Voormalige zanger van The Temptations.quote:
Nee, ik zat er naast. Het moest Ali-Ollie Woodson zijn, hij kwam later bij de The Temptations.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Voormalige zanger van The Temptations.Zo goed?
Stam+tquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zeg niet dat je crack rookt maar je gedraagd je wel een beetje zo.
Doeidoei luur.quote:
Iedere chick wil jou zijn, iedere man wil jou. Jeweet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dit al de 4e Allure kloon die gemaakt is.
In Area 51 lopen er 24 Maisnons rond. Experiment van de Amerikaanse overheid.quote:
Dit is niet eens Allure met een hoofdletter i, maar gewoon met een extra underscore.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:45 schreef Maisnon het volgende:
maar als ik een naam had met de l erin had ik het allang voor de veiligheid zelf gedaan!
Volgens mij word ik enkel door mannen jongetjes gekloond. Strange.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Iedere chick wil jou zijn, iedere man wil jou. Jeweet.
24 vind ik al een mooier getal dan 77, goed bezig Amerikaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
In Area 51 lopen er 24 Maisnons rond. Experiment van de Amerikaanse overheid.
Ja grappig hoor kloonquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij word ik enkel door mannen jongetjes gekloond. Strange.
Joh jij bent de kloon!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dit al de 4e Allure kloon die gemaakt is.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:54 schreef Allure_ het volgende:
Ik hoop dat alle nep allure's gebanned worden + de mensen die ze hebben aangemaakt![]()
![]()
.
Yup. Mijn eerste en enigequote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:57 schreef Maisnon het volgende:
Allure, was Allure je eerste account eigenlijk
Nee, ik heb namelijk wél humor.quote:
nee.quote:
picsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:02 schreef Allure_ het volgende:.
Heb ik net een uur iets uitgelegd aan een stagiaire die te dom is om te ademen, snapt ze er nog niks van. Gaat ze de hele tijd met d'r tongpiercing spelen, fucking irritant.
MBO'ers die een HBO stage denken te kunnen doen. Nee dus.
Ik zag een bus met mensen. Toen zag ik Bang staan. En toen was het helaas niet wat ik verwachttequote:
quote:Op 11-01-2010 16:42 schreef Skylark.
Jammer dat je bezet en artistiek bent, want je bent best spang.
Ik snap het wel, maar ik vind het te uitgekauwdquote:
En ik kom morgen weer terug verdommequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik had vandaag een Jehova aan de deur.
Is niet uit mijn fotoboek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat je voor dat opzichtige internet gehossel valt, zeg.
Jammer dat ik zo slecht ben in quotes terug zoeken. Kan me herinneren dat hij zei dat ie het sneu vond dat mensen elkaar complimenteerde via het fotoboek.quote:
Ik kan er niet tegen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit is trouwens voor iedereen een aanrader want hij is echt supercatchy en vrolijk
Wat een schijtnummer of speciaal voor jou :quote:
Not the Rampagequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat een schijtnummer of speciaal voor jou :
[ afbeelding ]
Meer pics om te beoordelen.quote:
Nee, smerigquote:
Waarom speel jij dat zonder je wing-girlquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:24 schreef Bragi het volgende:
Wat zitten er een boel Japanse emo's op OMGPOP.
Ik wil luisterenquote:
Ik las Japsnars.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:24 schreef Bragi het volgende:
Wat zitten er een boel Japanse emo's op OMGPOP.
Ik speel Pool. Dat kan alleen 1vs1.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom speel jij dat zonder je wing-girl.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil luisteren![]()
![]()
.
Wil je die in m'n fobo posten zodat ik 'm niet vergeet te luisteren als ik weer een laptop heb?
Ben wel weer toe aan nieuwe tracks van Sticksquote:
Nee, maar binnenkort wil ik weer met je shinen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik speel Pool. Dat kan alleen 1vs1.
Kom spelen dan.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, maar binnenkort wil ik weer met je shinen.
Waarom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:31 schreef Mozy het volgende:
Ik vind dat ze PI's moeten maken zodat alleen mensen met een fok pimp abbo ze kunnen gebruiken.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
KankerFA'sBij PK en zulks hebben ze gewoon een veel korter lontje
Zoveel modellen zitten er toch niet op fock?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat Elite van de samenleving een fok pimp abbo hebben.
F5 je niet te hard?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:42 schreef Allure_ het volgende:
Al die vuilaks die meteen in het fotoboek van Allure__ reageren.
Je verpest mijn imago door overal te gaan posten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:48 schreef Allure__ het volgende:
[..]
Ben je echt zo boos? Als je het niet meer leuk vindt stop ik wel, hoor.
![]()
![]()
Bovendien typ ik niet als een mongooltje die een klap heeft gehad van de breezermolen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je verpest mijn imago door overal te gaan posten.
egt welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bovendien typ ik niet als een mongooltje die een klap heeft gehad van de breezermolen.
quote:
quote:
Excelsiorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |