ik ben er niet bij hèquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Huup!
Zoenen morgenavond!
Nah!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben er niet bij hè![]()
maar thanks anyways![]()
oeh even mn ouders bellen
ik hoop niet dat 't zo'n (dure) vaas was als deze....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn kat heeft net mijn mooie oranje bloempotvaas kapot gegooid, omdat ie zo nodig van de plant moest eten. Om vervolgens dan ook nog even dat stuk plant over te geven!!![]()
Nee, gelukkig niet. Wat wel lastig is, dat ik er 2 naast elkaar had staan en nu op zoek moet naar of dezelfde of 2 nieuwe....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:25 schreef trui het volgende:
huups, van harte!!
[..]
ik hoop niet dat 't zo'n (dure) vaas was als deze....
jakkes, wat een wanprodukt. in dat geval had die kat groot gelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:25 schreef trui het volgende:
huups, van harte!!
[..]
ik hoop niet dat 't zo'n (dure) vaas was als deze....
Nee juist niet!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Wat wel lastig is, dat ik er 2 naast elkaar had staan en nu op zoek moet naar of dezelfde of 2 nieuwe....
ah jij bent ook zo'n 'ik heb overal twee dezelfde exemplaren van' typequote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Wat wel lastig is, dat ik er 2 naast elkaar had staan en nu op zoek moet naar of dezelfde of 2 nieuwe....
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah jij bent ook zo'n 'ik heb overal twee dezelfde exemplaren van' type
* lady-wrb kijkt eens naar de vensterbank en ziet daar ook alles dubbel staan
3 is beter!quote:
Dan moet je echt eens bij mij langskomen, ik heb niets dubbel en niets past echt bij elkaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor dingen dubbel. Vind ik echt vre-se-lijk.
Desnoods 3, maar liever 1.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:35 schreef moussy het volgende:
[..]
3 is beter!
Het enige waar ik maar 2 van heb is 2 plantenpotten voor het raam, omdat ze uitverkocht warenik ben niet zo van de 'setjes'
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan moet je echt eens bij mij langskomen, ik heb niets dubbel en niets past echt bij elkaar.
ik heb de oplossing: 1 stukgooien!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:38 schreef moussy het volgende:
[..]
ik wilde mn 3de maar ze kwamen niet meer bij de hema
Binnenkort moeten we dat echt eens doen ja!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik blijf het herhalen: wij moeten echt eens meeten
Dan zou het wel mooi zijn als Otje een meisje isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ik hou ook van dubbel
en ik moet ook alles compleet hebben. ik heb ook nadat ik een nieuwe keukenset had gekocht (kopjes borden enzo, alles wat er niet bij hoorde, weggetyft. terwijl t er nog prima uitzag..maar ik kan het gewoon niet verdragen)
bij mij ook niet...niks past bij elkaar, geen meubelstuk, geen accessoire, geen kleuren...ratjetoe aan verzamelde dingen in de loop der jaren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan moet je echt eens bij mij langskomen, ik heb niets dubbel en niets past echt bij elkaar.
Auw, mijn ogen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:45 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb van (bijna) alles twee
of ik loop stad en land af om een tweede exemplaar te kopen (of marktplaats)
pas als het echt niet te doen is, mag het er 1 zijn
Ik ga later eens kijken of ik nog een foto heb, nu eerst naar school en voetbalplaatjes ruilen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:45 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb van (bijna) alles twee
of ik loop stad en land af om een tweede exemplaar te kopen (of marktplaats)
pas als het echt niet te doen is, mag het er 1 zijn
Nou 2 stuks kind is al prima hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan zou het wel mooi zijn als Otje een meisje isKun je ze mooi in de vensterbank groeperen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |