Hieronder volgt mijn korte freestyle-sessie, mattie je weet.
Mensen praten veel en dat is niet chill, ik ben de beste van alle rappers, inclusief dubbeldekkers, die hebben geen stekkers en dat is een beetje wack, ik smoke crack en eet wiet tot ik twee tieten in de lucht zie. Wie mij geen baas vind, is een dwaas en mijn persoonlijke slaaf, je eet geen patat zonder mayo daarom roep ik vet vaak wajo! FOK!, ik koop een stok en sla de kok, in het restaurant maar dat is niet interessant. porsche1 denkt dat 'ie nummer één is maar dat ben ik en als je het daarmee niet mee eens bent dan pak ik je chick, vraag om haar nummer terwijl ik haar bedreig met mijn Uzi en daarna neem in de Jacuzzi. Ik kom fresh uit de Ghetto en betaal alles netto, bij de Aldi om de hoek werkt mijn mattie Sjaroet, hij jat vaak cash en luistert naar de 538 Dance Smash. Ter verduidelijking mijn naam is Big Daddy Po want rappen doe ik als enige zo!
Peace out, je weet.
Deze rap berust niet op waarheden en is volledig fictief, indien u wenst meer dope raps te ontvangen dan kunt u simpelweg een bericht achterlaten in dit topic, ook is het mogelijk om een privé bericht te sturen voor uitgebreidere aanvragen en platendeals.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2010 19:53:33 ]