quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:28 schreef tombolafan het volgende:
Sowieso krijg ik ook een huisbezoek, dan moet ik die touwen maar opruimen
Erg he!quote:
Speciaal voor jou nog een keer:quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
Kan iemand die Volendamse foto ff uit de wiki OP slopen?
Ik heb hem nu wel weer vaak genoeg langs zien komen hoor
Die onderste is inderdaad wel heel ergquote:
Da's geenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ook gewoon m al uit mijn op gesloopt hebben he...
Nou, het is meer dat ik braaf meteen de op ging wijzigen (ik had niet eens door dat ie erin stondquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's geenwaard lijkt me toch? Ik heb hem heel sportief in 14 topics laten staan ofzo, maar op een gegeven moment is het wel weer leuk geweest en kan ik het zelf ook niet meer aanzien
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem heel sportief in 14 topics laten staan ofzo
Ik niet! En ik hoef ook niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ach joh iedereen heeft hem toch al opgeslagen
/care.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rustig maar, ik heb ook die versie met jou opgeslagen
Alles?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het blijft een parel Greys
![]()
![]()
Ik vind het maar fris, zo eens een extra trui aan doen en dan vanmiddag met 20 graden kan alles zeker weer uit
quote:
Ja eh...quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
Picsssssss
Omdat we jouw poes gezien hebben wil jij die van Pisces ook zien?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh...
Jij bent de enige die in mijn sig het woord naakt ziet staan hoor
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat we jouw poes gezien hebben wil jij die van Pisces ook zien?
Maar in mijn sig staat niks over naaktheid hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo, door het bos rennen en over een vel krassen is eik hetzelfde hoor, kun je zelf invullen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar in mijn sig staat niks over naaktheid he
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat we jouw poes gezien hebben wil jij die van Pisces ook zien?
Zo, jij bent diepzinnig...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"op de paden blijven..." Je wijkt toch ergens van af, daar heb je zoveel variaties in toch?
Leer mij mannen kennenquote:
quote:
Nou ik dacht zo niet hoorquote:
En een kuikentjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen Mips of Buffy, ik heb een hond
"Ja maar jij bent ook geen man"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik dacht zo niet hoor. Ik hoef geen foto's van Pisces naakte poes.
quote:
Okee, stop maar, voor we het weer over Ll's hondje gaan hebbenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen Mips of Buffy, ik heb een hond
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Ja maar jij bent ook geen eckte eckte man"![]()
/Ll
Oke, ik was op tijd voordat m'n thee tegen het scherm zatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, stop maar, voor we het weer over Ll's hondje gaan hebben![]()
[..]
Meer man dan heteromannen, want ik meng me niet met vrouwenquote:
Eh, Tombo... Ik zeg honden, en jij komt met een topic over butien seksen... ik weet niet wat jouw hobby's zijn, maar de mijne is dit niet hoorquote:
Verkeerd geknipt/geplaktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat Erik buiten sekst met de hond?
ja ja jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, Tombo... Ik zeg honden, en jij komt met een topic over butien seksen... ik weet niet wat jouw hobby's zijn, maar de mijne is dit niet hoor.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
Dan is natuurlijk de vraag wat Tombo met een topic over buitenseks onder haar ctrl+v moet.
Naar wie of wat ging ze dat dan kopieren?![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
Dan is natuurlijk de vraag wat Tombo met een topic over buitenseks onder haar ctrl+v moet.
Naar wie of wat ging ze dat dan kopieren?![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jullie pm'en toch regelmatig begreep ik?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jullie pm'en toch regelmatig begreep ik?
Omdat je grappig bentquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
dat valt reuze mee
En dit soort dingen stuurt ze nooit![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah, Ll, zat je hoopvol te F5-en?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Kopje koffie erbij?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
ohja, het is ochtend, en het gaat hier alweer over kloppende ledematen
Het is positief heur. Ik lach je niet uit, ik lach om je opmerkingquote:
quote:
oh, hersteldquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is positief heur. Ik lach je niet uit, ik lach om je opmerking![]()
!
Net zo hard als over je kopieer-en-plak-capaciteiten?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Net zo hard als over je kopieer-en-plak-capaciteiten?
Wij moeten eens praten over jouw ge-maoam!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:47 schreef Cat22 het volgende:
Goeoeoeoeoeoedemorgen! [/Gaston]
Gaat weer lekker hier.
Hebben jullie nog niet genoeg info dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij moeten eens praten over jouw ge-maoam!![]()
Heb je de plaatjes gezien?quote:
quote:
Wat voor plaatjes staan er op JOUW maoams dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:54 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb de plaatjes gezien ja! Daar heb ik niks mee van doen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:54 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb de plaatjes gezien ja! Daar heb ik niks mee van doen.
FAIL!quote:
zelfde minuut schatquote:
Kan 59 seconden tussen zitten heurquote:
Maar dat hoeft toch nietquote:
Zat ertussen.quote:
Heul niet! Bosbessen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef Cat22 het volgende:
En Tombo: misschien moet je even in het FV topic gaan kijken. Je hebt paniek gezaaid.
quote:
quote:
Cool!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Aardbeien hier.![]()
En had ik al gemeld dat ik alleen nog maar ja hoef te zeggen en dan een oproepcontract kan tekenen?Een contract voor een vast aantal uren was fijner geweest maar dat kon voorlopig alleen voor de weekenden. En met de zomer in zicht word ik vast vaak genoeg gebeld om in te vallen. Kan ik van daaruit in de organisatie kijken of er wat uren vrij komen en het vooralsnog combineren met mijn andere baan.
Die mastery heb ik allang!quote:
Ik master dwars door de pagina's heen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die mastery heb ik allang!![]()
Bijna de eerste 2 pagina's gemasterd
Japs! Ben er ook blij mee. Het is een grote club (en als interne kun je makkelijker doorstromen) maar een klein team waarin ik kom te werken en ik kan weer wat pleeg-ervaring opdoen. Het is inmiddels 8 jaar geleden dat ik voor het laatst betaald als verpleegkundige heb gewerkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool!!!!!!!!!!!!!!!!
Leuk om mee te beginnen inderdaad!
Ja, ik had het van het weekend zo druk dat ik dat dubbele gedoe voor een deel gemist hebquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik master dwars door de pagina's heen.Heb er inmiddels een stuk op 12 geloof ik. En dankzij de dubbele masteries nu een paar op 1 oogst van mastery staan.
Oh, wat fijn inderdaad!!!! Ik ga mn mbo-2 diploma halen, iets met verzorgingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs! Ben er ook blij mee. Het is een grote club (en als interne kun je makkelijker doorstromen) maar een klein team waarin ik kom te werken en ik kan weer wat pleeg-ervaring opdoen. Het is inmiddels 8 jaar geleden dat ik voor het laatst betaald als verpleegkundige heb gewerkt.![]()
Dus hier een jaartje weer erin komen (ook goed voor mijn BIG registratie) als verzorgende+ en dan kijken wat er vrijkomt aan verpleegkundige vacatures.
Wat dus onzin is, want ik moet alleen maar dingen doen "waar je niet voor kan zakken"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, wat fijn inderdaad!!!! Ik ga mn mbo-2 diploma halen, iets met verzorging
Specifiek gericht op kinderen toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, wat fijn inderdaad!!!! Ik ga mn mbo-2 diploma halen, iets met verzorging
Nou ja, wat ik doe wel (als gastouder), maar erna kan ik ook met bejaarden en gehandicapten gaan werken zei die manquote:
Klinkt lekker professioneel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat dus onzin is, want ik moet alleen maar dingen doen "waar je niet voor kan zakken"
En daarna mag je in een bejaardentehuis/kinderdagverblijf etc aan de slag!
Alsof ik dat dan ineens kan!
Jij zou dat wel kunnen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik doe wel (als gastouder), maar erna kan ik ook met bejaarden en gehandicapten gaan werken zei die man
Ik vind dat best onverantwoord (ik zou dat misschien nog wel redden, maar genoeg mensen die ik daar zag zitten die ik daar niet geschikt voor achtte)
Dat bedoel ikquote:
Je bent al rijk toch!quote:De leidinggevende waar ik net mee babbelde is wel leuk. Ze ging voor me informeren wat voor salaris ik zou krijgen. Het bod van P&O was belachelijk laag.Dus nu heeft ze uit de eigen formatie er een stuk bovenop gedaan, omdat ze me graag wilde hebben.
Niet dat ik nu rijk word natuurlijk, het is en blijft de zorg.
Pesies! Who needs money?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
[..]
Je bent al rijk toch!
Kijk Yoko, Satsu en Naartjie dan!
Dat is waar, je wordt natuurlijk geen eindverantwoordelijkequote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij zou dat wel kunnen.Zeker omdat jij vast wel weet waar je grenzen zouden liggen.
Mensen die menen dat ze alles kunnen, die zijn een stuk gevaarlijker.![]()
En ik denk niet dat je dan eindverantwoordelijk zou kunnen zijn in een bepaalde zorgsituatie, toch (muv kinderen)? Je kunt dan altijd met een collega overleggen.
Ze willen wel erg graag dat jullie slagen zeg.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar, je wordt natuurlijk geen eindverantwoordelijke
Maar ik vind het gewoon raar dat ze zeggen dat je niet kan zakken (want als je dus zakt gaan ze je ter plekke helpen tot je slaagt)
Sowieso is het raar geregeld hoor.Bij het theorie-examen hoort een Nederlandse toets, waar je vrijstelling voor kan krijgen als je Nederlands op je diploma hebt (heb ik). Het examen begint om 10.00 uur, en dan beginnen ze met die toets Nederlands. Wij "die dat niet hoeven te doen" moeten dan een uur wachten tot die anderen die toets afhebben, want we mogen niet later komen
![]()
ipv dat ze die toets dan aan het eind doen, dat wij weg kunnen als we klaar zijn...
Als ik ja zeg en het contract teken wel.quote:
Tja, als we niet slagen krijgen de vraagouders geen opvangtoeslag meer (of moeten ze zelfs terugbetalen)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze willen wel erg graag dat jullie slagen zeg.
Ja inderdaad, en kan je zelf ook gewoon beetje aantal uren doseren. En mocht je er onverhoopt bij je 'vaste' baan uit moeten kan je wellicht meteen even wat meer uren pakken bij de oproepquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik ja zeg en het contract teken wel.![]()
24 uur is toch wat weinig en kan ik zo mooi aanvullen. En dan zien we wel wat de toekomst brengt en welke kant het uitgaat. Na de zomer hoop ik dat mijn jaarcontract van mijn huidige baan wordt omgezet in een vast contract.Verwacht ik wel qua functioneren, maar er moet bezuinigd worden dus toch wel wat spannend. En wie weet wat de nieuwe club me kan bieden. Dit is in ieder geval dichterbij huis.
Ja ok, maar niet om iemand tegen de schenen te schoppen ofzo, maar het is MBO-niveau. Jij doet normaal WO (toch?).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja, als we niet slagen krijgen de vraagouders geen opvangtoeslag meer (of moeten ze zelfs terugbetalen)
Maar IK vind het te makkelijk. Zo heeft zo'n diploma geen waarde vind ik. De gastouders van de lichtingen NA ons moeten ook een strenger examen halen. Maar als ik ooit een gastouder zou hebben zou ik het fijn vinden als zo'n papiertje ook echt iets zegt
Duidelijk een geval van 'we moeten aan de wet voldoen maar kunnen het niet maken om mensen te verliezen dus we doen het diploma maar bij een pakje boter'.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja, als we niet slagen krijgen de vraagouders geen opvangtoeslag meer (of moeten ze zelfs terugbetalen)
Maar IK vind het te makkelijk. Zo heeft zo'n diploma geen waarde vind ik. De gastouders van de lichtingen NA ons moeten ook een strenger examen halen. Maar als ik ooit een gastouder zou hebben zou ik het fijn vinden als zo'n papiertje ook echt iets zegt
Tuurlijk, ik snap ook wel dat het voor anderen moeilijk is. Maar wat ik raar vind, is dat mensen die het niet halen, TIJDENS het examen geholpen worden tot ze het wel halen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ok, maar niet om iemand tegen de schenen te schoppen ofzo, maar het is MBO-niveau. Jij doet normaal WO (toch?).
Lijkt me logisch dat het dan voor jou peanuts is.
Pesies.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en kan je zelf ook gewoon beetje aantal uren doseren. En mocht je er onverhoopt bij je 'vaste' baan uit moeten kan je wellicht meteen even wat meer uren pakken bij de oproep
Tjah dat zie je wel vaker in de zorg / semi-overheid. Er word ineens een bepaald diploma verplicht of mensen moeten ineens op cursus. En dan gaat het gewoon alleen er om dat ze op papier een bepaald diploma / certificaat hebben. En dan word het dus maar zo simpel gemaakt over iedereen bij het handje genomen dat het slagingspercentage vrijwel 100% isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik snap ook wel dat het voor anderen moeilijk is. Maar wat ik raar vind, is dat mensen die het niet halen, TIJDENS het examen geholpen worden tot ze het wel halen.
En dan is de waarde van zo'n diploma weg. Want als je het niet alleen kan, dan vind ik niet dat je een diploma moet krijgen. Want in het dagelijkse leven moet je het ook alleen doen
Het zijn allemaal gastouders al ja. En die kennen hun taak wel. Maar om ze dan een diploma te geven waarmee ze ook in hele andere instellingen kunnen gaan werken vind ik raar...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:56 schreef Cat22 het volgende:
Aan de andere kant: blijkbaar is het al jaren goed gegaan zonder diploma dus de zittende mensen kennen hun taak blijkbaar wel. Maar je verliest als organisatie wel aan geloofwaardigheid zo.
Ik ook!quote:En als ouder zou ik graag willen weten uit welk jaar je diploma komt.
Je kan je afvragen wat dan de 'waarde' van je diploma isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had ook iets moeten gaan doen waar alles makkelijk en failproof is.
idd...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah dat zie je wel vaker in de zorg / semi-overheid. Er word ineens een bepaald diploma verplicht of mensen moeten ineens op cursus. En dan gaat het gewoon alleen er om dat ze op papier een bepaald diploma / certificaat hebben. En dan word het dus maar zo simpel gemaakt over iedereen bij het handje genomen dat het slagingspercentage vrijwel 100% is
Ik heb er weinig aan heurquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had ook iets moeten gaan doen waar alles makkelijk en failproof is.
Ik heb geen flauw benul!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Goooo Catjuuuuh![]()
En Tombo, volgens mij is MBO 2 hetzelfde niveau als vroeger LBO toch?
t zit hier stiekem vol studenten!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga straks weer 4 jaar LTS-zwakstroom studeren
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
PM met adres please.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd...
Ik vond het al stom dat ik voor mn werk in de supermarkt een BHV-cursus moest doen en er 2 mensen uit één filiaal echt gigantisch gezakt waren maar wel een diploma kregen...![]()
Geen hartaanval krijgen in die winkel dus
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
quote:
We gaan dadelijk naar STU!quote:
Nog hoger dan mijn durp, dus je loopt geen gevaarquote:
* noteert voor Cat's 36e verjaardag; blusdeken *quote:Een paar weken geleden hebben we vanuit het raam op het werk de BHV oefening bij de buren kunnen volgen. Er werd geblust met dekens en brandblussers. En wij maar (ongezien) commentaar leveren.![]()
Diezelfde avond sloeg bij mij thuis de vlam in de pan.Sta je daar met je wijsneuzerigheid. Gelukkig was het vooral vet wat over de rand gespat was wat in de hens vloog en ging het vanzelf uit. Anders had ik toch een probleem gehad, geen deken of passende pannedeksel in de buurt.
Is dat net zoiets als brommers kiek'n?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
LTS Zwakstroom...helder licht![]()
![]()
Bijnaaaaa vakantie en bijnaaaaa muurtje slopen![]()
Maar eerst nog weekje werken en morgen baby kiek'n.
Ja, zo ietsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als brommers kiek'n?
Ook niet als ze huilen?quote:
* en kookcursusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nog hoger dan mijn durp, dus je loopt geen gevaar
[..]
* noteert voor Cat's 36e verjaardag; blusdeken *
Dan moet je ze op z'n kop houden. Vallen ze in slaap, net als kippenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, zo iets![]()
[..]
Ook niet als ze huilen?
Nee, alleen slaan en vastbinden in bedquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je ze op z'n kop houden. Vallen ze in slaap, net als kippen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
LTS Zwakstroom...helder licht![]()
![]()
Bijnaaaaa vakantie en bijnaaaaa muurtje slopen![]()
Maar eerst nog weekje werken en morgen baby kiek'n.
Pfew!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nog hoger dan mijn durp, dus je loopt geen gevaar
'dootjesss!quote:[..]
* noteert voor Cat's 36e verjaardag; blusdeken *
Zellie, ga je mee?quote:
Hoe weet zo'n stadse knul als jij dat nu weer?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de stad hebben we ook kinderen hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe weet zo'n stadse knul als jij dat nu weer?
Dat is ook wel een goeie vraag ja!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe weet zo'n stadse knul als jij dat nu weer?
Bedankt voor de tip, ik ga het morgen direct proberen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
en kippen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de stad hebben we ook kinderen hoor
Ik vrees dat Ll het over de kippen uit de supermarkt heeftquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik ga het morgen direct proberen.
Ze zullen versteld staan van mijn ouderlijke skills
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees dat Ll het over de kippen uit de supermarkt heeft
Wat doet ie dan met die tsjikkies dat ie ze ondersteboven houdt in de supermarkt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees dat Ll het over de kippen uit de supermarkt heeft
Hihi.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat doet ie dan met die tsjikkies dat ie ze ondersteboven houdt in de supermarkt?
Wil ik dit weten?
Heb je nog nooit in een supermarkt gewerkt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat doet ie dan met die tsjikkies dat ie ze ondersteboven houdt in de supermarkt?
Wil ik dit weten?
Nope, dus daar weet ik heul niets vanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je nog nooit in een supermarkt gewerkt?
Nou, eh, ze hebben daar vaak een magazijn...
Tuiniersequote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:26 schreef Cat22 het volgende:
Het nivo daalt weer zienderogen.![]()
Ik ga even de tuin in, spul de grond in duwen. Later!
limoenen ananassen en tomaten kweken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:26 schreef Cat22 het volgende:
Het nivo daalt weer zienderogen.![]()
Ik ga even de tuin in, spul de grond in duwen. Later!
you can count on mequote:
Tot later!quote:Ik ga even de tuin in, spul de grond in duwen. Later!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh, dat is fijn!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:02 schreef Ole het volgende:
ohw tombo, probleempje met Scharrel is de wereld uit. Berichtje was niet voor mij bedoeld.
is t nog wel je scharrel?quote:Maar ik ben wel alleen naar huis gegaan hoor
Ah, vandaar deze post:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
De essentie van een scharrel is toch juist dat je niet alleen naar huis hoeft
quote:
Oeh, daar zit ook wel iets in idd...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
Ole, is dat wel geloofwaardig, dat het berichtje niet voor jou bedoeld was?
Ik bedoel, dat zou ook MIJN eerste smoes/excuus zijn
hij kwam zelf naar me toe om excuus te maken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
Ole, is dat wel geloofwaardig, dat het berichtje niet voor jou bedoeld was?
Ik bedoel, dat zou ook MIJN eerste smoes/excuus zijn
Ja precies.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:21 schreef Ole het volgende:
Voor een ander inderdaad ook niet OK, zei ik ook al.
En het feit dat hij verliefd is/was is er ook nog.
Ah wijs dan inderdaad, anders word het zo'n rommeltjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:20 schreef Ole het volgende:
[..]
hij kwam zelf naar me toe om excuus te maken.
Hij was dronken (duhhhhhh)
Vond dat FOAD ook niet kunnen. En terecht dat ik hem van Facebook had afgegooid,
Maar vandaar ook eventjes geen logeerpartijen meer
Ik vind het ook knap van je Ole!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik vind dat je het goed doet door mooi even afstand te nemen!
ik snap echt niet wat er mis is met de F&F sc, iedereen postte daar al jaren, en nu kan het niet meer?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:42 schreef Ole het volgende:
Even iets anders. Waar moeten we nu straks verdere SCen? Static en cg lief aankijken?
jouw ui staat toch ook nog wel in ff volgens mij?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:42 schreef Ole het volgende:
Even iets anders. Waar moeten we nu straks verdere SCen? Static en cg lief aankijken?
sterker nog, sinds ESF zijn we in F&F van drie topics per dag naar meer dan 3 dagen per topic gegaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:48 schreef Ole het volgende:
ohw ja tuurlijk![]()
![]()
Dat overlapt natuurliijk meer dan genoeg
Ach ja je wordt wijzer als je ietsje ouder wordt hequote:
Ah, er is nog hoop voor me dus!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach ja je wordt wijzer als je ietsje ouder wordt he![]()
Dat is ook gewoon 'verloop'. Dat hou je toch. Het was na DTH iedere keer erg druk, en toen zijn er wat mensen naar ESF vertrokken. Toen werd het hier druk en was het gewoon beide niet meer bij te houden (voor sommigen tenminste). En een deel zal wellicht weer terug gaan, en anderen misschien niet. Om wat voor reden dan ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sterker nog, sinds ESF zijn we in F&F van drie topics per dag naar meer dan 3 dagen per topic gegaan
er zijn nog 5 mensen ofzo die daar wat posten, de rest zit allemaal hier
Je zit gewoon te bokken om het kusjeknufjekroelgehaltequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
ik snap sowieso niet zo dat we nou echt 'af moeten spreken' waar we elkaar weer zien.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zit gewoon te bokken om het kusjeknufjekroelgehalte
quote:
WELLUSquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
NIETUS.
Maar zoiets valt toch gewoon niet af te spreken, mensen komen en gaan nu eenmaal.
Ik heb jou wel eens anders gehoord over Llquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ll hoef ik tot volgend jaar ook niet meer te zien.
Verwacht jij ook bergen fanmail en liefdesbrieven in PM?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook altijd per pm beschikbaar, voor als iemand me mist, wat ik erg waarschijnlijk acht!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
Wie iets met elkaar wil afspreken spreekt iets af, wie zich daar geen kont van aantrekt, trekt zich er geen kont van aan. Dat lijkt me nou een prima plan!
quote:
SHARE! SHARE! Je bedoelt SHARE!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik spent graag the moment met jullie, dus ik hoop stiekem op een hoekje in V&A en zo niet, dan is er geen ramp, alles komt goed
Ja. Op zijn minst!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Verwacht jij ook bergen fanmail en liefdesbrieven in PM?
Alsmede hartverscheurende ik-mis-je-zo-bekentenissen?
En anders hebben we volgend jaar gewoon veel bij te kletsenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik spent graag the moment met jullie, dus ik hoop stiekem op een hoekje in V&A en zo niet, dan is er geen ramp, alles komt goed
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
SHARE! SHARE! Je bedoelt SHARE!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En anders hebben we volgend jaar gewoon veel bij te kletsen.
Daar heb je het al, ze is ons nu al zatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys doe jij eens mijn pm beantwoorden als je daar toch bereikbaar bent
Inderdaad, want ik wacht ook nog op een geel envelopjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar heb je het al, ze is ons nu al zat
Jij ook alquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad, want ik wacht ook nog op een geel envelopje
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
[SaTC gele post-it] I'm sorry. I can't. Don't hate me! [/SaTC gele post-it]
Sorry liefjens, ik loop achter qua PMs en dat kan ook nog wel ff duren
quote:
Hierquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waaaaaaaaaaaaar is Dirk met H eigenlijk?
Je zit al wel goed qua themaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
[SaTC gele post-it] I'm sorry. I can't. Don't hate me! [/SaTC gele post-it]
Sorry liefjens, ik loop achter qua PMs en dat kan ook nog wel ff duren
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gods jij wordt ook met de dag vervelender zeg
alles goed met de beebiepoezels?quote:
Aan het werk zowaar, zo nu en dan even meelezen en dan weer werken. Heb dat de laatste tijd flink zitten verslonzen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waaaaaaaaaaaaar is Dirk met H eigenlijk?
Dirkhquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Aan het werk zowaar, zo nu en dan even meelezen en dan weer werken. Heb dat de laatste tijd flink zitten verslonzen.En ik ben ook een beetje uitgeluld, er komt weinig zinnigs uit mijn toetsenbord.
Dirkie!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Aan het werk zowaar, zo nu en dan even meelezen en dan weer werken. Heb dat de laatste tijd flink zitten verslonzen.En ik ben ook een beetje uitgeluld, er komt weinig zinnigs uit mijn toetsenbord.
Ja hoor.quote:
Nieuw mannenspeeltje?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
Klaar!
Nu auto wassen, stofzuigen, m'n zooi eruit halen, papieren uitzoeken, reservesleutel opzoeken.
Morgen deze wegbrengen en nieuwe halen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef Muis006 het volgende:
Zo5 uur bezig geweest maar de Kamer is gestoft, gezogen, gesopt en gedweild
Ben niet zo'n autogek, maar nieuw is altijd leuk natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben niet zo'n autogek, maar nieuw is altijd leuk natuurlijk.
Live vanuit de carwash nu overigens
Ow ja, kusjeknuffelkroel natuurlijk.quote:
Goed onder je oksels wassen he? En vergeet je vinger niet!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben niet zo'n autogek, maar nieuw is altijd leuk natuurlijk.
Live vanuit de carwash nu overigens
Tuurlijk wel!quote:
We're sabotizing you're interwebz.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet toch nog steeds aan mijn katten vragen met welke codes ze mijn laptop verbouwen bij een schootsessie. Telkens is er iets versprongen.
Net bleef het beperkt tot het groter en kleiner maken van de tekst en daarvan weet ik inmiddels hoe ik het recht moet zetten.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net bleef het beperkt tot het groter en kleiner maken van de tekst en daarvan weet ik inmiddels hoe ik het recht moet zetten.Maar ooit heeft er eentje het beeldscherm op zijn kop gezet.
Toen heb ik volgens mij nog om hulp gegild in deSC.
Ja, die was het!quote:
Geer wil af en toe ook nog wel eens meemuizen, en dat is vrij onhandig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, die was het!![]()
Vandaag was het mevrouw Yoko. Die ligt graag met haar voetjes op toetsen en/of mousepad.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net bleef het beperkt tot het groter en kleiner maken van de tekst en daarvan weet ik inmiddels hoe ik het recht moet zetten.Maar ooit heeft er eentje het beeldscherm op zijn kop gezet.
Toen heb ik volgens mij nog om hulp gegild in deSC.
Maar wel gezellig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Geer wil af en toe ook nog wel eens meemuizen, en dat is vrij onhandig.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb macht trouwens![]()
De kindjes liggen in bed nu, en ik liep net langs hun kamer, en één van de twee stond rechtop. Dus ik hou bestraffend mn vinger omhoog en hij gaat snel liggen!![]()
Door het raam heen! Ik kon heul niet bij hem!
En ze slapen nu ook gewoon!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wel gezellig.Als ik trouwens vooral reageer in smileys van betekent dat vaak dat er een kat op schoot ligt.
![]()
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb macht trouwens![]()
De kindjes liggen in bed nu, en ik liep net langs hun kamer, en één van de twee stond rechtop. Dus ik hou bestraffend mn vinger omhoog en hij gaat snel liggen!![]()
Door het raam heen! Ik kon heul niet bij hem!
Alles weer fris en fruitig?quote:
Ik blijf het puberaal grappig vinden dat het zo'n ander woord wordt als je de eerste A en de W weglaat.quote:
Zo, inderdaad puberaal!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik blijf het puberaal grappig vinden dat het zo'n ander woord wordt als je de eerste A en de W weglaat.
*gniffel*
Dan woon jij in de betere buurten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, inderdaad puberaal!
Nog nooit gezien!
Of ik woon in de minder intelligente buurten, dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan woon jij in de betere buurten.
Ik heb menig carwash bord gezien waar die 2 letters vanaf gehaald waren.
Ik moest nog m'n best doen om het te zien. Toen je over puberaal begon moest ik gelijk aan aarswash denken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan woon jij in de betere buurten.
Ik heb menig carwash bord gezien waar die 2 letters vanaf gehaald waren.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest nog m'n best doen om het te zien. Toen je over puberaal begon moest ik gelijk aan aarswash denken.
Zou het?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
Limburgse humor dan zeker, want ik kende 't ook niet
Whut en dan kom je niet eens even eten ofzo?quote:
Heeft iedereen de standaard instelling van het aantal posts? Ik heb mijn instelling op 300 posts per pagina staan, als ik dan naar pagina 5 wil, dan heb ik een probleem.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:29 schreef Ml-etje het volgende:
Zo op pagina 5 dacht ik dat in ONZ was beland![]()
![]()
Maarehh ik meld me aan bij STUen ook voor de sollicitatiereeks (2 to go in de komende weken
).
Pfff lampjequote:
Ja werk dan he, niet in KWquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whut en dan kom je niet eens even eten ofzo?
Hee Ml-etje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:29 schreef Ml-etje het volgende:
Zo op pagina 5 dacht ik dat in ONZ was beland![]()
![]()
Maarehh ik meld me aan bij STUen ook voor de sollicitatiereeks (2 to go in de komende weken
).
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heeft iedereen de standaard instelling van het aantal posts? Ik heb mijn instelling op 300 posts per pagina staan, als ik dan naar pagina 5 wil, dan heb ik een probleem.
50p.p.p.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heeft iedereen de standaard instelling van het aantal posts? Ik heb mijn instelling op 300 posts per pagina staan, als ik dan naar pagina 5 wil, dan heb ik een probleem.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee Ml-etje.Welcome to the madness!
![]()
Goed bezig met sollicitaties.![]()
Dit is trouwens de eerste dinsdag in 4 weken dat ik 's avonds THUIS ben.
Ja dat kan dus niet he Dirk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voor mij?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
gefeliciteerd Catje!
Ik zit net te kijken voor een blusdeken
Hihihihihi leuk hé?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja werk dan he, niet in KW
Hihi ik snap nu pas de ironie tussen je te modderen forum en je woonplaats
quote:
Ja, die neemt het aantal posts uit je profiel over, dus in mijn geval ook 300.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
50p.p.p.
Past hij het eigenlijk ook aan voor mobiel dan? Want daar wil ik geen 300p.p.p
Tijd voor vernieuwing zo op de valreep. Ik breng een nieuwe norm ter stemming.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet he Dirk.Heeft niemand je verteld dat de norm hier 50 posts per pagina is?
Dan hou ik 50.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, die neemt het aantal posts uit je profiel over, dus in mijn geval ook 300.
Ik weet het.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]levensgevaarlijk
en die dingen zijn heul niet duur gekkie.
Ik heb ook 50quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan hou ik 50.
Anders had 300 wel handig geweest. Thuis snelle lijn en op werk ook
Nou, succes!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tijd voor vernieuwing zo op de valreep. Ik breng een nieuwe norm ter stemming.
In je profiel... ergens.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Ik heb wel een brandladdder zodat ik vanuit mijn slaapkamer op de 2e verdieping nog enige kans heb heelhuids beneden te komen. En rookmelders heb ik ook.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Ik heb wel een brandladdder zodat ik vanuit mijn slaapkamer op de 2e verdieping nog enige kans heb heelhuids beneden te komen. En rookmelders heb ik ook.
Nouhou!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Brandweer:
Zo mevrouwtje, hoe is de brand ontstaan?
Cat:
Tja, eh... vlam in de pan...en ik heb geen deksels of deken, dus toen mn rookmelder ging ben ik naar boven gerend en heb mezelf via mn ladder in veiligheid gebracht, slim he
![]()
Brandweer:
Hele huis afgebrandeen deken is minder duur mevrouwtje
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
OUCH IK BEN ZO HEET GEEN BLUSDEKEN KOELT MIJ AF
desperate.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
50 FTW!quote:
Doe eens niet pesten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Brandweer:
Zo mevrouwtje, hoe is de brand ontstaan?
Cat:
Tja, eh... vlam in de pan...en ik heb geen deksels of deken, dus toen mn rookmelder ging ben ik naar boven gerend en heb mezelf via mn ladder in veiligheid gebracht, slim he
![]()
Brandweer:
Hele huis afgebrandeen deken is minder duur mevrouwtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
50 FTW!
[..]
Doe eens niet pesten.
Ik zal die spoiler maar niet lezen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Doe maar niet neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
een collega van me had in februari gewild dat ze er een had.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nouhou!![]()
![]()
De ladder is voor branden in de nacht.
Doei.quote:
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een collega van me had in februari gewild dat ze er een had.
Ze moest van het dak springen om zichzelf in veiligheid te brengen.
Ja he, toch nog iets om mijn saaie kleurloze bestaan op te vrolijken.quote:
Aandelen in RoundUp? want je typt RoundUp zovaak dat je bijna zou denken dat je betaald kreeg voor iedere keer dat je RoundUp zegt,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:03 schreef Dirkh het volgende:
Zojuist ff met RoundUp de boel hier onkruid vrij gemaakt. Tenminste het onkruid zal een langzame dood sterven.
Vroeger was RoundUp een stuk humaner, dan viel he onkruid al plots door neer na het zien van het flesje.
Nu koop je RoundUp per liter en staat het niet eens meer achter slot en grendel in de winkel.![]()
De homo's.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
Oh is dat wat ze altijd bedoelen met de RoundUp bij X-factor. Ze vergassen gewoon alle mensen die de liveshows niet hebben gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |