SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is al weg naar dat gedoe, ze wouden hem daar houden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:50 schreef Maanvis het volgende:
Maak eens wat duidelijkere foto's.. zo lijkt het niet op een zwarte weduwe
Had ie een rood zandlopervormig kruisje op z'n rug en was ie pikzwart?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:51 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Hij is al weg naar dat gedoe, ze wouden hem daar houden.
Ja op z'n onderkant.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Had ie een rood zandlopervormig kruisje op z'n rug en was ie pikzwart?
Want?quote:
Hij is wel zwart.quote:
Waarom zou dat dan in KLB staanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:56 schreef broodjeeimetui het volgende:
dacht ik bijna ff dat je bijna ene zwarte milf aan de haak had geslagen
Zwarte weduwe (spin)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:58 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Want?We krijgen dagelijks pakketjes uit China en andere landen, spinnetje is ongetwijfeld meegekomen.
Dus? Dan komt 'ie uit VS. We zijn een computerwinkel en krijgen dus onderdelen vanuit diverse landen. Google eens op "Zwarte weduwe in Nederland" en je ziet al een aantal resultaten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zwarte weduwe (spin)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Zwarte weduwe (spin)
Taxonomische indeling
Rijk: Animalia (Dieren)
Stam: Arthropoda (Geleedpotigen)
Klasse: Arachnida (Spinachtigen)
Orde: Araneae (Spinnen)
Familie: Theridiidae (Kogelspinnen)
Geslacht: Latrodectus (Weduwen)
De zwarte weduwe (Latrodectus mactans) is een spin die oorspronkelijk afkomstig is uit de Verenigde Staten!!!!
ja jij zegt dat dat ding uit china komtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:04 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Dus? Dan komt 'ie uit VS. We zijn een computerwinkel en krijgen dus onderdelen vanuit diverse landen. Google eens op "Zwarte weduwe in Nederland" en je ziet al een aantal resultaten.
Dan zou het een Australische Roodrug zijn. Hij moet juist een rood zandlopertje op z'n buik hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Had ie een rood zandlopervormig kruisje op z'n rug en was ie pikzwart?
De zwarte weduwe (Latrodectus mactans) is een spin die oorspronkelijk afkomstig is uit de Verenigde Staten, maar zich inmiddels over alle werelddelen heeft verspreid.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zwarte weduwe (spin)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Zwarte weduwe (spin)
Taxonomische indeling
Rijk: Animalia (Dieren)
Stam: Arthropoda (Geleedpotigen)
Klasse: Arachnida (Spinachtigen)
Orde: Araneae (Spinnen)
Familie: Theridiidae (Kogelspinnen)
Geslacht: Latrodectus (Weduwen)
De zwarte weduwe (Latrodectus mactans) is een spin die oorspronkelijk afkomstig is uit de Verenigde Staten!!!!
Een reptielengast een expert in spinnen noemen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:19 schreef padlarf het volgende:
Fokkers die menen te moeten discussieren met een expert![]()
Tevens lopen die krengen ook gewoon rond in ZUid-Frankrijk
Zekers. En ook in Amerika. In Zuid-Frankrijk heb je ook schorpioenen... dus?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:19 schreef padlarf het volgende:
Fokkers die menen te moeten discussieren met een expert![]()
Tevens lopen die krengen ook gewoon rond in ZUid-Frankrijk
Omdat discovery channel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:18 schreef broodjeeimetui het volgende:
waarom is iedereen hier zo'n spinnenkenner
Awwwquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:17 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
Spinnen.! Kijk die oogjes dan.
[ afbeelding ]
Aan de poten kun je zien dat het geen wolfspin is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:12 schreef snakelady het volgende:
lijkt mij eigenlijk eerder een wolfsspin, die komen vaker voor in Nederland.
Een zwarte weduwe is op de rug echt heel donker, deze spin lijkt wat lichter met een tekening op zijn rug.
[ afbeelding ]
Nee deze had geen haren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:12 schreef snakelady het volgende:
lijkt mij eigenlijk eerder een wolfsspin, die komen vaker voor in Nederland.
Een zwarte weduwe is op de rug echt heel donker, deze spin lijkt wat lichter met een tekening op zijn rug.
[ afbeelding ]
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/06/01/1275382674-950.jpgquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:29 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Aan de poten kun je zien dat het geen wolfspin is.
Heeft heel erg veel weg van zwarte weduwe (Latrodectus).
Dus ga er maar van uit dat het verhaal klopt. Foto's zijn helaas beetje onduidelijk, zou graag de kop beter kunnen zien om helemaal zeker te zijn.
Ik twijfel nog, kan ook goed zijn dat hij niet eens heel giftig is en er gewoon op lijkt, een echt zwarte weduwe heeft veel bollere grotere kont in verglijking tot deze.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:32 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/06/01/1275382674-950.jpg
Meer foto's heb ik dus niet. Collega wel.
Moet TS niet zo jankenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:25 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Zekers. En ook in Amerika. In Zuid-Frankrijk heb je ook schorpioenen... dus?
Aardige spin is aardig!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:17 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
[ afbeelding ]
oeh je was me voor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:34 schreef snakelady het volgende:
Dit is ene vrij duidelijke foto's van zwarte weduwe
[ afbeelding ]
Dit is de gecropte en opgelichte versie van de spin van TS
[ afbeelding ]
Zo te zien toch ook geen wolfspin maarben er toch ook niet van overtuigd dat het een zwarte weduwe is, hoewel die er wel veel op lijkt.
Maar er zijn veel spinnen die op de zwarte weduwe lijken maar het niet zijn, soort afschrikmechanisme, net als dat er veel vlinders zijn waarbij het lijkt alsof ze ogen op de vleugels hebben en verschillende slangen die op een gifslang lijken maar het niet zijn.
Ik geef je zeker geen ongelijk, mij werd verteld door zo'n reptielengastje dat dit dus een giftige zwarte weduwe was en dat ik op m'n hoede moest blijven omdat spinnen nooit alleen komen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:34 schreef snakelady het volgende:
Dit is ene vrij duidelijke foto's van zwarte weduwe
[ afbeelding ]
Dit is de gecropte en opgelichte versie van de spin van TS
[ afbeelding ]
Zo te zien toch ook geen wolfspin maarben er toch ook niet van overtuigd dat het een zwarte weduwe is, hoewel die er wel veel op lijkt.
Maar er zijn veel spinnen die op de zwarte weduwe lijken maar het niet zijn, soort afschrikmechanisme, net als dat er veel vlinders zijn waarbij het lijkt alsof ze ogen op de vleugels hebben en verschillende slangen die op een gifslang lijken maar het niet zijn.
Latrodectus dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:34 schreef snakelady het volgende:
Maar er zijn veel spinnen die op de zwarte weduwe lijken(..).
Je kan nog wel eens gelijk hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:42 schreef snakelady het volgende:
En deze, die lijkt er wel erg veel op, ook als je naar de rugkleur en tekening kijkt.
De foto is wel met ene flits gemaakt en daardoor lijkt hij lichter dan hij daadwerkelijk is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is een Grote Steatoda overigens.
quote:De grote steatoda is nauw verwant aan de beruchte zwarte weduwe. Eveneens een giftige spin, maar in tegenstelling tot wat haar naam doet vermoeden, is ze maar zo’n centimeter groot.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:49 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb er ook 1 op mijn werk. Die heeft echter niet zoveel poten.
En deze komt in Nederland voor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:46 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Je kan nog wel eens gelijk hebben.
[..]
Hoeveel dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:49 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb er ook 1 op mijn werk. Die heeft echter niet zoveel poten.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:56 schreef broodjeeimetui het volgende:
dacht ik bijna ff dat je bijna ene zwarte milf aan de haak had geslagen
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:22 schreef joeysmod het volgende:
Woot, gratis de giftigste spin ter wereld als cadeautje!
Als je daardoor gebeten word kun je dat niet meer navertellen in veel van de gevallen :'D
En Ts, da's idd een zwarte weduwe.
Suc6 ermee x].
Ja de zwarte weduwe is een zwarte MILF waarvan de man door gansterrappers neergeschoten is.quote:
Zoek op wikipedia dan lamme tak x]quote:
Laat maar weer zien dat wikipedia ook niet alles is.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:17 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat je dan Groenlinks op je dak krijgt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:50 schreef mikieu het volgende:
WTF? Waarom stamp je dat beest niet gewoon de tering in?
eerst 50 cent betalenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:50 schreef mikieu het volgende:
WTF? Waarom stamp je dat beest niet gewoon de tering in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |