quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:56 schreef Biels het volgende:
Die mensen leren tenminste praktijkdingen waar ze wat aan hebben, omhooggevallen WO-nerd.
En dan te bedenken dat het al zo makkelijk is om een MA te halen in verhouding tot Msc.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:45 schreef Skv het volgende:
'Circus-HBO'ers' die 'afstuderen'. Geef die mensen alsjeblieft een gelijkgetrokken Msc-titel. Minstens.
Salto's en trapezekunsten. Kun jij dat? Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:16 schreef Skv het volgende:
[..]
!
Welke 'praktijkdingen waar ze wat aan hebben' zie jij hierin terugkomen dan?!
Kunnen zij registeraccountant worden? Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Salto's en trapezekunsten. Kun jij dat? Nee.
Conclusie: HBO > WO.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Salto's en trapezekunsten. Kun jij dat? Nee.
Conclusie: HBO > WO.
Wie wil er nou registeraccountant wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kunnen zij registeraccountant worden? Nee.
Conclusie: WO > HBO
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof dat er toe doet. Je verdient kkveel geld en in het circus kan je staluitmester wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Wie wil er nou registeraccountant worden. Dan ben je wel een partijtje hersendood hoor.
WOstudent die kk zegtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof dat er toe doet. Je verdient kkveel geld en in het circus kan je staluitmester worden
Noem het dan MBO, maar dit een HBO? Wat de neuk.... Nu stelt HBO sowieso niets voor (ja ik doe HBOquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:56 schreef Biels het volgende:
Die mensen leren tenminste praktijkdingen waar ze wat aan hebben, omhooggevallen WO-nerd.
Sterf dan gelijk. Bespaart je een heel kutleven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Veel geld verdienen door zoveel uur per week te steken in een ongelooflijke kutbaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof dat er toe doet. Je verdient kkveel geld en in het circus kan je staluitmester worden
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:56 schreef Biels het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Veel geld verdienen door zoveel uur per week te steken in een ongelooflijke kutbaan. Neem dan een andere baan waarbij je knap geld maakt.
Happen op overduidelijke trollende Biels, sadness.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:16 schreef Skv het volgende:
[..]
!
Welke 'praktijkdingen waar ze wat aan hebben' zie jij hierin terugkomen dan?!
Dat is niet waar, ligt eraan welke opleiding je volgt. Pabo... okéquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:34 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Noem het dan MBO, maar dit een HBO? Wat de neuk.... Nu stelt HBO sowieso niets voor (ja ik doe HBO) Maar dit is een nieuw dieptepunt.
Gewoon terugschreeuwen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:16 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Happen op overduidelijke trollende Biels, sadness.
'Ik ben achterlijk maar heb me ergens binnengepijpt en er werken twee mensen onder me die het stereotype beeld ontkrachten dus het geldt overal zo!!!111'quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik sluit me volledig aan bij Biels en Lakitu, dit is weer typisch zo'n topic van een omhooggevallen WO-nerd die denkt dat hij er wel komt met zijn boekenwijsheid. Ik zal je vertellen dat ik de LTS heb gedaan en nu veel WO-ers onder me heb werken dus zo werkt het niet! Maar dat merk je wel als je het echte leven in komt
.
Typisch weer, ditquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:36 schreef Skv het volgende:
[..]
'Ik ben achterlijk maar heb me ergens binnengepijpt en er werken twee mensen onder me die het stereotype beeld ontkrachten dus het geldt overal zo!!!111'
Danger, de haan heeft gekraaid, de teerling is geworpen, de gnoe heeft geschetenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:36 schreef Skv het volgende:
[..]
'Ik ben achterlijk maar heb me ergens binnengepijpt en er werken twee mensen onder me die het stereotype beeld ontkrachten dus het geldt overal zo!!!111'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in engeland hebben ze een universitaire studie om idioot te zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik moest bij deze muziek toch al aan het huidige hoger onderwijs denken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |