Tenzij je de OP meeverhuist naar V&A is het wel errug veel werk voor 1 dagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel erg dat Fairydust in de OP staat en Bella niet
Misschien (als ik tijd heb) er vandaag nog wat aan doen
We kunnen de op meeverhuizen en dan de mensen eruit knippen die niet meer posten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tenzij je de OP meeverhuist naar V&A is het wel errug veel werk voor 1 dag
Je geniet met volle teugen. Want het is genieten, zulke momenten moet je koesteren en je niet en nooit af laten pakken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga ook een kindje maken met Martijn, een heul liev kindje en het kindje zal Enschede heten en het zal lief zijn, het zal goed zijn.
iBenny, die post hier wel erg weinigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We kunnen de op meeverhuizen en dan de mensen eruit knippen die niet meer posten.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
Marlalala we zijn kansloze users![]()
![]()
![]()
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 #3
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:29 schreef Marlalala het volgende:
Christ, ik ben nieuw binnen op plaats 94 in de tot en met mei-cijfers![]()
Mijn onderbewuste is flauwgevallen!![]()
Ik ga slapen, met mijn gezicht zo![]()
Nu echt??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:29 schreef Marlalala het volgende:
Christ, ik ben nieuw binnen op plaats 94 in de tot en met mei-cijfers![]()
Mijn onderbewuste is flauwgevallen!![]()
Ik ga slapen, met mijn gezicht zo![]()
het stinkt wel een beetje.quote:
mmmm heb ff geen tv beschikbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:36 schreef Bellatrix het volgende:
Omg that 70's show een van de eerste afleveringen nu, ze waren nog zo onbehouwen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
Weetje.. ik ga ook maar eens slapen
Tot later vandaag
Truste kerelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
Weetje.. ik ga ook maar eens slapen
Tot later vandaag
Nog niet bepaald, we moeten een seintje geven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:39 schreef Koen66 het volgende:
sluit het woensdag om 0:00 of in de loop van woensdag
oke, dus niet 'paf' als we morgenavond gezellig middernacht passeren...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog niet bepaald, we moeten een seintje geven.
Zou wel hard zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oke, dus niet 'paf' als we morgenavond gezellig middernacht passeren...
We doen aftellen net zoals bij nieuw jaar.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We doen aftellen net zoals bij nieuw jaar.
jij hebt de eer niet om de deur dicht te doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, dat aftellen gaat niet werken. Is maar net wanneer een FA aanwezig is en de knop omzet.
Lol.... Tot morgen en truste dan maar hier vanuit Zoetermeerquote:
Ejjjjjj moguhhhh.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:22 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen!!!
Mmrrrrrrowrrrrrrquote:
Hoi hoi!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:11 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen![]()
Kind vandaag op schoolreis, leuk voor hem maar![]()
Anyways allemaal een fijne dag![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoi hoi!Waar gaat de kleine naar toe? Jij ook een fijne dag! 't Is hier mistig als de pest dus ik zie geen sodemieter (ik zit op de 5e verdieping), alles is wit en wolking!
OMFG m'n hamster heeft me meegesleurd naar de hemel!![]()
![]()
Wakker worden, wakker worden, wakker wordenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Hier is het stralend weer, geen mist, niks
Jij ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:17 schreef Koen66 het volgende:
Wauwww. In 10 min tijd alweer tig posts... En dat op de vroege ochtend !!! Allemaal werkse, schoolse of thuisze!!!![]()
Hij heeft z'n eten niet aangeraakt, zelfs z'n hamstersnoepjes niet dus ik denk echt dat het einde oefening is.quote:
Niet leuk voor jou?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:11 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen![]()
Kind vandaag op schoolreis, leuk voor hem maar![]()
Anyways allemaal een fijne dag![]()
Kloptquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:26 schreef Koen66 het volgende:
Laatste volledige dag hier op XFA zou je zeggen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoi hoi!Waar gaat de kleine naar toe? Jij ook een fijne dag! 't Is hier mistig als de pest dus ik zie geen sodemieter (ik zit op de 5e verdieping), alles is wit en wolking!
OMFG m'n hamster heeft me meegesleurd naar de hemel!![]()
![]()
We starten langzaam op hier in Amsterdam. Alhoewel, de uitlaatgassen zijn al in volle sterkte pfff....Het is eigenlijk kindermishandeling om je kinderen hier op te laten groeien. Mijn longen zijn vast onderontwikkeld vergeleken met mijn Enschedese leeftijdsgenootjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Hier is het stralend weer, geen mist, niks
Doe es liefquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn zus komt vanmiddag langs, zegt ze: zie jij je neefjes ook nog eens...
of ik daar zin in heb zeg
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
We starten langzaam op hier in Amsterdam. Alhoewel, de uitlaatgassen zijn al in volle sterkte pfff....Het is eigenlijk kindermishandeling om je kinderen hier op te laten groeien. Mijn longen zijn vast onderontwikkeld vergeleken met mijn Enschedese leeftijdsgenootjes
Gewoon zeggen! Nou ja het is wel vervelend als het van je zus bijvoorbeeld wel mag en van jou niet maar hallo, hij is op bezoek, hij moet zich gedragen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Mn nieuwe neefje is al bijna 3 week... nog maar 2 x gezien![]()
Maar dat andere kind is zo vervelend.. overal aanzitten enzo.. alle kasten open... ik trek dat niet...
Ja, ze zegt er ook wel wat van.. op den duur word het schreeuwen... hate itquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:00 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Gewoon zeggen! Nou ja het is wel vervelend als het van je zus bijvoorbeeld wel mag en van jou niet maar hallo, hij is op bezoek, hij moet zich gedragen.
Arghh. Als hij niet luistert en gaat bleren of schreeuwen: op de gang zetten en je mag er pas weer af als je 'normaal' kunt doen. Nou ja het werkt goed bij mijn nichtjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ze zegt er ook wel wat van.. op den duur word het schreeuwen... hate itgeen goede opvoeding..
Anders ducttape.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Arghh. Als hij niet luistert en gaat bleren of schreeuwen: op de gang zetten en je mag er pas weer af als je 'normaal' kunt doen. Nou ja het werkt goed bij mijn nichtje
Dat baseer jij op het feit dat men niet post?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zijn jullie allemaal druk bezig zo op de vroege ochtend
nee ongeveer 37 posts in 2 uur tijd is best veelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:34 schreef D. het volgende:
[..]
Dat baseer jij op het feit dat men niet post?
modem toch? Waarom krijg je niet gewoon een nieuwequote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:46 schreef Pheno het volgende:
Nou, benieuwd of monteur #2 het wel kan oplossen....
Die heb ik, maar die wil geen contact maken. Administratief staat het goed in het systeem zeggen ze, maar het doet geen flikker.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
modem toch? Waarom krijg je niet gewoon een nieuwe
vaaaaag! Is je kabel nog wel goedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik, maar die wil geen contact maken. Administratief staat het goed in het systeem zeggen ze, maar het doet geen flikker.
De kabel is nog nooit veranderd geweest. Ze zoeken het maar uit. De drie andere lampjes (power, DS en US) branden wel, dus er wordt toch iets van contact gelegd, maar de belangrijkste (online) doet het dus niet. Ze hebben bij het installeren van het nieuwe modem de kabel wel doorgemeten en er zou niets aan de hand moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vaaaaag! Is je kabel nog wel goed
Soms is upcGelukkig gaat het bij mij een tijdje goed
Je leert van de beste?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, maar als ik dat doe komt het vast niet geloofwaardig over
Ik doe nu via telefoon thuis, of op het werk. Maar ja, nu werk ik thuis, dus ik heb mijn exchange setting sop mijn telefoon gezet. Het telefoontje is zaterdag gehaald, mijn eerste echte mobieltje, maar het mag meteen vol aan de bakquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:08 schreef iBenny het volgende:
Upc
Internet ligt eruit... Gelukkig hebben de buren een onbeveiligd netwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |