Mmrrrrrrowrrrrrrquote:
Hoi hoi!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:11 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen![]()
Kind vandaag op schoolreis, leuk voor hem maar![]()
Anyways allemaal een fijne dag![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoi hoi!Waar gaat de kleine naar toe? Jij ook een fijne dag! 't Is hier mistig als de pest dus ik zie geen sodemieter (ik zit op de 5e verdieping), alles is wit en wolking!
OMFG m'n hamster heeft me meegesleurd naar de hemel!![]()
![]()
Wakker worden, wakker worden, wakker wordenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Hier is het stralend weer, geen mist, niks
Jij ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:17 schreef Koen66 het volgende:
Wauwww. In 10 min tijd alweer tig posts... En dat op de vroege ochtend !!! Allemaal werkse, schoolse of thuisze!!!![]()
Hij heeft z'n eten niet aangeraakt, zelfs z'n hamstersnoepjes niet dus ik denk echt dat het einde oefening is.quote:
Niet leuk voor jou?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:11 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen![]()
Kind vandaag op schoolreis, leuk voor hem maar![]()
Anyways allemaal een fijne dag![]()
Kloptquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:26 schreef Koen66 het volgende:
Laatste volledige dag hier op XFA zou je zeggen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoi hoi!Waar gaat de kleine naar toe? Jij ook een fijne dag! 't Is hier mistig als de pest dus ik zie geen sodemieter (ik zit op de 5e verdieping), alles is wit en wolking!
OMFG m'n hamster heeft me meegesleurd naar de hemel!![]()
![]()
We starten langzaam op hier in Amsterdam. Alhoewel, de uitlaatgassen zijn al in volle sterkte pfff....Het is eigenlijk kindermishandeling om je kinderen hier op te laten groeien. Mijn longen zijn vast onderontwikkeld vergeleken met mijn Enschedese leeftijdsgenootjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Hier is het stralend weer, geen mist, niks
Doe es liefquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn zus komt vanmiddag langs, zegt ze: zie jij je neefjes ook nog eens...
of ik daar zin in heb zeg
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
We starten langzaam op hier in Amsterdam. Alhoewel, de uitlaatgassen zijn al in volle sterkte pfff....Het is eigenlijk kindermishandeling om je kinderen hier op te laten groeien. Mijn longen zijn vast onderontwikkeld vergeleken met mijn Enschedese leeftijdsgenootjes
Gewoon zeggen! Nou ja het is wel vervelend als het van je zus bijvoorbeeld wel mag en van jou niet maar hallo, hij is op bezoek, hij moet zich gedragen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Mn nieuwe neefje is al bijna 3 week... nog maar 2 x gezien![]()
Maar dat andere kind is zo vervelend.. overal aanzitten enzo.. alle kasten open... ik trek dat niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |