Want?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:42 schreef kristyle het volgende:
Niet in de buurt van varens in ieder geval.
Dus niet op de snelweg, maar bij een tankstation.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Doe het in godsnaam veilig.
bij een tankstation?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus niet op de snelweg, maar bij een tankstation.
Alsof dat pastquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef rubje het volgende:
op de wc in het vliegtuig waarmee je naar je vakantieplek vliegt.
Nog nooit business gevlogen op een A380 bijvoorbeeld? Past makkelijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:20 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Alsof dat past
Maar de tip van een strandlaken op het strand is een goede. Anders heb je zand op plaatsen die je liever niet hebt... :x
wauw, mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:51 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Nog nooit business gevlogen op een A380 bijvoorbeeld? Past makkelijk.
Bij een tankstation is een stuk veiliger dan midden op de snelweg gok ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:05 schreef solaire het volgende:
[..]
bij een tankstation?
dat is dus echt helemaal niet veilig.. laat staan plezierig
Gast ik leg alleen uit dat het wel past. Ik heb het niet gedaan, maar het past.quote:
Raketje (Fanta + Bacardi Raz) werkt ook heel prima. Kun je ook nog met goed fatsoen mee over straat lopen, het ziet er net zo uit als Fantaquote:
Klopt. Op de rand van het zwembad wel, weet ik nu ui ervaringquote:Op woensdag 9 juni 2010 03:54 schreef capricia het volgende:
Seks ik het water werkt niet goed, mijn ervaring.
Ah, dus je hebt al meer ervaring dat je schreef in de OP..quote:Op woensdag 9 juni 2010 04:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt. Op de rand van het zwembad wel, weet ik nu ui ervaring
Nee,quote:Op woensdag 9 juni 2010 04:58 schreef capricia het volgende:
Eerlijke vraag: worden mannen ook verliefd van veel seks, net als vrouwen vaak?
Thanks voor het eerlijke antwoord.quote:Op woensdag 9 juni 2010 05:08 schreef pongping het volgende:
[..]
Nee,
En ik krijg serieus de schijt van vrouwen die verliefd worden als je ze 1 keer geneukt hebt
Nee, tenminste ik niet, want om verliefd te worden speelt er meer mee, dan moet je echt qua veel meer dingen op dezelfde golflengte zitten, tenminste wmb.quote:Op woensdag 9 juni 2010 04:58 schreef capricia het volgende:
Edit: Zie nu pas dat je al een week weggeweest bent![]()
Dus je seksvakantie zit er al op...
1 Yep inderdaad, geweldige nieuwe ervaringen opgedaan
Eerlijke vraag: worden mannen ook verliefd van veel seks, net als vrouwen vaak?
En dat was niet? Maar de seks was wel goed dus, begrijp ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 05:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, tenminste ik niet, want om verliefd te worden speelt er meer mee, dan moet je echt qua veel meer dingen op dezelfde golflengte zitten, tenminste wmb.
Wat bedoel je dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 05:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanks voor het eerlijke antwoord.
Ik kan wel snel verliefd worden op het intimiteitsgevoel. Maar dat kan ook in een paar dagen weer weg zijn.
Ik weet nog niet eens of ik dan in Arnhem, Amsterdam of Groningen benquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:59 schreef Q.E.D. het volgende:
Hey remlof, sla je slag morgen tijdens Nederland - Kameroen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |