Noh... wrom?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
een witte vlag zegt dat je wil onderhandelen
misbruik maken van de witte vlag is een oorlogsmisdaad
case closed
slotje?
ze staan die ventjes op te wachten met knuppelsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:01 schreef Baghdaddy het volgende:
Waarom is het in dit geval misbruik? Ik zie het niet zo.
Koerden leven gewoon in vrede in Turkije, zijn zwaar gemixt met etnische Turken zelf en hebben hetzelfde recht als de medeburger.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wel ja, de Koerden vergeten wij even.
Da's wel zo gemakkelijk.
Ach, van de kant van Israël krijg je alleen maar rapporten waarin over antisemitisme gejankt wordt. Een echte onpartijdige bron zul je echt niet in die regio vinden dus het blijft elke keer maar giswerk over wat er wel en niet gebeurd is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:08 schreef Mylene het volgende:
Overigens neem ik een club als de VN niet serieus mochten die het onderzoek gaan plegen. Dan krijg je zo'n gekleurd raport met getuigenissen van die vredesdemonstranten. Ja, dikke doei hoor.
Met het Goldstone raport was dat ook, gebaseerd op getuigenverklaringen van Hamas lui.
Hmm, met een lading commando's gaan onderhandelen? Maar idd, als er daadwerkelijk een witte vlag in het spel was dan hadden ze die mannen echt niet moeten aanvallen, sowieso niet natuurlijk, maar aangeven dat je wil praten en dan einden staal gebruiken om je mening te geven is niet goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze staan die ventjes op te wachten met knuppels
dat is een hinderlaag!!
ik hoop echt dat Erdogan te diep in het glaasje had gekeken toen hij die witte vlag zag want anders was dit zonde van mijn tijd
Nu enigzins ja, maar deze uitspraak van malloot Erdogan slaat natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Koerden leven gewoon in vrede in Turkije, zijn zwaar gemixt met etnische Turken zelf en hebben hetzelfde recht als de medeburger.
Een paar jaar geleden mocht je zelfs geen Koerdisch sprekenquote:we have never discriminated our citizens due to their religion or race, and we won’t do it in the future
was niet serieusquote:
onderhandelen over een eventuele overgave ... niet per se van je eigen troepenquote:Is de witte vlag onderhandelen? Grappig, ik dacht overgave, of wordt er pas met de witte vlag gezwaaid als de strijd al beslecht is?
Oh, ja? http://news.google.com/news/more?pz=1&cf=all&cf=all&ncl=drnT2zsLRYc37JMDxHzfms2UwfE3Mquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Koerden leven gewoon in vrede in Turkije, zijn zwaar gemixt met etnische Turken zelf en hebben hetzelfde recht als de medeburger.
Je link doet het niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:13 schreef Odd-bin-Noel het volgende:
[..]
Oh, ja? http://news.google.com/news/more?pz=1&cf=all&cf=all&ncl=drnT2zsLRYc37JMDxHzfms2UwfE3M
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden mocht je zelfs geen Koerdisch spreken![]()
Ten eerste moet je je bek houden over Recep Tayip Erdogan. Zo een man heeft Turkije nog nooit gehad. Zo een goed persoon en een goede president. Ik bescherm deze man met mijn leven als het moet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nu enigzins ja, maar deze uitspraak van malloot Erdogan slaat natuurlijk nergens op.
[..]
Een paar jaar geleden mocht je zelfs geen Koerdisch spreken![]()
Er zijn geen verwante artikelen gevonden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:13 schreef Odd-bin-Noel het volgende:
[..]
Oh, ja? http://news.google.com/news/more?pz=1&cf=all&cf=all&ncl=drnT2zsLRYc37JMDxHzfms2UwfE3M
Die zionisten geven geen reet om de holocaust.quote:
zolang er een officier bij zit kan hetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, met een lading commando's gaan onderhandelen?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ten eerste moet je je bek houden over Recep Tayip Erdogan.
Wat zal je moeder trots op je zijn.quote:Ik bescherm deze man met mijn leven als het moet.
Als ik wil onderhandelen stuur ik ook altijd commando's via een helicopter naar binnen die goed gewapend zijn.quote:
Joh! Echt?!quote:
Wederom educatief moment.quote:onderhandelen over een eventuele overgave ... niet per se van je eigen troepen
ik ken ook gevallen waarbij een witte vlag gebruikt word om een omsingelde vijand te verzoeken zich over te geven omdat hij geen kans meer heeft
En vooral niet reageren op de rest. Typisch weer dit voor fok, waar er niet wordt ingegaan op argumenten en men ad hominem opmerkingen gaat maken. Dit krijg je als je Fok voor IEDEREEn openbaar maakt die niet boven de gemiddelde IQ uitstijgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Wat zal je moeder trots op je zijn.
doe je dat zo vaak dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als ik wil onderhandelen stuur ik ook altijd commando's via een helicopter naar binnen die goed gewapend zijn.
Jij dan? Tevens ook voor jou:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |