...el Señor es contigo,quote:
Stappen in Tilburg?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef Deceit het volgende:
kga vrijdag in tilburg stappen, t wordt toch geen rdam dit weekend
Studentenstad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef Waxxer het volgende:
Stappen in Tilburg?
Wat houdt dat in?!
Pintjes halen bij de stationskiosk?
Of kun je daar zeg maar echt compleet uit je plaat gaan?!
Ja, het zal allicht beter zijn dan hier.quote:
Ik heb er een 'reunie' met vrienden..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stappen in Tilburg?
Wat houdt dat in?!
Pintjes halen bij de stationskiosk?
Of kun je daar zeg maar echt compleet uit je plaat gaan?!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef Xiance het volgende:
*zucht*
zit ik hier ene heel gebed te mompelen, kruisje te slaan.. zijn hullie alweer een pagina verder
sadomasturbisme ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef Xiance het volgende:
*zucht*
zit ik hier ene heel gebed te mompelen, kruisje te slaan.. zijn hullie alweer een pagina verder
Ik ken de stad eigenlijik alleen van één keer Roze Kermis Maandag Happenings Management.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik heb er een 'reunie' met vrienden..
En je kan er heel goed stappen, alhoewel zaterdag daar de leukste dag is..
wat is een grefo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht even dat je met 'hier' [HOMO] bedoelde, maar dat daar achter een glimlach grefo's verscholen zitten lijkt me sterk. En er wordt hier nauwelijks geglimlacht.
Een gereformeerde.quote:
Ja, die is mannelijker.quote:
Nou, ja, je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht even dat je met 'hier' [HOMO] bedoelde, maar dat daar achter een glimlach grefo's verscholen zitten lijkt me sterk. En er wordt hier nauwelijks geglimlacht.
thahah okay graciasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een gereformeerde. Un conservativo protestantos.
Maar Weemz was toch niet tegen homo'squote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ja, je weet maar nooit.Let op mijn woorden!
Weemz is er een geloof ik! En je had, eh....
Ja! We hádden er wel een! En die had mij een keer gequote en "kut" eruit gewist ofzo.Of een vloek!
![]()
Ik ben alleen even zijn username kwijt.
Zuipen kun je er iig wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, het zal allicht beter zijn dan hier.
In Budel kun je ook goed zuipen aan dat plein daaro, daar waar dat wanneer je de weg zoekt dat de navigatie dan alleen maar "eerste rechts" zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |