long overduequote:
Moet je dan wel even overleggen met je vrouw denk ik..het is dan wel pas over minstens 16 jaar hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef eNGine10 het volgende:
Dan hang ik een poster van Thijs op m'n slaapkamer
Weet je dat ik een bloedhekel heb aan van die gillende ouders langs de lijn? Dat ik dat dus zelf ook nooit heb gedaan en ook nooit zal doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
Maar als hij mijn motoriek heeft meegekregen dan is ' ie al de lul met gymles![]()
En Huppel, iets met enthousiasme en plaatsvervangende schaamte op de tribune![]()
![]()
dat is ook ergelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je dat ik een bloedhekel heb aan van die gillende ouders langs de lijn? Dat ik dat dus zelf ook nooit heb gedaan en ook nooit zal doen?
Ik bedoelde ook meer jij als supporter, in het knaloranje juichend en toeterend en aan het bierquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je dat ik een bloedhekel heb aan van die gillende ouders langs de lijn? Dat ik dat dus zelf ook nooit heb gedaan en ook nooit zal doen?
Stoep flikker alsjeblieft een takkeeind op met je irritante kutgedrag.quote:
Zal ik vanavond een foto maken van mn outfitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer jij als supporter, in het knaloranje juichend en toeterend en aan het bier
Mag ik niet bij jou eten danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik doe toch maar deze: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=292568&rq=kip+hoofdgerecht+&biological=on
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik vanavond een foto maken van mn outfit
doe maarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik vanavond een foto maken van mn outfit
Wel, vind je die niet lekker dan?quote:
Ik wil bij jou eten...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik doe toch maar deze: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=292568&rq=kip+hoofdgerecht+&biological=on
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
Merels zijn bijna net zo dom als houtduiven![]()
In een tuin met 4 katten midden op een grasveldje gaan zitten terwijl je soortgenoten luid kwetterend paniek schreeuwen
Dat ziet er beter uit als de eerste wat je wou makenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
Maar jij ging pasta en spinazie en paturain etenquote:
En net zo makkelijk te makenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat ziet er beter uit als de eerste wat je wou maken![]()
En huppel, ben benieuwd naar je foto
Ik heb geen zin om te koken... ik word gedwongen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar jij ging pasta en spinazie en paturain eten
Kom maar gauw hierheen danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te koken... ik word gedwongen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
Zeg, kan iedereen nu even ophouden met die fucking Bassie en Adriaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ander keertjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
Right.
En dan nu stofzuigen, dweilen en boodschappen doen![]()
![]()
Voor de mensen die komen eten: rond 19:00 staat het op tafel!
Dat red ik niet...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
Right.
![]()
19:00 pas?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
Right.
![]()
Beter gaat dat tuig werken of zoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stoep flikker alsjeblieft een takkeeind op met je irritante kutgedrag.
Ga je moeder pesten ofzo zeg pokkejong
Als ik niet de verplichting had gehad te koken vanavond had ik ja gezegd...quote:
Ja, maarquote:
quote:
Dat zag ik ook later pasquote:
Inderdaad, luie flikker dat het is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Beter gaat dat tuig werken of zo
Toen ik mn examens gedaan had was ik ook elke dag aan het werk![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Beter gaat dat tuig werken of zo
Toen ik mn examens gedaan had was ik ook elke dag aan het werk![]()
quote:
Dan pasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik ga over drie weken werken, huilies.
/care. Ik heb vakantie. Dus dan maak ik daar gebruik van. Als het mooi uitkomt, dan werk ik daarna 7 weken.quote:
Genoeg andere films te vindenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zag ik ook later pasMaar nu wil ik 'm wel zien eigenlijk.
En als het niet mooi uitkomt, werk je niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
/care. Ik heb vakantie. Dus dan maak ik daar gebruik van. Als het mooi uitkomt, dan werk ik daarna 7 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |