jaja dat zei je net ook al, het verandert verder weinig in dit specifieke gevalquote:Op maandag 31 mei 2010 23:12 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Anyway, als nu opeens wel internationale regels zouden geld voor Israël waarmee ze weg zouden komen (wat er sowieso aan zit te komen), klopt er wel meer niet dan het tot nu toe gedogen van dit uiterst slechte theater.
Precies, ze kunnen niet zeggen dat er geen blokkade is als zij beslissen wat er wanneer en waar binnen wordt gebracht.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou Israel heeft van tevoren aangegeven dat ze die schepen gingen kapen, opvarenden gingen arresteren en de goederen (mits er geen wapentuig tussen zat) zelf de gaza strook binnen zouden brengen met de rest van de rommel die ze daar om de zoveel tijd heenbrengen
ze waren nooit van plan het enkel bij een controle te houden
dat mag dan weer niet
Haha, daarom dit....?quote:rood kruis, wit vlak ... waar?
het zijn feitenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Tegen jouw illogica kan niemand op sp3c
Nietus! Welkom op Fok, waarin elke discussie eindigt in ad hominemquote:Op maandag 31 mei 2010 23:14 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Lol, de discussie heeft het niveau van "wellus-nietus" bereikt.
Das iets wat jij nooit zult begrijpen.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:11 schreef Lolque het volgende:
[..]
En dat hebben ze mogen bekopen met hun leven.
Wat een helden zeg.
Oja het zijn nu wel martelaars, wat natuurlijk ook nuttig is.
Ik weet zeker dat ze nu in vrede kunnen rusten.![]()
Meer dan de helft is naar mijn mening gewoon gereedschap of anderszins niet een wapen (maar kan wel als zodanig gebruikt worden, maar datzelfde geldt ook voor een puntenslijper of paperclip)quote:Op maandag 31 mei 2010 23:13 schreef Lekiamh het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is, maar dit ziet er toch wel serieus uit:
Na het aan boord komen van Israelische commando's in internationale wateren? Vind je dat niet ook een beetje de kat op het spek binden? Ze wisten dat er wellicht problemen zouden komen en dat ze de missie misschien niet konden uitvoeren maar doodgeschoten worden...?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:04 schreef MouzurX het volgende:
Ze wisten zelf waar ze aan begonnen en aan de video´s te zien beginnen ze zelf met aanvallen.
Maarja, aangezien die Turken aantoonbaar hypocrisie bezitten moet je dit met een korrel zout nemen.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:18 schreef NorthernStar het volgende:
De Turken hebben tenminste ballen. En nog een beetje hart in hun lijf.
Poehpoeh wat een ballen, hij praat inderdaad wel érg hard in de microfoon.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:18 schreef NorthernStar het volgende:
op zich wel, er gaat hier aan beide kanten heel erg veel heel erg fout met dodelijke gevolgenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, ze kunnen niet zeggen dat er geen blokkade is als zij beslissen wat er wanneer en waar binnen wordt gebracht.
Ze hebben het recht niet om de regels te buigen. (nogmaals, ik kan alleen mijn mening geven over dit incident, ik weet niet wat daar verder allemaal speelt.)
We zijn het wel eens.
niet alleen het rode kruis draagt rode kruizenquote:[..]
Haha, daarom dit....?Trouwens, niet alleen het rode kruis kan humanitaire missies doen hoor. Ook landen/groeperingen en stichtingen kunnen hulp bieden.
dat is nogal een understatementquote:In dit geval is het een beetje jammer dat het zo uit de hand is gelopen. Hoe dan ook
Het enige specifieke is eigenlijk dat Israël buiten eigen grondgebied wederom als agressor optreed.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
jaja dat zei je net ook al, het verandert verder weinig in dit specifieke geval
open er een topic over en in sommige gevalle ben ik het met je eens
Als er iemand aan boord komt moet je hem meteen gaan slaan met stokken etc die al klaar liggen?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Na het aan boord komen van Israelische commando's in internationale wateren? Vind je dat niet ook een beetje de kat op het spek binden? Ze wisten dat er wellicht problemen zouden komen en dat ze de missie misschien niet konden uitvoeren maar doodgeschoten worden...?
Maar goed, El Al mag dus ook doorzocht worden? Of vliegen die met die wapens niet meer via Nederland?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
op zich wel, er gaat hier aan beide kanten heel erg veel heel erg fout met dodelijke gevolgen
maar het boarden van dat schip is niet tegen de regels, als je die commando's dan aan gaat vallen dan heb je zelf ook schuld aan de uitkomst
[..]
niet alleen het rode kruis draagt rode kruizen
een schip is ofwel een koopvaarder of wel een marineschip ongeacht de missie
als een schip op een humanitaire missie is (hospitaalschip bv) dan moet het een rode kruis op een wit vlak dragen, duidelijk zichtbaar op verschillende punten
[..]
dat is nogal een understatement
moeten hier op zijn minst een aantal hoge marinemensen voor worden ontslagen liefst moeten ze vervolgt worden voor dood door schuld of nalatigheid ofzoiets imo
Is dat al zeker?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:23 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Het enige specifieke is eigenlijk dat Israël buiten eigen grondgebied wederom als agressor optreed.
Alhoewel, specifiek...
jaquote:Op maandag 31 mei 2010 23:24 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Maar goed, El Al mag dus ook doorzocht worden?
geen ideequote:Of vliegen die met die wapens niet meer via Nederland?
Nou zover zou ik niet willen gaan en generaliseren aangezien de Turkse regering de minderheid in eigen land discrimineert waardoor ze schijnheilig overkomen op de rest van de wereld, maar ik kan wel respect opbrengen voor eenieder op het schip (ook de Turken) die de ballen hebben om tegen onrecht in opstand te komen!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:18 schreef NorthernStar het volgende:
Hó-Hó, dat willen de mensen hier niet horen hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:27 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Nou zover zou ik niet willen gaan en generaliseren aangezien de Turkse regering de minderheid in eigen land discrimineert waardoor ze schijnheilig overkomen op de rest van de wereld, maar ik kan wel respect opbrengen voor eenieder op het schip (ook de Turken) die de ballen hebben om tegen onrecht in opstand te komen!
+10 voor mensen die tegen onrecht strijden!
-1 voor de Turkse staat die gisteren een bom heeft gedropt op een14-jarig meisje in Irak en die regelmatig Koerden bestoken
Tja, ik heb een beetje geprobeerd te lezen over de situatie daar maar zie heel veel vingerwijzen en zwarte pieten toespelen. Ik denk niet dat er veel media onpartijdig zijn in deze.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
op zich wel, er gaat hier aan beide kanten heel erg veel heel erg fout met dodelijke gevolgen
maar het boarden van dat schip is niet tegen de regels, als je die commando's dan aan gaat vallen dan heb je zelf ook schuld aan de uitkomst
Ah, educatief moment, thnx.quote:niet alleen het rode kruis draagt rode kruizen
als een schip op een humanitaire missie is (hospitaalschip bv) dan moet het een rode kruis op een wit vlak dragen, duidelijk zichtbaar op verschillende punten.
Hmm, dat zal wel niet, ik zou al blij zijn met erkennen van fouten, ontslag voor de opdrachtgever en tegemoetkoming in repatriering en uitvaart van de slachtoffers.quote:dat is nogal een understatement
moeten hier op zijn minst een aantal hoge marinemensen voor worden ontslagen liefst moeten ze vervolgt worden voor dood door schuld of nalatigheid ofzoiets imo
wij doen hetzelfde ... de halve wereld doet met ons meequote:Op maandag 31 mei 2010 23:23 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Het enige specifieke is eigenlijk dat Israël buiten eigen grondgebied wederom als agressor optreed.
Alhoewel, specifiek...
Of een rode halve maan?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet alleen het rode kruis draagt rode kruizen
als een schip op een humanitaire missie is (hospitaalschip bv) dan moet het een rode kruis op een wit vlak dragen, duidelijk zichtbaar op verschillende punten
Nee, het is jammer dat ze in zijn gegaan op die provocatie, die soldaten werden ook maar gewoon gestuurd. Het meest ideaal was idd geweest dat ze op het dek waren gaan zitten.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als er iemand aan boord komt moet je hem meteen gaan slaan met stokken etc die al klaar liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |