Ik ben net sinds 5 minuten ofzo bezig... Toen besloot ik rapper te worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:19 schreef Self-Catering het volgende:
Je rijms doen niet..
Ga zo doorquote:Op maandag 31 mei 2010 23:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben net sinds 5 minuten ofzo bezig... Toen besloot ik rapper te worden.
Nee, moet dat voor 101 barz?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef remlof het volgende:
Ben je al BNN lid? Dat lijkt me een eerste stap.
Rep eens over cavia'squote:Op maandag 31 mei 2010 23:19 schreef porsche1 het volgende:
En ik rep ook als jullie mij een onderwerp geven.
101 is van BNN hè? Ik lees op m'n BNN scheurkalender steeds van die oproepen om stage te lopen bij o.a. 101 enzo terwijl ik sta te pissen.quote:
Eewaa sahbi, ik heb 2 cavia en die eten veel bavaria. De ene heet rocks die is best wel tof, de ander heet teddy en die is nogal paddy. Ze lopen in de paddock van ome medok.quote:
Ik wil gewoon reppen bij rotjoch. Met kleine viezerik bijvoorbeeldquote:Op maandag 31 mei 2010 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
101 is van BNN hè? Ik lees op m'n BNN scheurkalender steeds van die oproepen om stage te lopen bij o.a. 101 enzo terwijl ik sta te pissen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:24 schreef Kloonvanhoon het volgende:
Probeer het anders in de woonkamer, of aan tafel.
Want er lacht duidelijk niemand behalve jij en je kloons.
Homogezicht.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]Noobs die mij nog niet kennen, die zijn kk dikke mennen. Vieze homogezicht je disst me niet anders heb ik over je gepiest.
Oooooooooh.
Ik weet niet waarom je met je clones hier post, maar vind het wel erg triest.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]Noobs die mij nog niet kennen, die zijn kk dikke mennen. Vieze homogezicht je disst me niet anders heb ik over je gepiest.
Oooooooooh.
Eey jij mag over mij prate, want wik zijn matuh. Je weet wel van die hazuh die over alles pratuhquote:Op maandag 31 mei 2010 23:25 schreef Twizu het volgende:
Porsche1 heeft een speen.
Wieg hem heen en weer.
En je hoort hem nooit meer!
Wat zei ik jou, je mag me niet hatuh. Anders komt ome remlof bij je baden, in je schuur bij je buur want je weet, biogarde houd niet van vuurquote:Op maandag 31 mei 2010 23:26 schreef Kloonvanhoon het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je met je clones hier post, maar vind het wel erg triest.
Beter ga je slapen of CC kijken ipv goedkope topics maken.
Daarom moet je ook in de wasbak pissen.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
101 is van BNN hè? Ik lees op m'n BNN scheurkalender steeds van die oproepen om stage te lopen bij o.a. 101 enzo terwijl ik sta te pissen.
Je rijms komen niet uit de verf, sterf.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat zei ik jou, je mag me niet hatuh. Anders komt ome remlof bij je baden, in je schuur bij je buur want je weet, biogarde houd niet van vuur
Eey jij vieze hond. Je stinkt uit je kont. Ik ga je hatuhh dus beter doe je niet verlaten. Ik geef je pain pain zoals mijn main main in zijn been beenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je rijms komen niet uit de verf, sterf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |