Jaaaa net zoals Bart en Sita toen!!\quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je een adresje weet nemen we dan een prachtig duet op en stoten we Jaap van de eerste plek.
Hier idemquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben daar wel te vinden ja
ook in V&A... ook alleen maar omdat het overgrote deel daar naartoe verhuist, want echt een ideale plek vind ik het daar niet
quote:
Precies, lekker zoet enzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaaa net zoals Bart en Sita toen!!\
dat is gewoon een verboden onderwerpquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:31 schreef Bellatrix het volgende:
Dan probeer je daar iets leuks op gang te zetten en dan slaat het dood omdat iemand over computers ofzo begint.
Post jij met z'n tweeën? Dat verklaart een hoop.quote:
Hij heeft het over zijn ''imaginary girlfriend''.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Post jij met z'n tweeën? Dat verklaart een hoop.
Ben benieuwd welke verklaring jij daar uit haaltquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Post jij met z'n tweeën? Dat verklaart een hoop.
Ik heb mijn twijfelsquote:
Vaduz en ik maken er een sprookje van, waar trolletjes en elfjes samen hand in hand lopen, waar spontaan bloemetjes groeien en waar liefdevolle waterdrupjes uit de smachtende grotten druppelen.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vaduz en ik maken er een sprookje van, waar trolletjes en elfjes samen hand in hand lopen, waar spontaan bloemetjes groeien en waar liefdevolle waterdrupjes uit de smachtende grotten druppelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |