abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82422818
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:07 schreef Zero17 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Joah, zo'n 5 dagen te laat maar. !!
Ik lees nooit terug. Het is dat je toevallig net er boven had gepost
  zondag 6 juni 2010 @ 23:14:33 #277
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82423231
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:07 schreef TheKC het volgende:

[..]

Ik lees nooit terug. Het is dat je toevallig net er boven had gepost
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  maandag 7 juni 2010 @ 00:00:14 #278
291300 Fapperdefap
Bekend van TV.
pi_82425451
quote:
Op zondag 6 juni 2010 20:56 schreef Aalbers het volgende:

[..]

En jij bent totaal niet beïnvloedt door je ouders? Nee, want jij hebt jezelf opgevoed, en hebt dus helemaal niets ondergaan wat indoctrinatie betreft.

Mensen die christenen beschuldigen van hersenspoeling terwijl ze dat zelf net zo goed zijn.
Natuurlijk ben ik beïnvloed door mijn ouders, nu ja, enkel door mijn moeder eigenlijk. Echter stemt zij SP, en heeft zij nooit geprobeerd dat aan mij op te dringen.
You know what you want but you get what you said that you know you've always said that you wanted instead.
pi_82458817
Ik vind Mark Rutte in vergelijking met de rest wel enorm goed.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:06:45 #280
291300 Fapperdefap
Bekend van TV.
pi_82526513
Morgen is het zover
You know what you want but you get what you said that you know you've always said that you wanted instead.
pi_82527260
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Wat ben jij een faler in redeneren.
Ik zal het fenomeen Modus Ponens voor je uitleggen:

Centraal Dogma
Als A, dan B.
A.
Dus B.

Als iemand een atheïst is, is het een fraudeur. (Als A dan B)
Het is een atheïst. (A)
Dus het is een fraudeur. (Dus B)

Wat jij doet is:
Als iemand een atheïst is, is het een fraudeur. (Als A dan B)
Het is een fraudeur (B)
Dus het is een atheïst. (Dus A)

Helaas zie ik vele users deze fout maken en zelf hebben ze vaak niet door dat ze dan compleet de plank misslaan. Dus hierbij zeg ik, ga jij eens terug naar de 4e klas en ga daar het vak Nederlands herkansen.

Klinkt mij meerals logica binnen de filosofie.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:20:32 #282
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82527375
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klinkt mij meerals logica binnen de filosofie.
Filosofie?
Meid, dit is 4e klas Nederlands stof.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:26:41 #283
291300 Fapperdefap
Bekend van TV.
pi_82527726
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:20 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Filosofie?
Dat dus.
pi_82527752
- kut laat maar, dacht aan groep 4.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:32:23 #285
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82528040
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:27 schreef Fortitude het volgende:
- kut laat maar, dacht aan groep 4.
pi_82528096
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:32 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Alhoewel ik dat volgens mij ook niet in groep 6 heb gehad maar ok. Ik weet eigenlijk niks meer van toen dus dat is het misschien.
pi_82528123
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:20 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Filosofie?
Ik heb dat nooit gehad. En blij toe. Logica hoef je niet te leren.
Alleen bij filosofie dan, maar dat waren meer voorbeelden ter illustratie.
pi_82528191
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit gehad. En blij toe. Logica hoef je niet te leren.
Ik heb ook vaak het idee dat je dat nog geen eens kan leren. Sommige mensen zijn zo extreem irrationeel en dan nog hardleers ook.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:36:31 #289
291300 Fapperdefap
Bekend van TV.
pi_82528295
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:34 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ik heb ook vaak het idee dat je dat nog geen eens kan leren. Sommige mensen zijn zo extreem irrationeel en dan nog hardleers ook.
Dit is een VVD topic, geen CU/SGP topic.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:48:50 #291
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_82528976
Kut TS, met je studiefinanciering opheffende coalitie, straks moet ik nog werken voor m'n geld
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:49:55 #292
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_82529032
Aangezien de TS het duidelijk niet bevalt dat hij VVD gaat stemmen (hij maakt er immers een klacht van) wil ik hem toch even uitleggen waarom dit buitengewoon onverstandig is.

Als ik de programmapunten van de VVD zo lees denk ik: dat zijn goede plannen. Echter, ga je wat verder spitten, dan zie je langs welke weg ze deze plannen willen gaan bereiken en welke denkbeelden ze erop na houden, en dat bevalt mij allerminst.

Om te beginnen hun blinde geloof in de vrije markt. Dit terwijl de bankencrisis toch wel heeft aangetoond dat de vrije markt niet geschikt is voor ELKE sector. Volgens de VVD kwam dit echter door falende toezichthouders. Als de vrije markt echter zo goed werkte als de VVD gelooft, dan was toezicht niet eens nodig.

Vrije marktwerking houdt in dat de overheid zich er zo min mogelijk mee bemoeit. Met als resultaat dat dit soort excessen mogelijk worden. Topbankiers wanen zich letterlijk God en eigenen zich enorme bonussen toe. Volgens de VVD volkomen terecht, dat is immers de wet van vraag en aanbod: er zijn veel minder toplieden dan gewone werknemers, dus volkomen terecht dat zo'n man vele miljoenen in zijn zakken stopt.

De VVD is een voorstander van vrije keuze voor het individu. Dat klinkt mooi, maar gaat voorbij aan het feit dat niet iedereen evenveel te kiezen heeft. Dat er bedrijven zijn als Sandd en Selektmail die mensen per brief betalen, en dat hiermee de arbeidsmarktomstandigheden 100 jaar worden teruggedraaid, ziet de VVD niet als een probleem. Die mensen kiezen er immers vrijwillig voor om onder die condities te werken? Terwijl het in deze gevallen vaak gaat om mensen die niet zoveel te kiezen hebben, en dus makkelijke prooien zijn voor dergelijke uitbuiterspraktijken.

De VVD wil het ontslagrecht versoepelen, zogenaamd omdat dit de werkgelegenheid stimuleert. Volgens de VVD zal een bedrijf eerder mensen inhuren, als het weet dat ze deze ook gemakkelijker weer kan ontslaan. Dit lijkt mij onzin. Er zijn nu al zat manieren om makkelijk van mensen af te komen. Uitzendkrachten bijvoorbeeld, of mensen eerst een aantal malen een tijdelijk contract aanbieden. Dus geen werkgever hoeft bang te zijn dat wanneer hij een nieuwe werknemer aanneemt, dat hij gelijk aan zo iemand vast zit. Of het plan van de VVD banen creert is dubieus. Waarschijnlijk evenveel als het vernietigt, waarbij dan nog maar zeer de vraag is of het gelijkwaardige banen zijn. Ik voorzie scenario's waarin een bedrijf mensen wipt omdat ze te oud zijn (en te duur) of te mondig, en ze vervangt door jonger en goedkoper (en wellicht nog wat minder mondig) personeel.

De VVD wil scheefwonen op de huurmarkt aanpakken, dus bovenmodaal verdienende mensen in een huurhuis van EUR 400 per maand. Klinkt goed, maar hoe gaan ze dat doen? Door het fenomeen "sociale woningbouw" af te schaffen en de huurmarkt op termijn volledig te liberaliseren. Hierdoor zullen de huren gemiddeld met 60% stijgen! Lost dit het probleem van een vastzittende huurmarkt op? Nee! Wel wordt scheefwonen tegengegaan omdat het niet meer mogelijk is om met een hoog loon in een goedkoop huis te wonen, omdat goedkope huizen niet meer bestaan! En wie zijn er nu de sjaak: mensen die boven het minimum zitten, maar onder modaal. Wiens inkomen te hoog is om huursubsidie te krijgen, maar te laag om een huis te kopen. De allerlaagste inkomens worden gecompenseerd met nog meer huursubsidie. Dat klinkt aardig van de VVD, maar die subsidies worden betaald door het rijk uit de schatkist, en dus opgehoest door de belastingbetalers. En dit geld komt uiteindelijk weer terecht bij de woningbouwverenigingen, die dat helemaal niet nodig hebben, want die hebben al enorm veel geld.

De VVD stelt economische groei boven ALLES. Zaken als milieu zijn van ondergeschikt belang, alles gaat alleen maar om geld. De VVD staat in mijn ogen voor hebzucht en het ongebreideld nastreven van eigen gewin. Maar dat noemen ze ondernemerschap, waarbij mensen als Scheringa en Paarlberg (goede zakenvriend van Neelie Smit-Kroes) en andere witteboordencriminelen als voorbeeld dienen.

De VVD zegt dat bij hun de economie het hardste zal groeien, en dat zou best eens waar kunnen zijn. Maar ik vrees dat de vruchten hiervan vooral geplukt zullen worden door de hogere inkomens, en niet door de lagere en middeninkomens.

Heb je je wel eens afgevraagd waarom in plaatsen als Aerdenhout, Wassenaar en Laren zo massaal VVD wordt gestemd? Omdat de VVD nog steeds de partij voor de rijken is, dwz dat de belangen van de rijken het beste gediend zijn bij de VVD. Het jammere is dat veel mensen dit causale verband omdraaien, en denken dat je rijk zult worden door op de VVD te stemmen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 9 juni 2010 @ 00:02:55 #293
291300 Fapperdefap
Bekend van TV.
pi_82529686
TERING man, alsof je de fucking bijbel leest.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Aangezien de TS het duidelijk niet bevalt dat hij VVD gaat stemmen (hij maakt er immers een klacht van) wil ik hem toch even uitleggen waarom dit buitengewoon onverstandig is. Mijn klacht is een gebrek aan meer keuzes dan de VVD. Ik zeg niet dat het mij niet bevalt, ik zeg dat andere partijen zo ontzettend slecht bevallen.

Als ik de programmapunten van de VVD zo lees denk ik: dat zijn goede plannen. Echter, ga je wat verder spitten, dan zie je langs welke weg ze deze plannen willen gaan bereiken en welke denkbeelden ze erop na houden, en dat bevalt mij allerminst. Prima, ieder zijn mening, ik vind het allemaal best.

Om te beginnen hun blinde geloof in de vrije markt. Dit terwijl de bankencrisis toch wel heeft aangetoond dat de vrije markt niet geschikt is voor ELKE sector. Volgens de VVD kwam dit echter door falende toezichthouders. Als de vrije markt echter zo goed werkte als de VVD gelooft, dan was toezicht niet eens nodig. Maar je kan ook overdrijven qua toezicht zoals momenteel gaande is in Nederland. Vrije markt werkt prima. Minimumprijzen voor boeren bijvoorbeeld is nog altijd overgrote onzin.

Vrije marktwerking houdt in dat de overheid zich er zo min mogelijk mee bemoeit. Met als resultaat dat dit soort excessen mogelijk worden. Topbankiers wanen zich letterlijk God en eigenen zich enorme bonussen toe. Volgens de VVD volkomen terecht, dat is immers de wet van vraag en aanbod: er zijn veel minder toplieden dan gewone werknemers, dus volkomen terecht dat zo'n man vele miljoenen in zijn zakken stopt. Dat dus. Terechte marktwerking.

De VVD is een voorstander van vrije keuze voor het individu. Dat klinkt mooi, maar gaat voorbij aan het feit dat niet iedereen evenveel te kiezen heeft. Dat er bedrijven zijn als Sandd en Selektmail die mensen per brief betalen, en dat hiermee de arbeidsmarktomstandigheden 100 jaar worden teruggedraaid, ziet de VVD niet als een probleem. Die mensen kiezen er immers vrijwillig voor om onder die condities te werken? Terwijl het in deze gevallen vaak gaat om mensen die niet zoveel te kiezen hebben, en dus makkelijke prooien zijn voor dergelijke uitbuiterspraktijken. Kiezen kun je altijd. Als je baan niet bevalt zoek je een andere. Als je geen voor baan kunt vinden die je capaciteiten volledig benut, ga je terug naar je studie.

De VVD wil het ontslagrecht versoepelen, zogenaamd omdat dit de werkgelegenheid stimuleert. Volgens de VVD zal een bedrijf eerder mensen inhuren, als het weet dat ze deze ook gemakkelijker weer kan ontslaan. Dit lijkt mij onzin. Er zijn nu al zat manieren om makkelijk van mensen af te komen. Uitzendkrachten bijvoorbeeld, of mensen eerst een aantal malen een tijdelijk contract aanbieden. Dus geen werkgever hoeft bang te zijn dat wanneer hij een nieuwe werknemer aanneemt, dat hij gelijk aan zo iemand vast zit. Of het plan van de VVD banen creert is dubieus. Waarschijnlijk evenveel als het vernietigt, waarbij dan nog maar zeer de vraag is of het gelijkwaardige banen zijn. Ik voorzie scenario's waarin een bedrijf mensen wipt omdat ze te oud zijn (en te duur) of te mondig, en ze vervangt door jonger en goedkoper (en wellicht nog wat minder mondig) personeel. Het ontslagrecht moet ook gewoon versoepeld worden om duidelijkheid te krijgen. Momenteel gaan een hoop bedrijven na tweemaal het tijdelijke contract te hebben verlengd simpelweg het contract niet verlengen, en dan twee maanden later de desbetreffende werknemer weer aannemen, zodat ze niet vastzitten aan een vast contract. Ga dan ook niet lopen draaien maar stel heldere regels.

De VVD wil scheefwonen op de huurmarkt aanpakken, dus bovenmodaal verdienende mensen in een huurhuis van EUR 400 per maand. Klinkt goed, maar hoe gaan ze dat doen? Door het fenomeen "sociale woningbouw" af te schaffen en de huurmarkt op termijn volledig te liberaliseren. Hierdoor zullen de huren gemiddeld met 60% stijgen! Lost dit het probleem van een vastzittende huurmarkt op? Nee! Wel wordt scheefwonen tegengegaan omdat het niet meer mogelijk is om met een hoog loon in een goedkoop huis te wonen, omdat goedkope huizen niet meer bestaan! En wie zijn er nu de sjaak: mensen die boven het minimum zitten, maar onder modaal. Wiens inkomen te hoog is om huursubsidie te krijgen, maar te laag om een huis te kopen. De allerlaagste inkomens worden gecompenseerd met nog meer huursubsidie. Dat klinkt aardig van de VVD, maar die subsidies worden betaald door het rijk uit de schatkist, en dus opgehoest door de belastingbetalers. En dit geld komt uiteindelijk weer terecht bij de woningbouwverenigingen, die dat helemaal niet nodig hebben, want die hebben al enorm veel geld. Of de huizenprijzen zo explosief zullen stijgen valt echt nog te bezien. Overigens, bron van waar je dit belachelijke idee vandaan hebt?

De VVD stelt economische groei boven ALLES. Zaken als milieu zijn van ondergeschikt belang, alles gaat alleen maar om geld. De VVD staat in mijn ogen voor hebzucht en het ongebreideld nastreven van eigen gewin. Maar dat noemen ze ondernemerschap, waarbij mensen als Scheringa en Paarlberg (goede zakenvriend van Neelie Smit-Kroes) en andere witteboordencriminelen als voorbeeld dienen. "Sinds de film van Al Gore " An Inconvenient Truth" is uitgekomen, is het klimaat hot. De VVD is van mening dat we onszelf niet moeten verliezen in deze hype en er met verstand over moeten nadenken". Geheel mee eens, het broeikaseffect is al duizenden jaren aan de gang door natuurlijke omstandigheden, en om als mens een dergelijk invloed uit te oefenen als Al Gore beweert, zullen we nog minstens drie keer zoveel Co2 uit moeten stoten. Natuurlijk is milieubewustzijn een goed iets, waardoor de VVD pleit voor een aanpak bij de bron volgens het partijprogramma.

De VVD zegt dat bij hun de economie het hardste zal groeien, en dat zou best eens waar kunnen zijn. Maar ik vrees dat de vruchten hiervan vooral geplukt zullen worden door de hogere inkomens, en niet door de lagere en middeninkomens. Op lange termijn is een economische groei altijd gunstig voor iedereen geweest de afgelopen paar honderd jaar.

Heb je je wel eens afgevraagd waarom in plaatsen als Aerdenhout, Wassenaar en Laren zo massaal VVD wordt gestemd? Omdat de VVD nog steeds de partij voor de rijken is, dwz dat de belangen van de rijken het beste gediend zijn bij de VVD. Het jammere is dat veel mensen dit causale verband omdraaien, en denken dat je rijk zult worden door op de VVD te stemmen. Dat de VVD een partij voor de rijken is is overgrote bullshit. Zoals eerder aangetoond ben ik echt geen multimiljonair en ben ik er gewoon trots op dat ik voor typaapje mag spelen. Dat veel rijken op de VVD stemmen betekent niet dat dit de minder bedeelden ondermijnt. Je argumentatie is dus ongeldig.
  woensdag 9 juni 2010 @ 00:52:25 #294
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_82531802
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 00:02 schreef Fapperdefap het volgende:
TERING man, alsof je de fucking bijbel leest.
[..]
Allereerst bedankt dat je mijn stukje op 1 lijn zet met het bestverkochte en meestgelezen boek ter wereld.

"Maar je kan ook overdrijven qua toezicht zoals momenteel gaande is in Nederland. Vrije markt werkt prima. Minimumprijzen voor boeren bijvoorbeeld is nog altijd overgrote onzin."

Ik zeg ook niet dat ik naar een communistsche heilstaat wil waarin alles genationaliseerd is. Ik zeg dat de VVD teveel aan de markt wil overlaten, ook zaken die daar zich niet voor lenen en waarvan al in de praktijk is bewezen dat het niet werkt.

"Dat dus. Terechte marktwerking".

Ik was cynisch. Ik wilde aangeven dat je het individu niet teveel vrijheid moet geven, omdat hij daar ongetwijfeld misbruik van gaat maken ten bate van eigen gewin. Vrijheid van het individu dient te eindigen daar waar hij schade gaat toebrengen aan anderen.

"Kiezen kun je altijd. Als je baan niet bevalt zoek je een andere. Als je geen voor baan kunt vinden die je capaciteiten volledig benut, ga je terug naar je studie."

Niet iedereen heeft evenveel keuzes. Niet iedereen is gezegend met een goed stel hersens en de juiste capaciteiten. Legio mensen moeten met pulpbaantjes de eindjes aan elkaar knopen, omdat ze geen andere keuze hebben. Niet iedereen heeft de capaciteiten om te studeren. Het VVD idee dat je er met hard werken wel komt, is een soort naief American dream idee. Niet iedereen met veel geld heeft er hard voor gewerkt, niet iedereen die hard werkt kan hier veel geld voor krijgen. Veel capaciteiten die je nodig hebt om een goede positie te verwerven zijn gewoon aangeboren en/of een kwestie van geluk. Dus da's niets om je op te laten voorstaan. Ik ben ook niet trots op mijn lengte van 1.95, dat is geen prestatie, maar een biologisch gegeven.

"Momenteel gaan een hoop bedrijven na tweemaal het tijdelijke contract te hebben verlengd simpelweg het contract niet verlengen, en dan twee maanden later de desbetreffende werknemer weer aannemen, zodat ze niet vastzitten aan een vast contract. Ga dan ook niet lopen draaien maar stel heldere regels. "

De termijn is 3 maanden, geen twee. Dus de regels zijn al heel helder. Waar het mij om gaat is dat ik niet geloof dat waneer je makkelijker ontslagen kunt worden, dit banen creeert. Of de drempel om mensen aan te nemen lager wordt is zeer de vraag, terwijl de drempel om mensen te ontslaan ineens een stuk lager wordt.

"Of de huizenprijzen zo explosief zullen stijgen valt echt nog te bezien. Overigens, bron van waar je dit belachelijke idee vandaan hebt?"

Welk belachelijke idee? Het plan om de sociale woningbouw af te schaffen kun je vinden in het VVD verkiezingsprogramma "Orde op zaken", op pagina 25 en verder. Het staat op hun website. De berekening van 60% is afkomstig van het CPB.

"Natuurlijk is milieubewustzijn een goed iets, waardoor de VVD pleit voor een aanpak bij de bron volgens het partijprogramma."

In het VVD programma staat slechts zeer summier iets over de natuur. Het komt er op neer dat natuur leuk en aardig is, maar dat het de enomische groei niet mag belemmeren. In het programa wordt gesproken over een "positief natuurbeleid, waarin kansen centraal staan voor economie en ecologie". Wat ze zich daar precies bij voorstellen zeggen ze niet, maar hoe al die kilometers extra asfalt gaan bijdragen aan dit positieve natuurbeleid is mij een raadsel.

"Dat de VVD een partij voor de rijken is is overgrote bullshit. Zoals eerder aangetoond ben ik echt geen multimiljonair en ben ik er gewoon trots op dat ik voor typaapje mag spelen. Dat veel rijken op de VVD stemmen betekent niet dat dit de minder bedeelden ondermijnt."

Je draait hier dus mijn redenatie om. Ik zeg dat er in rijke gemeenten relatief veel op de VVD wordt gestemd. Dit bevestigt mijn stelling dat de VVD kennelijk de partij is die bij uitstek opkomt voor de belangen van de rijken. Anders zouden zij er immers niet zo masssaal op stemmen, dunkt mij. Nergens beweer ik dat alle VVD stemmers rijk zijn!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Forum Admin woensdag 9 juni 2010 @ 11:26:10 #295
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_82540680
VVD
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_82541541
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:26 schreef Pharkus het volgende:
VVD
Eensch, zojuist gestemd.
  Forum Admin woensdag 9 juni 2010 @ 12:03:41 #297
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_82542283
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:46 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Eensch, zojuist gestemd.
Ik strakjes
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:51:34 #298
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_82544433
Helemaal mee eensch, en heb net 2 x lijst 4 numero uno met het rode potlood beroerd.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_82545058
VVD gestemd en een piemel op pvda getekend
pi_82546712
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 00:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Je draait hier dus mijn redenatie om. Ik zeg dat er in rijke hoogopgeleide gemeenten relatief veel op de VVD wordt gestemd. Dit bevestigt mijn stelling dat de VVD kennelijk de partij is die bij uitstek opkomt voor de belangen van de rijken hoogopgeleiden. Anders zouden zij er immers niet zo masssaal op stemmen, dunkt mij. Nergens beweer ik dat alle VVD stemmers rijk zijn!
Slimme mensen stemmen VVD.
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')