Ik heb geen 360quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:29 schreef Upclose het volgende:
@ Poit, ik heb hem voor je liggen. 3.60 excl is die voor jou.
Kom over een paar maanden maar terug, dan verkoop ik hem aan je voor 35 euro.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:25 schreef Upclose het volgende:
Hallo ik ben op zoek naar RDR voor de PS3 en ben bereid om 35eu te betalen. Wil jij hem verkopen stuur me dan een PM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:37 schreef Nebo het volgende:
Ik ben op zoek naar normale reacties op dit topic en ben bereid niks te betalen.Voor niets gaat de zon op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Jong je moest eens weten hoeveel ik daar dag in dag uit voor betaal!quote:
Mensen die denken dat anderen te arm zijn. FAALHAAS. Wellicht wil hij niet meer uitgeven dan 35 euro?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:48 schreef porsche1 het volgende:
Mensen die te arm zijn een nieuw spel te kopen en verwachten hem hier voor ¤35,- te kopen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Mensen die denken dat anderen te arm zijn. FAALHAAS. Wellicht wil hij niet meer uitgeven dan 35 euro?
OT: Ik zoek Pong HD voor de Jaguar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |