Twittershitter!quote:
Raaaaaaaaaaaaaaare jongens die hetero'squote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij mag wel af en toe in mijn bechamelsausje roeren hoor Ang3lletje..
Foto!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:41 schreef NetSphere het volgende:
Ik heb zon leuke rode zomer hoed. Moet hem alleen nog pimpen voordat ik ermee uit de deur ga,
Weet ik ook wel. Ik heb ook een heren hoed. Of volgensmij is dat een herenhoed ik denk het wel. En nog zon ander mexicaans stroheodje. Die had ik gekregen want zelf zou ik hem nooit hebben gekocht maar whatever hij staat me dusssquote:
zou je dat wel graag willen dan ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:44 schreef Tomasso het volgende:
Je kan hier nog steeds niet tvp-en zonder een "tvp" te plaatsen he?
Ik zou met geen van 3 dood gevonden willen worden....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:50 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Ik heb ook een heren hoed. Of volgensmij is dat een herenhoed ik denk het wel. En nog zon ander mexicaans stroheodje. Die had ik gekregen want zelf zou ik hem nooit hebben gekocht maar whatever hij staat me dusss
Je hebt toch niet serieus zo'n hoed voor jezelf gekocht. Wel?quote:
quote:
Jawel voor in de zomer lekker in de tuin. Grote zonnebril eronderquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt toch niet serieus zo'n hoed voor jezelf gekocht. Wel?
Je moet durven he.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou met geen van 3 dood gevonden willen worden....
Dit is geen durven, dit is gewoon wanstaltig. Heb je er ook bijpassende sjaaltjes en een handtas bij?quote:
De homo's nemen de wereld over en we beginnen met Fokquote:
en auto van r terug naar de dealer ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:10 schreef Nuno_G het volgende:
goedemiddag allemaal , die hoed kan echt nietdat is toch een grapje
jullie gaan we snel trouwens
Is dat niet heul vrouwelijk?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Jawel voor in de zomer lekker in de tuin. Grote zonnebril eronder
Geen handtas :pquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dit is geen durven, dit is gewoon wanstaltig. Heb je er ook bijpassende sjaaltjes en een handtas bij?
Dan heb je echt een vekeerd beeld van me aangezien het me geen reet kan schelen wat mensen over me denkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:14 schreef creno het volgende:
agossie, ik zie nettie al helemaal huilend de reacties lezen terwijl ie zo euforisch over z'n hoedje was en dit wilde delen.
Maar mijn hoedje is leuker, maar die durf ik nu ook niet meer te posten.
Ik ook. Jezelf kunnen en durven zijn in deze wereld en daar voor uitkomen is nou niet echt het makkelijkste.quote:
Da's toch gewoon een vrouwenhoed?quote:
nieuwe is al besteld vandaagquote:
nee dus eigenlijk heb je wel gelijk, gewoon opdoen dat ding. Maar ik vind het nog steeds een beetje grappigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:24 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Er staat niet ergens "alleen voor vrouwen" op ofzo. Dus whatever.
Je kunt je misschien beter laten verbouwen tot vrouwquote:
Ik ben ook grappigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee dus eigenlijk heb je wel gelijk, gewoon opdoen dat ding. Maar ik vind het nog steeds een beetje grappig
Dat vind ik ZON bullshit haha. Alsof je alleen het 1 of het ander kan zijn er niks tussenin ligt. Ik ben gewoon blij om een man te zijn hoor alleen ben ik van binnen wat vrouwelijker boeiend.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt je misschien beter laten verbouwen tot vrouw
ik kan me niet voorstellen dat dat gezellige avonden zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar jamaaar........ ok.
Dan hebben we er al 4!
Viccky christina barcelona
21 centimetros
Taking Woodstock
Stranger than fiction
Alle 4 al gezien, maar da's niet erg!
Ach ja voor alles is een doelgroepquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:29 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Dat vind ik ZON bullshit haha. Alsof je alleen het 1 of het ander kan zijn er niks tussenin ligt. Ik ben gewoon blij om een man te zijn hoor alleen ben ik van binnen wat vrouwelijker boeiend.
Als in mannen die het aantrekkelijk vinden dat hun vriend eigenlijk net zo goed tieten en een kut had kunnen hebben...quote:
games en herenscheiding is zo 2006quote:
jij bent een diva in wording mag ik je een vleugel en een waaier aanbiedenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Jawel voor in de zomer lekker in de tuin. Grote zonnebril eronder
Je kent me helemaal niet dus hoe kan je nou weten dat ik net zo goed tieten en een kut had kunnen hebben?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als in mannen die het aantrekkelijk vinden dat hun vriend eigenlijk net zo goed tieten en een kut had kunnen hebben...
maar whatever floats your boat
quote:
Begrijp me goed... je moet doen en laten wat je wil... alleen je hebt een overduidelijke vrouwelijke kant als ik je foto's en posts zie...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:38 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Je kent me helemaal niet dus hoe kan je nou weten dat ik net zo goed tieten en een kut had kunnen hebben?
Dat je in zon slowchat nog bekrompen mensen kon tegen komen.
hahaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent een diva in wording mag ik je een vleugel en een waaier aanbieden
HO dat is niet zo ! R mag dan ook wat vrouwelijker zijn soms, maar tieten en een kutquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als in mannen die het aantrekkelijk vinden dat hun vriend eigenlijk net zo goed tieten en een kut had kunnen hebben...
maar whatever floats your boat
Er zijn natuurlijk verschillende gradatiesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
HO dat is niet zo ! R mag dan ook wat vrouwelijker zijn soms, maar tieten en een kut
grote bewondering en respect, dat je al zo jong zo stevig positie in durft te nemen, bravo, huldequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:29 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Dat vind ik ZON bullshit haha. Alsof je alleen het 1 of het ander kan zijn er niks tussenin ligt. Ik ben gewoon blij om een man te zijn hoor alleen ben ik van binnen wat vrouwelijker boeiend.
Mode politie haha dat is een goeie! Ik denk dat ik hier het meest over mode weet dan de rest bij elkaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:42 schreef Stroekie het volgende:
arme netsphere gisteren de spelling politie en vandaag de mode politie op z'n dak
Je weet in ieder geval meer over dameshoeden dan over spellingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:43 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Mode politie haha dat is een goeie! Ik denk dat ik hier het meest over mode weet dan de rest bij elkaar.
op BH's ook niet maarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:24 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Er staat niet ergens "alleen voor vrouwen" op ofzo. Dus whatever.
haha heb hulp gehad hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
grote bewondering en respect, dat je al zo jong zo stevig positie in durft te nemen, bravo, hulde
Maar iemand die geen hoed draagt, en in een standaard spijkerbroek en t-shirtje loopt kan evenzogoed zichzelf zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. Jezelf kunnen en durven zijn in deze wereld en daar voor uitkomen is nou niet echt het makkelijkste.
van wie, dat vind ik dan wel weer interessant om te wetenquote:
Beste vriendinquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
van wie, dat vind ik dan wel weer interessant om te weten
Ja nou dan heb je dus ook geen probleem of wel ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar iemand die geen hoed draagt, en in een standaard spijkerbroek en t-shirtje loopt kan evenzogoed zichzelf zijn.
Ik heb ook geen probleem. Ik bedoel alleen te zeggen dat wat wonderer zegt voor iedereen op gaat en niet alleen voor mensen die zich anders kleden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ja nou dan heb je dus ook geen probleem of wel ?
Ik heb persoonlijk niets met hele vrouwelijke homo's... ik vind ze vaak over de top, overdreven aanwezig en irriteer me er mateloos aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ja nou dan heb je dus ook geen probleem of wel ?
Nee hij bedoelde dat sommige mensen moesten durven om zichzelf te zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ook geen probleem. Ik bedoel alleen te zeggen dat wat wonderer zegt voor iedereen op gaat en niet alleen voor mensen die zich anders kleden.
Zo ben ik dan weer niet hoor. Ben eigenlijk best rustig en droog, tenzij ik opgewonden ben over ietsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk niets met hele vrouwelijke homo's... ik vind ze vaak over de top, overdreven aanwezig en irriteer me er mateloos aan.
Ja daarom ben ik heteroquote:
Mja, je doet nu wel precies hetzelfde als anderen hier tegen jou doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:57 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Nee hij bedoelde dat sommige mensen moesten durven om zichzelf te zijn.
Wat ik btw echtg een turnoff vind is als jongens zichzelf niet kunnen kleden. Bijvoorbeeld van die standaard spijkerbroeken die dan ook nog eens iets te kort zijn, gatverdamme.
Jij zou eens een goed boek moeten lezen....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:57 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Nee hij bedoelde dat sommige mensen moesten durven om zichzelf te zijn.
Wat ik btw echtg een trunoff vind is als jongens zichzelf niet kunnen kleding. Bijvoorbeeld van die standaard spijkerbroeken die dan ook nog eens iets te kort zijn, gatverdamme.
ja het is tcoh allemaal leuk, heb je nog een beetje diversiteit (heb ik dat goed gespeld, spellingpolitie?)..En ik ken hier eigenlijk wel wat vrouwelijke types hier, die meer man zijn dan de mannelijkequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk verschillende gradaties
Oh iedereen moet gewoon leven op de manier waarop hij dat wil... alleen heb ik niet met alle soorten en maten een even grote klikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja het is tcoh allemaal leuk, heb je nog een beetje diversiteit (heb ik dat goed gespeld, spellingpolitie?)>.En ik ken hier eigenlijk wel wat vrouwelijke types hier, die meer man zijn dan de mannelijke
ha me spelfouten al gezien hoor en verbetert :pquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij zou eens een goed boek moeten lezen....
[ afbeelding ]
oja ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, je doet nu wel precies hetzelfde als anderen hier tegen jou doen.
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:03 schreef NetSphere het volgende:
[..]
ha me spelfouten al gezien hoor en verbetert :p
Je bent gewoon een bekrompen kut dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh iedereen moet gewoon leven op de manier waarop hij dat wil... alleen heb ik niet met alle soorten en maten een even grote klik
Yup wij beoordelen jou op je spelling en vrouwelijke sombrero... jij doet dat op normale spijkerbroeken...quote:
Jaquote:
Ik vind dat rellen best leukquote:
Jij kleedt je op een bepaalde manier en daar krijg je commentaar op, degene die jij beschrijft kleedt zich op een bepaalde manier en krijgt daar (door jou) commentaar op.quote:
Hoi Strandquote:
Vertel waxxer.quote:
Linker buitenspiegel, rechter buitenspiegel.... Dode hoek..... Van die dingen ja, van die dingen....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:08 schreef Deceit het volgende:
Dus eigenlijk kon Deceit in de vorige TT vervangen worden door 'de meesten'
Ach ik denk ik doe mee met de pubersfeer die er opeens hangt, wat is hier in de godesnaam binnen een paar dagen gebeurd??!!quote:
Ik weet het ook niet.. Ik had zin in 1 zeikavondje, maar werd overmand door de rest, en de nieuwkomersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach ik denk ik doe mee met de pubersfeer die er opeens hangt, wat is hier in de godesnaam binnen een paar dagen gebeurd??!!Hoe lang gaat dit door?!
Ooohhh Dessie skattieeee hoe was het in de Strano en de Exit en wanneer gaat je weer es naar de Soho???quote:
Dat noemen we opvoedingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach ik denk ik doe mee met de pubersfeer die er opeens hangt, wat is hier in de godesnaam binnen een paar dagen gebeurd??!!Hoe lang gaat dit door?!
Ja ik zag opeens een jongetje met een rode hoed, en alleen dat is al iets om een boek te schrijven over een jongetje met een rode hoed op zijn zolderkamertje met een aqarium die vervolgens stopt met school en binnen afzienbare tijd drie keer per week met zijn kont omho....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.. Ik had zin in 1 zeikavondje, maar werd overmand door de rest, en de nieuwkomers
Strano? Waar is dat? Uitgang (volgens mij gesloten ofzo) en SohohohoA al pakweg 6 jaar niet geweestquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh Dessie skattieeee hoe was het in de Strano en de Exit en wanneer gaat je weer es naar de Soho???
Nou jij werkt klaarblijkelijk bij een bank, dus ik vertrouw erop dat jij hier streng en duidelijk orde op zaken stelt en alles onder controle houdt.quote:
Het is een terrarium!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik zag opeens een jongetje met een rode hoed, en alleen dat is al iets om een boek te schrijven over een jongetje met een rode hoed op zijn zolderkamertje met een aqarium die vervolgens stopt met school en binnen afzienbare tijd drie keer per week met zijn kont omho....![]()
Oh come on man das waar ook weetje dat is allemaal van Sjoert idd fuck man egt jamer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:15 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Strano? Waar is dat? Uitgang (volgens mij gesloten ofzo) en SohohohoA al pakweg 6 jaar niet geweest. En jij?
Ja, maar jij deed het ook helemaal fout. Je wilde allemaal toestemming hebben om te mogen zeiken. Dat is niet hoe het moet. Je moet gewoon gaan met de banaan en hier tussen en over en rondom iedereen heenzeiken. Want als je wacht op toestemming, dan kan je lang wachten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.. Ik had zin in 1 zeikavondje, maar werd overmand door de rest, en de nieuwkomers
Geluktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:23 schreef wonderer het volgende:
En nu ga ik 1000 woorden schrijven, ik kom weer terug als het af is.
Samenwonen hequote:
Geen commentaar. Ben namelijk stembureaulidquote:En de hamvraag: wat stém jij?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt je misschien beter laten verbouwen tot vrouw
Wat zit erin??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:16 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Het is een terrarium!
En die laatste zin haha zo ben ik dus echt niet
Best netjes in een uurquote:
Wat leuk!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:21 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Samenwonen he
[..]
Geen commentaar. Ben namelijk stembureaulid
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik zag opeens een jongetje met een rode hoed, en alleen dat is al iets om een boek te schrijven over een jongetje met een rode hoed op zijn zolderkamertje met een aqarium die vervolgens stopt met school en binnen afzienbare tijd drie keer per week met zijn kont omho....![]()
Ja als ie dat soort gevoelens heeft moet ie dat gewoon doenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja als ie dat soort gevoelens heeft moet ie dat gewoon doen
Me2....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk niets met hele vrouwelijke homo's... ik vind ze vaak over de top, overdreven aanwezig en irriteer me er mateloos aan.
Die heb ik al. Beetje meer haar erop en je ziet het verschil niet meerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat doet'ie om mannenhanden te kweken.W8 maar af.
Maar wij weten toch niet hoe erg hij die gevoelens heeft... alles kanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je vrouwelijk gedragen is heel wat anders dan je ook echt vrouw voelen.
Ik wil niet heel uptight overkomen en alles, maar ik vind eigenlijk wel dat je iets voorzichtiger kan zijn met dat soort uitspraken. Het werkt vooroordelen en onbegrip alleen maar in de hand en er is al zo weinig begrip voor transgenders.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar wij weten toch niet hoe erg hij die gevoelens heeft... alles kan
Nja dat is de volgende stap blijkbaar?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:16 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Het is een terrarium!
En die laatste zin haha zo ben ik dus echt niet
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heb ik al. Beetje meer haar erop en je ziet het verschil niet meer
Maar als ik eenmaal bezig ben, tik ik best snel hoor, tenzij ik tegen dingen aanloop die ik moet researchen (bijvoorbeeld of de postbodes in 1993 petten droegen).
Ik bedoelde het niet lullig.. excusesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil niet heel uptight overkomen en alles, maar ik vind eigenlijk wel dat je iets voorzichtiger kan zijn met dat soort uitspraken. Het werkt vooroordelen en onbegrip alleen maar in de hand en er is al zo weinig begrip voor transgenders.
Da's 2,7 woorden per seconde!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:31 schreef Waxxer het volgende:
Maar jouw aanslagen per minuut die mogen er best wel zijn dan, volgens mij.Mán! 1000 woorden in een uur! Tje!
Ik heb eens een discussie gehad met een transgender. Niet om het zijn wie je bent, maar ik was aan het werk en de transgender in kwestie wilde haar auto wassen, maar het ging dus niet, want ze zette de auto niet ver genoeg naar voren, toen tikte ze allemaal verkeerde dingen in... Dus zij begon boos op mij te worden, blabla, geen service, te gek voor woorden, ik zou het expres zeggen, dus ik zeg: "Mevrouw!! Dit en dit en dit!!! Dus!!", waarop ik weer dacht van, hey, ik zei mevrouw, terwijl daar dus iemand tegen mij tekeer ging met een doorgerookte mannenstem. Dat vond ik wel een eh, apart moment. Want ik tref regelmatig transgenders, ik weet niet hoe dat kan, misschien is er *iets* hier met bijeenkomsten ofzo, en het is niet door gebrek aan begrip, maar ik denk meer door het ongemak en het feit dat je "ze" (quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil niet heel uptight overkomen en alles, maar ik vind eigenlijk wel dat je iets voorzichtiger kan zijn met dat soort uitspraken. Het werkt vooroordelen en onbegrip alleen maar in de hand en er is al zo weinig begrip voor transgenders.
Ik vind dat nogal een uitspraak, Bartjebart....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind Laura Janssen ene beetje een omhooggevallen typetje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef Bartjebart het volgende:
idd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:40 schreef creno het volgende:
pff, lees ik een keer terug is de uitspraak weer weg...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:46 schreef Waxxer het volgende:
Ik weet het ook niet en het is niets voor Bartjebart himself om iets te editten en ik vraag me ook af: waaróm en wat heeft hij vandaag gegeten?!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:46 schreef Waxxer het volgende:
Ik weet het ook niet en het is niets voor Bartjebart himself om iets te editten en ik vraag me ook af: waaróm en wat heeft hij vandaag gegeten?!
Nee, met transseksualiteit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:50 schreef NetSphere het volgende:
Opeens word ik vergeleken met travestie. Geweldig.
Ow t gebeurd vaker dan je denkt hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:46 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Laura Janssen ene beetje een omhooggevallen typetje.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:51 schreef NetSphere het volgende:
Ik heb ook mannelijke kenmerken hoor haha. Ik houd bijvoorbeeld heel erg van gamen
Weet je dat niet joh? Dat als je veel spinazie eet dat je dan heel standvastig wordt, en als je vaak stoofperen eet dat je dan wat aanhankelijk gaat doen? Of wanneer je bijvoorbeeld een trostomaatje eet je daar wat zuur van wordt?quote:
Ja, leg me eerst maar uit waarom je het hebt weggehaald, desnoods per pm en dan zal ik overwegen of ik mijn reactie ook weg haalquote:
Wat dacht je van chinees?! Daar ga je van editten enzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je dat niet joh? Dat als je veel spinazie eet dat je dan heel stanvastig wordt, en als je vaak stoofperen eet dat je dan wat aanhankelijk gaat doen? Of wanneer je bijvoorbeeld een trostomaatje eet je daar wat zuur van wordt?
Oh ik denk die heeft zwaar getafeld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow t gebeurd vaker dan je denkt hoor
En ik ben nog aan het koken...
Ow je laat je reactie maar lekker staan hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, leg me eerst maar uit waarom je het hebt weggehaald, desnoods per pm en dan zal ik overwegen of ik mijn reactie ook weg haal.
Ja, man->vrouw is vaak lastiger. Maar als iemand blijkbaar zijn best doet om zich als vrouw te kleden en te gedragen, lijkt het me eigenlijk redelijk logisch om dat te respecteren, al blijft duidelijk dat ze als man geboren isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb eens een discussie gehad met een transgender. Niet om het zijn wie je bent, maar ik was aan het werk en de transgender in kwestie wilde haar auto wassen, maar het ging dus niet, want ze zette de auto niet ver genoeg naar voren, toen tikte ze allemaal verkeerde dingen in... Dus zij begon boos op mij te worden, blabla, geen service, te gek voor woorden, ik zou het expres zeggen, dus ik zeg: "Mevrouw!! Dit en dit en dit!!! Dus!!", waarop ik weer dacht van, hey, ik zei mevrouw, terwijl daar dus iemand tegen mij tekeer ging met een doorgerookte mannenstem. Dat vond ik wel een eh, apart moment. Want ik tref regelmatig transgenders, ik weet niet hoe dat kan, misschien is er *iets* hier met bijeenkomsten ofzo, en het is niet door gebrek aan begrip, maar ik denk meer door het ongemak en het feit dat je "ze" () amper treft, maar ik voel me altijd erg ogemakkelijk als daar opeens iemand staat met heel mannelijke gezichtskenmerken en een mannenstem in vrouwenkleding met make-up en alles. En niet ongemakkelijk als 'ik ben een boer en ik mot dat niet', maar het is meer het niet goed weten hoe ermee om te gaan. Maar enfin,. dat ik spontaan "mevrouw" zei, ja, toen dacht ik, ik ben zo slecht nog niet.
1032 om precies te zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is onmenselijk!Zou hij niet hebben afgrond? Zo van, mwoah, 750 is ook bijna 1000?
Ja, 1000 per uur is precies 2.7 per seconde, dat zei ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
1032 om precies te zijnNee, ik tik wel redelijk snel hoor. Volgens whatpulse bij dat soort dingen 2.5 tot 3 aanslagen per seconde.
Pastaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik denk die heeft zwaar getafeld.
Maar wat maak je?!
Wacht! Ik zei zoveel woorden per seconde.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, 1000 per uur is precies 2.7 per seconde, dat zei ik.
Da's dan wel heel snel... toch? Dat zijn zo'n 15 aanslagen dan. Oh, ik zie het al, het is .27 woorden per secondequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wacht! Ik zei zoveel woorden per seconde.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef Ang3l het volgende:
Jezus fucking crisis wat een beatrixwijvenhoed!
Zo. Is dat ook weer gezegd.
Moving on!HOI
quote:
Nee!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer, was er niet ooit iets met stoofperen en jou aan de hand?
Ohja, kippenlevertjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee!Niet dat ik weet.... Mi8sschien lust je dat én kippenlevertjes niet, want ja, met dat laatste....
Kun je nagaan, dat is alweer 4,5 jaar oud ofzo, dat verhaal....
![]()
Euh nee niet echtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar echt een hele flinke pan vol en alles?Met speciale ingredienten?
Oh, dat verhaal was echt prachtig..quote:
wat voor games speel je dan ?quote:
Adam Lambert is donker (en heeft niet gewonnen)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef creno het volgende:
[..]
wat voor games speel je dan ?
En wie is dat in je avatar ? ben je dat zelf of is dat die jongen die american idol heeft gewonnen waar ik de naam effe niet van weet ?
Noem je ons nu sex dolls of praat je tegen de muur?quote:
Ik hoop voor je dat je die gratis hebt gekregenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef NetSphere het volgende:
Wat vinden jullie dan van deze hoed?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Noem je ons nu sex dolls of praat je tegen de muur?
Heb ik ook. Maar ff serieus he, hij staat me wel of nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je die gratis hebt gekregen
Je hoeft niet de goedkeuring van mensen hier te hebben om zelf iets leuk te vinden hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef NetSphere het volgende:
Wat vinden jullie dan van deze hoed?
[ afbeelding ]
Ik vraag toch ook niet wat ik er van moet vindenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft niet de goedkeuring van mensen hier te hebben om zelf iets leuk te vinden he.
Volgens mij loop je een beetje achter? Maar enjoyquote:
OUTTV is pas vorige week begonnen met uitzenden van seizoen 2, dus vandaar. Heb je ook Rupaul untucked gezien ? dat is nu bezig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij loop je een beetje achter? Maar enjoy
Ik onthoud me wel gewoon van commentaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je die gratis hebt gekregen
Ik vind het een lelijke hoed die niemand staat. Zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:42 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet wat ik er van moet vindenBen gewoon nieuwsgierig ja
haha zat ff naar jouw fotos te kijken en je mening deert me dus echt nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijke hoed die niemand staat. Zo.
Ik zei het ook niet om je te deren, dus komt mooi overeen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef NetSphere het volgende:
[..]
haha zat ff naar jouw fotos te kijken en je mening deert me dus echt niet
Ahh. Ja, untucked is grappigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:45 schreef creno het volgende:
[..]
OUTTV is pas vorige week begonnen met uitzenden van seizoen 2, dus vandaar. Heb je ook Rupaul untucked gezien ? dat is nu bezig.
Freaky.quote:
Cyclopsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herkende 'm wel. Wist alleen niet dat ie ook van die rode ogen had, dacht dat dat die andere was. Maar ik ben geen expert
.
Precies genoegquote:
Hij mist een leuk hoedje.quote:
Bij de gaytoys op de Keerweer in Rotterdam hebben ze vast wel wat....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet in ieder geval. Misschien Vlarp, die houdt wel van cowboygear.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet in ieder geval. Misschien Vlarp, die houdt wel van cowboygear.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef NetSphere het volgende:
Jullie weten zeker niet waar ik een bruin en wit leren broek voor mannen kan halen he ?
madre de diosquote:
...el Señor es contigo,quote:
Stappen in Tilburg?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef Deceit het volgende:
kga vrijdag in tilburg stappen, t wordt toch geen rdam dit weekend
Studentenstad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef Waxxer het volgende:
Stappen in Tilburg?
Wat houdt dat in?!
Pintjes halen bij de stationskiosk?
Of kun je daar zeg maar echt compleet uit je plaat gaan?!
Ja, het zal allicht beter zijn dan hier.quote:
Ik heb er een 'reunie' met vrienden..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stappen in Tilburg?
Wat houdt dat in?!
Pintjes halen bij de stationskiosk?
Of kun je daar zeg maar echt compleet uit je plaat gaan?!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef Xiance het volgende:
*zucht*
zit ik hier ene heel gebed te mompelen, kruisje te slaan.. zijn hullie alweer een pagina verder
sadomasturbisme ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef Xiance het volgende:
*zucht*
zit ik hier ene heel gebed te mompelen, kruisje te slaan.. zijn hullie alweer een pagina verder
Ik ken de stad eigenlijik alleen van één keer Roze Kermis Maandag Happenings Management.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik heb er een 'reunie' met vrienden..
En je kan er heel goed stappen, alhoewel zaterdag daar de leukste dag is..
wat is een grefo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht even dat je met 'hier' [HOMO] bedoelde, maar dat daar achter een glimlach grefo's verscholen zitten lijkt me sterk. En er wordt hier nauwelijks geglimlacht.
Een gereformeerde.quote:
Ja, die is mannelijker.quote:
Nou, ja, je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht even dat je met 'hier' [HOMO] bedoelde, maar dat daar achter een glimlach grefo's verscholen zitten lijkt me sterk. En er wordt hier nauwelijks geglimlacht.
thahah okay graciasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een gereformeerde. Un conservativo protestantos.
Maar Weemz was toch niet tegen homo'squote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ja, je weet maar nooit.Let op mijn woorden!
Weemz is er een geloof ik! En je had, eh....
Ja! We hádden er wel een! En die had mij een keer gequote en "kut" eruit gewist ofzo.Of een vloek!
![]()
Ik ben alleen even zijn username kwijt.
Zuipen kun je er iig wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, het zal allicht beter zijn dan hier.
In Budel kun je ook goed zuipen aan dat plein daaro, daar waar dat wanneer je de weg zoekt dat de navigatie dan alleen maar "eerste rechts" zegt.
Weet ik 'tquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kom op Ang! Wie was dat nou?? Die gereformeerde??
Bij de Bonte Osquote:
Nou in den beginne stond hij op gay.nl met op de ene foto zijn bright smile en op de andere foto zijn bright hammer, dus die was helemaal content met zichzelf.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar Weemz was toch niet tegen homo's? Of wel? En was ie heel erg in persoonlijke strijd met zichzelf. Dat ie 's avonds voordat ie naar bed gaat zichzelf eerst nog geselt om voor zijn zondige gedachten te boeten?
Yellow Cab is alweer gesloten, zit nu iets nieuws.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Bij de Bonte Os
Of die drugskiet... yellow cab?
Hierissieweer dénkt dat hij God is na die poppers.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik 'tHierissieweer? Of nee.... dinges..... Marco?
quote:
Was echt grappig om dat op tv te zienquote:
echt ziek was datquote:
Ja ik ken alleen dat einde. Nooit de hele aflevering gezien.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Was echt grappig om dat op tv te zien
mijn vriend is ook leraarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef Dosadi het volgende:
ik had met mijn collega een middagje spijbelen, en toen was dat op tv, net op het moment dat haar mega-freak out begon... mijn collega vond het bizar
Mijn moeder vindt dat wijf hilarisch
En in ander nieuws, vanavond slaap ik slecht,... examen nakijken is nog erger dan ze moeten maken. En dan bedoel ik niet zozeer het nakijken... want dat is een eitje... maar het is verdomme zien hoe je leerlingen het helemaal verneukt hebben en je met pijn in je hart niets kan doen omdat alles vastligt in het heilige correctie-model.
Ze is nog vaker terug gekomen in latere afleveringen, toen hadden ze haar in huis gestopt met een zwarte supremacist enzo...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik ken alleen dat einde. Nooit de hele aflevering gezien.
Ben hem nu aan 't kijken
Ow! Dat jongste meisje is haar KLEINkind!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ze is nog vaker terug gekomen in latere afleveringen, toen hadden ze haar in huis gestopt met een zwarte supremacist enzo...
maar toen was het niet leuk want toen was ze ineens heel erg "maar ik kan ook een echt mens zijn"
Welke nagellak?quote:
En het jachtseizoen is nog niet eens geopend!quote:
Én EFF.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke nagellak?
Die heb ik geen!
Ja zwarte, van carnaval
Waar ben je geraakt?quote:
We gaan als Jem and the Holograms op het EFF volgend jaar, past perfect want we zijn met z'n vijven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Welke nagellak?
Die heb ik geen!
Ja zwarte, van carnaval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |