Rutte zou dat afwijzen?quote:
Denk ik ook, maar dat kan ze natuurlijk ook niet eeuwig blijven trekkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef eriksd het volgende:
Wachtgeld
Waaruit maak je op dat ik dat zou beweren?quote:
Neuh maar wel flink wat jaren en daarna is er wel ergens een baantje te vinden als wethouder ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar dat kan ze natuurlijk ook niet eeuwig blijven trekken
Rutte is wel de laatste persoon die wachtgeld zou afwijzen. Een beetje VVD´er heeft immers eurotekens in zijn ogen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat ik dat zou beweren?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rutte is wel de laatste persoon die wachtgeld zou afwijzen. Een beetje VVD´er heeft immers eurotekens in zijn ogen.
Koos, probeer af en toe nog de schijn van intelligentie op te houdenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rutte is wel de laatste persoon die wachtgeld zou afwijzen. Een beetje VVD´er heeft immers eurotekens in zijn ogen.
Dat heeft geen zin. Mensen zoals jij beschouwen iedereen die linkser is dan de VVD als dom. Moet ook wel, want welke gek stemt er nou op een partij die jouw geld afpakt en aan minderbedeelden geeft. Dan moet je aardig simpel zijn, nietwaar?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Koos, probeer af en toe nog de schijn van intelligentie op te houden
Zelfs Joost Eerdmans is weer 1 van de 6 wethouders geworden van Capelle aan den IJsselquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
De gouden Herben-regel: Als Herben aan de bak komt, komt Verdonk dat ook wel.
Niet lullig bedoeld hoor, MAARRE: wie heeft jou de regie gegeven??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb even lopen nadenken over het verschil tussen links en rechts op fok. Rechts houdt z'n domheid in stomme NWS-topics en is makkelijk te ontwijken. Drammerig links probeert daarentegen in ELK topic een klassenstrijd te starten en ondergraaft zodoende ieder mogelijk interessant topic. Dus doe dat alsjeblieft ergens anders!
Ik heb jou toch nooit dom genoemd?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin. Mensen zoals jij beschouwen iedereen die linkser is dan de VVD als dom. Moet ook wel, want welke gek stemt er nou op een partij die jouw geld afpakt en aan minderbedeelden geeft. Dan moet je aardig simpel zijn, nietwaar?
Aah joh, ik zit toch gewoon een beetje gein te trappenquote:
Regie moet je afdwingen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor, MAARRE: wie heeft jou de regie gegeven??
Niet doen ook, Koos is niet domquote:
Nee, maar je kunt je ei wel kwijt hier.. De ene keer ben je zwaar gefrusteerd, de andere keer niet ( je = algemeen = iedere user). Ik vind op een of andere manier de sfeer hier wel beter dan in POL..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Regie moet je afdwingen.
(Sorry, ex-modgedrag)
(Maar goed, er kan werkelijk niemand roepen dat die discussie niet ergens anders gevoerd kan worden, dus laten we gewoon topics gebruiken waar ze voor zijn. Het is ook niet alsof er ook maar één user denkt "hey, EchtGaaf dramt zo, laat ik in plaats van de VVD dan toch maar de SP gaan stemmen")
Zelfs met Koos erbij zouden we prima een coalitie kunnen vormenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef eriksd het volgende:
Het gaat met pieken en dalen. Soms vechten we elkaar de tent uit, en daarna lachen we erom.
En christelijk rechts probeert met een autoriteitsargument de discussie te sturen en anderen in diskrediet te brengen. Kom op zeg. Logisch dat een peilingen topic al snel af dwaalt naar een politieke discussie. Beetje dom cijfertjes planten gaan ook vervelenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb even lopen nadenken over het verschil tussen links en rechts op fok. Rechts houdt z'n domheid in stomme NWS-topics en is makkelijk te ontwijken. Drammerig links probeert daarentegen in ELK topic een klassenstrijd te starten en ondergraaft zodoende ieder mogelijk interessant topic. Dus doe dat alsjeblieft ergens anders!
Andere peilmethoden, andere correctiemethoden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
Raar dat die peilingen elkaar vaak tegenspreken .... bijv. bij peil.nl stijgt de PVV een beetje, bij Synovate dalen ze een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |