Voormalige zanger van The Temptations.quote:
Nee, ik zat er naast. Het moest Ali-Ollie Woodson zijn, hij kwam later bij de The Temptations.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Voormalige zanger van The Temptations.Zo goed?
Stam+tquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zeg niet dat je crack rookt maar je gedraagd je wel een beetje zo.
Doeidoei luur.quote:
Iedere chick wil jou zijn, iedere man wil jou. Jeweet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dit al de 4e Allure kloon die gemaakt is.
In Area 51 lopen er 24 Maisnons rond. Experiment van de Amerikaanse overheid.quote:
Dit is niet eens Allure met een hoofdletter i, maar gewoon met een extra underscore.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:45 schreef Maisnon het volgende:
maar als ik een naam had met de l erin had ik het allang voor de veiligheid zelf gedaan!
Volgens mij word ik enkel door mannen jongetjes gekloond. Strange.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Iedere chick wil jou zijn, iedere man wil jou. Jeweet.
24 vind ik al een mooier getal dan 77, goed bezig Amerikaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
In Area 51 lopen er 24 Maisnons rond. Experiment van de Amerikaanse overheid.
Ja grappig hoor kloonquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij word ik enkel door mannen jongetjes gekloond. Strange.
Joh jij bent de kloon!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dit al de 4e Allure kloon die gemaakt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |