voordoen vanaf je balkon?
OMGquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
Vliegles was nog nooit zo makkelijk!![]()
[ afbeelding ]
ROFL!!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Geef Sjon ook die vliegles!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, gaaf. Had ik wel willen volgen, maar dan ben ik net klaar bij de kaakchirurg en dus nog nieteens thuis.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
Morgen (3-6) Marianne Thieme PvdD live te gast op FOK!
Ja, wil het wel volgen.... maar met zomerweer, je weet het niet!quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, gaaf. Had ik wel willen volgen, maar dan ben ik net klaar bij de kaakchirurg en dus nog nieteens thuis.Zwab, gek
Thanks. Hoop dat het beter gaat dan de vorige keer en dat ik er minder lang last van zal hebben. Als deze er wel in een keer uit wil zal dat ook wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wil het wel volgen.... maar met zomerweer, je weet het niet!
Nokkie, sterkte morgen!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh das jammer, ik ben bang dat ik dat niet ga reddenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
Morgen (3-6) Marianne Thieme PvdD live te gast op FOK!
LOLquote:
Nou, ik werd gewoon wakker met jeuk vanmorgen. En niet zo'n klein beetje ook. Zou zoiets gelijk moeten werken? Man, ik lag om 21 u voor pampus in bedquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Grote bijwerking daarvan, helaas.
![]()
Ik herinner me nog wel dat we dat op de dermatologie gebruikten, echt met bakken tegelijk. Die mensen waren wel blij dat ze suf waren, konden ze nog een beetje slapen. Soms ging dat niet door de jeuk.
Ja, altijd. Nouja, deze valt nog mee, een paar maanden terug was de wasmachine kaduuk, die printplaat was duurderquote:
Huhquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik werd gewoon wakker met jeuk vanmorgen. En niet zo'n klein beetje ook. Zou zoiets gelijk moeten werken? Man, ik lag om 21 u voor pampus in bed
die bijwerking zuigt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn voor ons kntr in A'dam een lijk uit de gracht aan t vissen
rare hobby's heeft jouw baasquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe niet aan Twitterquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Huh
Ja, binnen 20 min moet het werken lees ik.. En ze spreken niet van een oplaaddosis ofzo... En jeuk is volgensmij geen bijwerking als ik het zo lees:Ja die sedatie en slaperigheid had ik wel ja. Maar ik verga NOG steeds van de jeuk. En ik heb er gisteren 2 genomen dus 50 mg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:
quote:
Wat raar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja die sedatie en slaperigheid had ik wel ja. Maar ik verga NOG steeds van de jeuk. En ik heb er gisteren 2 genomen dus 50 mg.
Nja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Niet gelijk huilen joh, ik meld het toch hier?
![]()
Ze zijn trouwens alleen aan het dreggen, dr is nog geen lijk gevonden![]()
Collega gaat nu weer buiten kijken
Foto's van het lijk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo, ze moet foto's maken voor me![]()
Ik zou het voor haar ook doen
Nog niet eens een schoen ofzo? Of een arm?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:09 schreef DeZwabber het volgende:
misschien als ze een beetje aas aan de haak doen...
Anticlimax!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Helemaal niks, en ze zijn gestopt met zoeken.
Beetje een domper zeg
Dat kun je doen he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:16 schreef Qwea het volgende:
Marianne Thieme te gast op FOK!
kunnen we haa rniet vragen naar DTH?
En nu maar hopen dat het Joran is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Twas vals alarmquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:36 schreef Re het volgende:
[ link | afbeelding ]waarom heeft de PvdD geen kamervragen gesteld over de situatie bij dierenthuis, terwijl de SP dit zich wel aantrok?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
De oranje shirtjes voor de honden zijn binnen en ze zijn leuk
Voor de naakten ja, de chiwallies willen niks aan, die krijgen halsbanden en bandana'squote:Op donderdag 3 juni 2010 11:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]Hoe cool!! Allemaal dezelfde of wat? Fotooooo
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor de naakten ja, de chiwallies willen niks aan, die krijgen halsbanden en bandana's
Absoluut!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Barbaaf het volgende:
Ook al kan je niet bij de vragen aan Marianne zijn, kunnen jullie deze vraag van Re kicken?
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Foto's doe ik straks.
Ik gooi die van 4 jaar geleden dr nog ff in![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |