Yup wij beoordelen jou op je spelling en vrouwelijke sombrero... jij doet dat op normale spijkerbroeken...quote:
Jaquote:
Ik vind dat rellen best leukquote:
Jij kleedt je op een bepaalde manier en daar krijg je commentaar op, degene die jij beschrijft kleedt zich op een bepaalde manier en krijgt daar (door jou) commentaar op.quote:
Hoi Strandquote:
Vertel waxxer.quote:
Linker buitenspiegel, rechter buitenspiegel.... Dode hoek..... Van die dingen ja, van die dingen....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:08 schreef Deceit het volgende:
Dus eigenlijk kon Deceit in de vorige TT vervangen worden door 'de meesten'
Ach ik denk ik doe mee met de pubersfeer die er opeens hangt, wat is hier in de godesnaam binnen een paar dagen gebeurd??!!quote:
Ik weet het ook niet.. Ik had zin in 1 zeikavondje, maar werd overmand door de rest, en de nieuwkomersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach ik denk ik doe mee met de pubersfeer die er opeens hangt, wat is hier in de godesnaam binnen een paar dagen gebeurd??!!Hoe lang gaat dit door?!
Ooohhh Dessie skattieeee hoe was het in de Strano en de Exit en wanneer gaat je weer es naar de Soho???quote:
Dat noemen we opvoedingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach ik denk ik doe mee met de pubersfeer die er opeens hangt, wat is hier in de godesnaam binnen een paar dagen gebeurd??!!Hoe lang gaat dit door?!
Ja ik zag opeens een jongetje met een rode hoed, en alleen dat is al iets om een boek te schrijven over een jongetje met een rode hoed op zijn zolderkamertje met een aqarium die vervolgens stopt met school en binnen afzienbare tijd drie keer per week met zijn kont omho....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.. Ik had zin in 1 zeikavondje, maar werd overmand door de rest, en de nieuwkomers
Strano? Waar is dat? Uitgang (volgens mij gesloten ofzo) en SohohohoA al pakweg 6 jaar niet geweestquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh Dessie skattieeee hoe was het in de Strano en de Exit en wanneer gaat je weer es naar de Soho???
Nou jij werkt klaarblijkelijk bij een bank, dus ik vertrouw erop dat jij hier streng en duidelijk orde op zaken stelt en alles onder controle houdt.quote:
Het is een terrarium!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik zag opeens een jongetje met een rode hoed, en alleen dat is al iets om een boek te schrijven over een jongetje met een rode hoed op zijn zolderkamertje met een aqarium die vervolgens stopt met school en binnen afzienbare tijd drie keer per week met zijn kont omho....![]()
Oh come on man das waar ook weetje dat is allemaal van Sjoert idd fuck man egt jamer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:15 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Strano? Waar is dat? Uitgang (volgens mij gesloten ofzo) en SohohohoA al pakweg 6 jaar niet geweest. En jij?
Ja, maar jij deed het ook helemaal fout. Je wilde allemaal toestemming hebben om te mogen zeiken. Dat is niet hoe het moet. Je moet gewoon gaan met de banaan en hier tussen en over en rondom iedereen heenzeiken. Want als je wacht op toestemming, dan kan je lang wachten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.. Ik had zin in 1 zeikavondje, maar werd overmand door de rest, en de nieuwkomers
Geluktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:23 schreef wonderer het volgende:
En nu ga ik 1000 woorden schrijven, ik kom weer terug als het af is.
Samenwonen hequote:
Geen commentaar. Ben namelijk stembureaulidquote:En de hamvraag: wat stém jij?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt je misschien beter laten verbouwen tot vrouw
Wat zit erin??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:16 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Het is een terrarium!
En die laatste zin haha zo ben ik dus echt niet
Best netjes in een uurquote:
Wat leuk!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:21 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Samenwonen he
[..]
Geen commentaar. Ben namelijk stembureaulid
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik zag opeens een jongetje met een rode hoed, en alleen dat is al iets om een boek te schrijven over een jongetje met een rode hoed op zijn zolderkamertje met een aqarium die vervolgens stopt met school en binnen afzienbare tijd drie keer per week met zijn kont omho....![]()
Ja als ie dat soort gevoelens heeft moet ie dat gewoon doenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja als ie dat soort gevoelens heeft moet ie dat gewoon doen
Me2....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk niets met hele vrouwelijke homo's... ik vind ze vaak over de top, overdreven aanwezig en irriteer me er mateloos aan.
Die heb ik al. Beetje meer haar erop en je ziet het verschil niet meerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat doet'ie om mannenhanden te kweken.W8 maar af.
Maar wij weten toch niet hoe erg hij die gevoelens heeft... alles kanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je vrouwelijk gedragen is heel wat anders dan je ook echt vrouw voelen.
Ik wil niet heel uptight overkomen en alles, maar ik vind eigenlijk wel dat je iets voorzichtiger kan zijn met dat soort uitspraken. Het werkt vooroordelen en onbegrip alleen maar in de hand en er is al zo weinig begrip voor transgenders.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar wij weten toch niet hoe erg hij die gevoelens heeft... alles kan
Nja dat is de volgende stap blijkbaar?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:16 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Het is een terrarium!
En die laatste zin haha zo ben ik dus echt niet
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heb ik al. Beetje meer haar erop en je ziet het verschil niet meer
Maar als ik eenmaal bezig ben, tik ik best snel hoor, tenzij ik tegen dingen aanloop die ik moet researchen (bijvoorbeeld of de postbodes in 1993 petten droegen).
Ik bedoelde het niet lullig.. excusesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil niet heel uptight overkomen en alles, maar ik vind eigenlijk wel dat je iets voorzichtiger kan zijn met dat soort uitspraken. Het werkt vooroordelen en onbegrip alleen maar in de hand en er is al zo weinig begrip voor transgenders.
Da's 2,7 woorden per seconde!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:31 schreef Waxxer het volgende:
Maar jouw aanslagen per minuut die mogen er best wel zijn dan, volgens mij.Mán! 1000 woorden in een uur! Tje!
Ik heb eens een discussie gehad met een transgender. Niet om het zijn wie je bent, maar ik was aan het werk en de transgender in kwestie wilde haar auto wassen, maar het ging dus niet, want ze zette de auto niet ver genoeg naar voren, toen tikte ze allemaal verkeerde dingen in... Dus zij begon boos op mij te worden, blabla, geen service, te gek voor woorden, ik zou het expres zeggen, dus ik zeg: "Mevrouw!! Dit en dit en dit!!! Dus!!", waarop ik weer dacht van, hey, ik zei mevrouw, terwijl daar dus iemand tegen mij tekeer ging met een doorgerookte mannenstem. Dat vond ik wel een eh, apart moment. Want ik tref regelmatig transgenders, ik weet niet hoe dat kan, misschien is er *iets* hier met bijeenkomsten ofzo, en het is niet door gebrek aan begrip, maar ik denk meer door het ongemak en het feit dat je "ze" (quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil niet heel uptight overkomen en alles, maar ik vind eigenlijk wel dat je iets voorzichtiger kan zijn met dat soort uitspraken. Het werkt vooroordelen en onbegrip alleen maar in de hand en er is al zo weinig begrip voor transgenders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |