quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef Mirjam het volgende:
oh, hèhè, eindelijk antwoord van nail polish elegance (r93)
ze heeft het vandaag geshipped
Geen nieuws was goed nieuws in dit gevalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef Mirjam het volgende:
oh, hèhè, eindelijk antwoord van nail polish elegance (r93)
ze heeft het vandaag geshipped
En dat vind jij natuurlijk heeeeeeel erg jammerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef RenRen- het volgende:
Oh god. Er komt een schoonheidssalon naast ons. Die blijkbaar ook nagels doet.
"Naast ons?"
Ja, letterlijk de breedte van 4 deuren naast ons.
Heeeel erg jammer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 23:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dat vind jij natuurlijk heeeeeeel erg jammer
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef RenRen- het volgende:
"Naast ons?"
hmm....denk dat ik de volgende keer maar ook nagellak verdunner moet meebestellen als je weer naar ''de shop'' gaat. Ik vroeg me al af of het aan mij lag ik dacht dat mijn SV in het begin dun was en steeds dikker werd maar het is dus wel gewoon zoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet zelfs, anders wordt het dikke stroop
30 cent per stuk, en 4 voor 1,- ongeveer. Excl verzendingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, hangt ervanaf wat je ervoor vraagt
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef RenRen- het volgende:
Woah fuck, wat een eng mailtje van maiandjay
Klein stukje:quote:
quote:> And ehm.
> How do we do the payment this way? With
paypal? YES Paypal Invoice... must
> have your paypal email address to
invoice you..
Can I give
> you a postal
> address other than the address
on the Paypal? YES YOU CAN
>
> CND "Jade Sparkle" #562 IN STOCK
>
effects collection New
> CND "Scarlet Shimmer" #557 effects collection IN
STOCK
Naaaiss!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef RenRen- het volgende:
"Naast ons?"
quote:
Woei voor t afvallen!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:20 schreef Mss het volgende:
Ik ga morgen falen. Ik heb een enorme wishlist en ik gun mezelf wel iets (10 kg afgevallen namelijk). Dus welke Ebayshop is het voordeligste als ik rond de 10 lakjes wil bestellen? Oa China Glaze, Orly en Zoya...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Naaaiss!
Zo zag ik vandaag bij de H&M op zo'n 50 meter loopafstand van mijn huis ineens 2 bakken nagellak! Mét Bella's Choicedus mijn ogen werden groot en ik voelde dat ze raar begonnen te doen. Mijn moeder zag het ook en trok me weg onder het mom van "Je hebt al zoveel mintgroen" I do, maar deze heeft meer blauw erin! en toen stonden we al buiten
[..]
![]()
Ik vind hem ook freaky
Ik wacht nog steeds op de dag dat ze hier bij de H&M die holo lakjes gaan verkopen, maar volgens mij is dat wishfull thinking...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Naaaiss!
Zo zag ik vandaag bij de H&M op zo'n 50 meter loopafstand van mijn huis ineens 2 bakken nagellak! Mét Bella's Choicedus mijn ogen werden groot en ik voelde dat ze raar begonnen te doen. Mijn moeder zag het ook en trok me weg onder het mom van "Je hebt al zoveel mintgroen" I do, maar deze heeft meer blauw erin! en toen stonden we al buiten
[..]
Ik vind hem ook freaky
Zijn die een beetje handig te verzenden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:28 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
30 cent per stuk, en 4 voor 1,- ongeveer. Excl verzending
ik meld het hier wel (incl foto) als ik ze ontvangen heb
idem dito 2xquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Woei voor t afvallen!!( moet er 30 en begin steeds morgen of maandag)
Ik denk wel dat dat op te lossen is, ik macramee wel iets moois in elkaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zijn die een beetje handig te verzenden?
( misschien ook wel belangstelling heeft)
Kwijlt....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gem - Jewel - Teal Glitter - Hyacinth Sparkle - Sky Sparkle - Knight's Armor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reclaim - Wildlife - Diamont - Happy/Earthy - Daring/Innocent
Pretty polish!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
En deze hadden jullie nog tegoed:
[ afbeelding ]
Zoya Ivanka, met stompie
Het blijft een prachtig kleurtje....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
Snelle swatch, zonder cleanup enzo. Opi-Jade is the new black
Woahhhh.... mooi!!!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:06 schreef mirannie het volgende:
Even een snelle swatch van de Ozotics
Zoals gebruikelijk geen fantastische kwaliteit en in het echt zijn ze echt nog gaver!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
506, 502, 524 (echt niet multichrome!), yoga ta get this blue met 506
506 dekt niet heel erg goed, 3 a 4 lagen nodig, maar dat is het wel echt waard!!![]()
En speciaal voor Zoeper, nummer 520
[ afbeelding ]
Krijg ´m niet goed op de foto, maar hij verkleurt van rood naar oranje en geel-goud
Ik heb daar dus echt geen last van... dat ie dik wordt. Maar misschien lak ik wel te veel, zodat ie de kans niet heeft... kan ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef MissJ het volgende:
ow ja nog een vraag he, heb dus begrepen dat Seche vite naarmate ie leger wordt steeds kutter gaat lakken omdat ie dikker wordt. Kan ik dat dan tegen die tijd gewoon verdunnen met een willekeurige verdunner of moet dat persé met die Seche restore gebeuren?
Wat goed!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:20 schreef Mss het volgende:
Ik ga morgen falen. Ik heb een enorme wishlist en ik gun mezelf wel iets (10 kg afgevallen namelijk). Dus welke Ebayshop is het voordeligste als ik rond de 10 lakjes wil bestellen? Oa China Glaze, Orly en Zoya...
Wat knap van jullie allebei! En wat een fijn gevoelquote:[b]Op woensdag 2 juni 2010 00:43 schreef Lindytje het volgende
Wat goed!!!Fijn is dat he? Die mijlpaal haalde ik 2 weken geleden ook, yay!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |