Sta jij op een modellensite, ynuhh?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:37 schreef Lamon. het volgende:
Kut, ik heb ynuhh en Veerali door elkaar gehaald, zie ik nu. Sorry.
Waar wedden we voor?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:37 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die doen alsof ze een foto van Laki hebben.
[..]![]()
.
Wie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:37 schreef Lamon. het volgende:
Kut, ik heb ynuhh en Veerali door elkaar gehaald, zie ik nu. Sorry.
En het niveau ook.quote:
Zoveel gebruikers. Zie het van de positieve kant, je was dus 1 van die aangename users waar ik ooit pm-contact mee heb gehad.quote:
Als de inzet het waard is doe ik dat wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom wedden? Je gaat me die foto toch nooit sturen, dus kun je het ook niet bewijzen.
Dan hoort ze alsnog bij de helft van de FOK!-users.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zoveel gebruikers. Zie het van de positieve kant, je was dus 1 van die aangename users waar ik ooit pm-contact mee heb gehad.
Red ik mezelf hiermee?
What happened to the 'bro's before ho's' codequote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als de inzet het waard is doe ik dat wel.
Die is niet van toepassing omdat jij toch chickent.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
What happened to the 'bro's before ho's' code?
Ik heb ook een FOK!-schriftje met aantekeningen, no worries.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
VeerEli
Damn, ik begin dement te worden.
Ah, die.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
VeerEli
Damn, ik begin dement te worden.
Nee joh, het maakt mij niks uit. :pquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zoveel gebruikers. Zie het van de positieve kant, je was dus 1 van die aangename users waar ik ooit pm-contact mee heb gehad.
Red ik mezelf hiermee?
Mocht er een vacature van baas te komen vervallen dan kun je solliciteren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze SC is er een waar iemand als ik nooit bij kan horen
Hoe voeg ik mezelf ooit tussen de bazen binnen deze SC?!
Die Aygo verkopen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze SC is er een waar iemand als ik nooit bij kan horen
Hoe voeg ik mezelf ooit tussen de bazen binnen deze SC?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |