quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:38 schreef Drinky het volgende:
Of begin te worden, dan beginnen mijn ballen goed hard te stinken. Het is zo'n penetrante geur, eigenlijk niet te beschrijven, maar ik word er kotsmisselijk van
Klacht: Misselijk worden van de geur van je eigen ballen omdat je misselijk bent
Ik heb 'm gister al gewassen, maar toen kwam na 1x fappen die geur alweer naar bovenquote:
Wat is er dan mee gebeurd? Uit je hand gevallen, gestolen door een neger terwijl je dit topic las?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef o.us het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik zat net een broodje te eten.
Het was een broodje kaas icm dit topic.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat is er dan mee gebeurd? Uit je hand gevallen, gestolen door een neger terwijl je dit topic las?
Stinktietenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:38 schreef Drinky het volgende:
oja, ik ben geen meisje
Haha grapjas, dat werkt niet op je balzakquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:00 schreef Phoneutria het volgende:
Eerst scheren met een scheerapparaat en daarna aftershave op doen, dan gaat het wel weg.
Ik ben het nog niet, maar ik voel het al wel aankomenquote:
En wat is er mis met vandaag?quote:
Dat moet nog, ik douche 's avondsquote:
Ja, maar dat is altijd zo. Ik denk dat die virussen m'n zaad gewoon laat verotten ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef Palingvis het volgende:
Volgens mij is dit topic niet echt serieus bedoelt toch!?
Als je ballen gaan ruiken als je ziek word, pff haha zou ik toch even naar de huisarts gaan vriend...
Drinky, heb jij toevallig een Ducati 749 ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar dat is altijd zo. Ik denk dat die virussen m'n zaad gewoon laat verotten ofzo
Ja,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:20 schreef Importnegert het volgende:
[..]
Drinky, heb jij toevallig een Ducati 749 ?
en hiervoor een Suzuki SV650S?
Okee, met die SV was je gecrasht he, tijdens een KD als ik het goed heb ?quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:25 schreef Importnegert het volgende:
[..]
Okee, met die SV was je gecrasht he, tijdens een KD als ik het goed heb ?
Zuur man. Ken je van SF
Opgelost en slotje...en koop dan even zo'n roestvrijstalenzeepje tegen geurtjes aan je handen dan ruiken ze de volgende keer lentefris voordat je ze voor andere zaken gebruiktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja,
Maar dat even terzijde. Ik herinner me net dat ik gister uien had gegeten, met m'n handen, m'n handen meuren er nog steeds naar. Het zou dus kunnen dat die geur gewoon via m'n handen naar m'n zak is verspreid bij het fappen, dat zou de geur wel kunnen verklaren
Niks opgelost, mijn ballen meuren nog steedsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Opgelost en slotje...en koop dan even zo'n roestvrijstalenzeepje tegen geurtjes aan je handen dan ruiken ze de volgende keer lentefris voordat je ze voor andere zaken gebruikt
Denk dat je gewoon van jezelf een penetrante geur mee draagt, weet niet wat voor griep je moet hebben om stinkende ballen te krijgen haha..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar dat is altijd zo. Ik denk dat die virussen m'n zaad gewoon laat verotten ofzo
Neeeeeeeeeeeequote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niks opgelost, mijn ballen meuren nog steeds
balgriep?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:29 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Denk dat je gewoon van jezelf een penetrante geur mee draagt, weet niet wat voor griep je moet hebben om stinkende ballen te krijgen haha..
Welk zeepje? Van zeep gaat het zaakje daaronder nog harder stinkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan ook dat zeepje langs je ballen halen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Welk zeepje? Van zeep gaat het zaakje daaronder nog harder stinken
Pas maar op, dit is het begin van een bal verrotting. Binnenkort wordt alles zwart en rotten je ballen helemaal weg.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:38 schreef Drinky het volgende:
Of begin te worden, dan beginnen mijn ballen goed hard te stinken. Het is zo'n penetrante geur, eigenlijk niet te beschrijven, maar ik word er kotsmisselijk van
Klacht: Misselijk worden van de geur van je eigen ballen omdat je misselijk bent
boelertjequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:22 schreef boelertje het volgende:
stinkende ballen betekenen dat je moet douchen
badmuts
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef Penisbaard het volgende:
Alweer een topic over je stinkende ballen?
De vorige ging meer over mijn warme zaad toen ik ziek was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef Penisbaard het volgende:
Alweer een topic over je stinkende ballen?
Je bent een mannelijke hoer?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef Zwolsboy het volgende:
Ja als je ziek bent fap je veel en laat je de sap in je slipje druppenja dan krijg je die meurende geur
wat ik bij veel mensen ruik
Ook al ben je een mongool, hier heb je toch wel een mooie post.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
haha drinky heeft zweetballen door zijn aids
Ik fap swieso al veel, of ik nou ziek ben of niet. En ik ruim het altijd netjes opquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef Zwolsboy het volgende:
Ja als je ziek bent fap je veel en laat je de sap in je slipje druppenja dan krijg je die meurende geur
wat ik bij veel mensen ruik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |