long overduequote:
Moet je dan wel even overleggen met je vrouw denk ik..het is dan wel pas over minstens 16 jaar hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef eNGine10 het volgende:
Dan hang ik een poster van Thijs op m'n slaapkamer
Weet je dat ik een bloedhekel heb aan van die gillende ouders langs de lijn? Dat ik dat dus zelf ook nooit heb gedaan en ook nooit zal doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
Maar als hij mijn motoriek heeft meegekregen dan is ' ie al de lul met gymles![]()
En Huppel, iets met enthousiasme en plaatsvervangende schaamte op de tribune![]()
![]()
dat is ook ergelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je dat ik een bloedhekel heb aan van die gillende ouders langs de lijn? Dat ik dat dus zelf ook nooit heb gedaan en ook nooit zal doen?
Ik bedoelde ook meer jij als supporter, in het knaloranje juichend en toeterend en aan het bierquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je dat ik een bloedhekel heb aan van die gillende ouders langs de lijn? Dat ik dat dus zelf ook nooit heb gedaan en ook nooit zal doen?
Stoep flikker alsjeblieft een takkeeind op met je irritante kutgedrag.quote:
Zal ik vanavond een foto maken van mn outfitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer jij als supporter, in het knaloranje juichend en toeterend en aan het bier
Mag ik niet bij jou eten danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik doe toch maar deze: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=292568&rq=kip+hoofdgerecht+&biological=on
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik vanavond een foto maken van mn outfit
doe maarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik vanavond een foto maken van mn outfit
Wel, vind je die niet lekker dan?quote:
Ik wil bij jou eten...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik doe toch maar deze: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=292568&rq=kip+hoofdgerecht+&biological=on
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
Merels zijn bijna net zo dom als houtduiven![]()
In een tuin met 4 katten midden op een grasveldje gaan zitten terwijl je soortgenoten luid kwetterend paniek schreeuwen
Dat ziet er beter uit als de eerste wat je wou makenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
Maar jij ging pasta en spinazie en paturain etenquote:
En net zo makkelijk te makenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat ziet er beter uit als de eerste wat je wou maken![]()
En huppel, ben benieuwd naar je foto
Ik heb geen zin om te koken... ik word gedwongen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar jij ging pasta en spinazie en paturain eten
Kom maar gauw hierheen danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te koken... ik word gedwongen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
Zeg, kan iedereen nu even ophouden met die fucking Bassie en Adriaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ander keertjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
Right.
En dan nu stofzuigen, dweilen en boodschappen doen![]()
![]()
Voor de mensen die komen eten: rond 19:00 staat het op tafel!
Dat red ik niet...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
Right.
![]()
19:00 pas?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
Right.
![]()
Beter gaat dat tuig werken of zoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stoep flikker alsjeblieft een takkeeind op met je irritante kutgedrag.
Ga je moeder pesten ofzo zeg pokkejong
Als ik niet de verplichting had gehad te koken vanavond had ik ja gezegd...quote:
Ja, maarquote:
quote:
Dat zag ik ook later pasquote:
Inderdaad, luie flikker dat het is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Beter gaat dat tuig werken of zo
Toen ik mn examens gedaan had was ik ook elke dag aan het werk![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Beter gaat dat tuig werken of zo
Toen ik mn examens gedaan had was ik ook elke dag aan het werk![]()
quote:
Dan pasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik ga over drie weken werken, huilies.
/care. Ik heb vakantie. Dus dan maak ik daar gebruik van. Als het mooi uitkomt, dan werk ik daarna 7 weken.quote:
Genoeg andere films te vindenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zag ik ook later pasMaar nu wil ik 'm wel zien eigenlijk.
En als het niet mooi uitkomt, werk je niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
/care. Ik heb vakantie. Dus dan maak ik daar gebruik van. Als het mooi uitkomt, dan werk ik daarna 7 weken.
Jamaar ik wil een enge-clowns-horror-film zien.quote:
En dat baseer je op dat ik geen zin heb om te werken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
En als het niet mooi uitkomt, werk je niet.
Ik zie een verloedering van de samenleving, het tuig dat net klaar is met school gaat liever luieren in plaats van te werken
Onder andere ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En dat baseer je op dat ik geen zin heb om te werken?
Om vervolgens bij mama te huilen om geld voor een nieuwe game.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
En als het niet mooi uitkomt, werk je niet.
Ik zie een verloedering van de samenleving, het tuig dat net klaar is met school gaat liever luieren in plaats van te werken
Anders overdrijf je het allemaal even. Als het voor mij niet uitkomt om te gaan werken, dan komt doordat er geen baantjes meer voor mij zijn. Andere mensen doen dat werk dan dus al. Zat jongeren die werken dus.quote:
Want je bent nou o zo hard aan het zoeken naar een baantje?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Anders overdrijf je het allemaal even. Als het voor mij niet uitkomt om te gaan werken, dan komt doordat er geen baantjes meer voor mij zijn. Andere mensen doen dat werk dan dus al. Zat jongeren die werken dus.
Oh wat jij ook zo goed met gym ik ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
Maar als hij mijn motoriek heeft meegekregen dan is ' ie al de lul met gymles![]()
Juist.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Om vervolgens bij mama te huilen om geld voor een nieuwe game.
Te laat achter een baantje aangegaan dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Anders overdrijf je het allemaal even. Als het voor mij niet uitkomt om te gaan werken, dan komt doordat er geen baantjes meer voor mij zijn. Andere mensen doen dat werk dan dus al. Zat jongeren die werken dus.
IT?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jamaar ik wil een enge-clowns-horror-film zien.
Vergeet niet dat de beste jongen nog 15 is hè. Met geluk kom je dan voor een paar uur overdag bij de supermarkt aan de bak...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Juist.
[..]
Te laat achter een baantje aangegaan dus
Valt best mee, met m'n 15e werkte ik op zaterdagen en vakantie's al in de bakkerij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de beste jongen nog 15 is hè. Met geluk kom je dan voor een paar uur overdag bij de supermarkt aan de bak...
Ik was toen vakkevuller bij de V&Dquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Valt best mee, met m'n 15e werkte ik op zaterdagen en vakantie's al in de bakkerij.
Er is meer dan vakkenvullen, ook werken in kassen e.d. is mogelijk.
als ie karl kani gaat dragen en foute petjes dan mag jij je zorgen gaan makenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik mij zorgen gaan maken om het hoge nigga gehalte van mijn zoon?
Nee, ik heb mij ergens aangemeld, waar ik al twee zomers heb gewerkt. Als het goed is, kan ik daar gaan werken. Als er nog veel te doen is, dan kan ik de 7 weken die ik vrij ben, daar gaan werken, en anders is het minder.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Want je bent nou o zo hard aan het zoeken naar een baantje?
Goede analyse, knul.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Om vervolgens bij mama te huilen om geld voor een nieuwe game.
Ik zat nog op de basisschool toen ik bij m'n eerste bijbaantje begonquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de beste jongen nog 15 is hè. Met geluk kom je dan voor een paar uur overdag bij de supermarkt aan de bak...
Ik heb al een krantenwijk. Een bijbaantje heb ik dus al.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zit nog op de basisschool toen ik bij m'n eerste bijbaantje begonDan moet je op je 15e zeker wel wat kunnen vinden.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ie karl kani gaat dragen en foute petjes dan mag jij je zorgen gaan maken
Ik zit ook alleen maar wat te zeiken omdat ik niks te doen heb. Maar het is wel zo dat je vaak hoort dat er geen bijbaantje te vinden is enzo. Maar bijna net zovaak komt dat gewoon doordat er niet echt gezocht is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb al een krantenwijk. Een bijbaantje heb ik dus al.
Het gaat alleen nu over een vakantiebaan.
van kfc krijg ik niet echt honger vanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Panda72 het volgende:
waarom zie ik hier steeds reclame van kfc voorbij komen. Ze weten dat ik aan het lijnen ben ze doen het gewoon express![]()
Op Fok!?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Panda72 het volgende:
waarom zie ik hier steeds reclame van kfc voorbij komen. Ze weten dat ik aan het lijnen ben ze doen het gewoon express![]()
Petjes checkquote:
Niet lekker?quote:
ja ik zie hier onder ergens een banner en soms is de banner ook in het middenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op Fok!?![]()
Google zoekt je zwakke punten.
Zeker weten?quote:
jou zoon is verdoemdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Petjes check
hiphopmuziek check
rare tekens met de handen check
hiphopkleding check
heb liever burger king in ieder gevalquote:
van wie ben jij een kloon?quote:
nah mijn zoon isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
jou zoon is verdoemd
verdoemd zeg ik je
En des te vaker je het noemt des te vaker het terug komt. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja ik zie hier onder ergens een banner en soms is de banner ook in het midden
heb je best kans van de jongen is nog maar 12 tochquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nah mijn zoon is![]()
Dit is maar een fase
Ik heb die fase ook gehad, best cool toenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nah mijn zoon is![]()
Dit is maar een fase
Ontdekken doet hij wel hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je best kans van de jongen is nog maar 12 toch
dan heeft ie nog veel te ontdekken in ieder geval
Dus als hij die fase ontgroeit is dan wordt hij een diehard fokker?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb die fase ook gehad, best cool toen
Oh jawel.quote:
Ik blijf het grappig vinden dat ik in Londen de mac met daarnaast de KFC en daarnaast de pizzahut tegenkwam.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Pizzahut de Pizzahut, Kentucky fried chicken en de Pizzahut de Pizzahut de Pizzahut, Kentucky fried chicken en de Pizzahut Mc Donalds, Mc Donalds, Kentucky fried chicken en de Pizzahut, Mc Donalds, Mc Donalds, Kentucky fried chicken en de Pizzahut
Pizzahut daar ben ik al jaren niet geweest.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Pizzahut de Pizzahut, Kentucky fried chicken en de Pizzahut de Pizzahut de Pizzahut, Kentucky fried chicken en de Pizzahut Mc Donalds, Mc Donalds, Kentucky fried chicken en de Pizzahut, Mc Donalds, Mc Donalds, Kentucky fried chicken en de Pizzahut
Ik klik maar niet.quote:
Zoveel zijn er ook niet in NL.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Pizzahut daar ben ik al jaren niet geweest.
Hoogstwaarschijnlijk. En luistert hij naar hardstyle/hardcore ipv hipperdehop.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ontdekken doet hij wel hoor.![]()
[..]
Dus als hij die fase ontgroeit is dan wordt hij een diehard fokker?
whehehe dat is wel heel toevallig jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik blijf het grappig vinden dat ik in Londen de mac met daarnaast de KFC en daarnaast de pizzahut tegenkwam.
utrecht centraal zit er ook eenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel zijn er ook niet in NL.
1 in rotterdam, 1 in den haag en 1 in scheveningen
Hmm hopen dat ie snel het huis uit gaat danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk. En luistert hij naar hardstyle/hardcore ipv hipperdehop.
Niet meer hoor. Al een paar jaar niet meer. De pizzahut filialen op stations zijn overgenomen door NYPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |