Wat een schatjequote:Op woensdag 2 juni 2010 07:48 schreef Ainnir het volgende:
@princess-a: oeh, shiny!
Ter ere van onze nieuwe kitten:
[ afbeelding ]
Haar naam is Freyja, 11 weken oud, en gisteren geadopteerd om onze 1 jaar oude kat Thor gezelschap te houden:
[ afbeelding ]
Welke zoek je? Ze hebben ze hier wel namelijk en kan ze eventueel naar je opsturenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de dag dat ze hier bij de H&M die holo lakjes gaan verkopen, maar volgens mij is dat wishfull thinking...
Welke heb je gekocht? Ik heb misschien wel interesse danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:48 schreef Aurelyx het volgende:
Fimo figuurtjes gekocht op ebay! (fruit, bloemetjes, figuurtjes..) Wel 100. Dus, iemand interesse?
Het is ook wel een raar berichtje hoe ze het gestuurd heeftquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, dat kwam onderaan pas bij de restZe schreef het heel chaotisch.
Ja, met al die >'s enzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is ook wel een raar berichtje hoe ze het gestuurd heeft
quote:Opmerking van webwinkel
10x optional Auctiva full coverage shipping insurance is $7.00, let us know if you want a separate invoice for shipping insurance. Our Auctiva shipping insurance is always recommended.
Volgens mij ben je standaard verzekerd als je via eBay bestelt toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, met al die >'s enzo
Is het slim om bij Maiandjays die verzekering te nemen?
[..]
Ik bestel er nooit, maar houdt dat in dat als een lakje kapot is dat je geld terug krijgt, of houdt het in dat als het pakje niet aankomt je geld terug krijgt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 09:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben je standaard verzekerd als je via eBay bestelt toch?
naja, als je lakjes koopt die ze niet op ebay hebben staan koop je dus buiten ebay om. Ik heb het iig wel gedaan, 7 dollar is op zo'n bedrag nou niet bepaald een breekpunt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben je standaard verzekerd als je via eBay bestelt toch?
Wel een goede test wie er sneller isquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:00 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, Sparkling*nails en Maiandjays hebben de bestelling verzonden
Nu even hopen dat ze ook op dezelfde dag arriveren...
True, maar je koopt daarbij ook nog via PayPal (neem ik aan) en daarbij ben je ook verzekerd. Je kunt immers een claim indienen als je je pakketje niet hebt ontvangenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, als je lakjes koopt die ze niet op ebay hebben staan koop je dus buiten ebay om. Ik heb het iig wel gedaan, 7 dollar is op zo'n bedrag nou niet bepaald een breekpunt.
ook weer zo. Nou ja, dan is het gewoon een bonus geweest voor de bizar snelle leveringquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, maar je koopt daarbij ook nog via PayPal (neem ik aan) en daarbij ben je ook verzekerd. Je kunt immers een claim indienen als je je pakketje niet hebt ontvangen
Ik ga vrijdag of zaterdag kijken voor een fietsquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:40 schreef Linnie20v het volgende:
Ik fiets zo naar Deutschland, even DM-en![]()
Het is zonnig weer, dus die paar minuten op de fiets is ook goed voor me
heb jij geen fiets?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag of zaterdag kijken voor een fietskan ik zelf de pakketjes weg gaan brengen enzo
mijn vrijheid terug.
En de dames die afgevallen zijn
Vanaf verzending 6 dagen deze keer bij sparkling nailsquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:08 schreef Linnie20v het volgende:
Inderdaad hihi!
Maar ik verwacht maiandjays omdat die binnen een week (bij SQ) was aangekomen.
En sparkling nails doet er soms 2 weken over zoals ik hier al heb mogen lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |