Ik heb gisteren, dankzij een overenthousiaste kat, ontdekt dat ik ook een kikker hebquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Beide diertjes al een tijdje niet meer gezien...
Foto's! Foto's! Foto's!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:53 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik heb gisteren, dankzij een overenthousiaste kat, ontdekt dat ik ook een kikker heb
(en jonge visjes!)
de kikker is zich lam geschrokken van de kat, die zit denk ik onder een plant te bibberen, de visjes zal ik ff proberenquote:
had ik ook met m'n nijlpaard, Nu ligtie op een pot, andrs gaat 'ie verticaal dobberen...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat nijlpaard!
Ik liet Mr. Kroko trouwens vallen toen we deze week de vijver weer eens schoon gingen maken, en nu heeft 'ie een schedelbasisfractuur en kan 'ie niet meer drijven...
Zie OP. Veel avonturen, geen piepjes.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:30 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe ging het verhaal vorig jaar ook alweer, met die nieuwe Emma?
Tja, dat vragen wij ons ook af.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is gewoon EmmaMaar welke man heeft ze dit jaar bij zich
Jullie hadden de tuin toch verder helemaal leeg gehaald of zo? Ik zou er wel wat stro neergooien denk ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Tja, dat vragen wij ons ook af.
Uiteraard willen we dit jaar wel weer piepjes. Iemand een idee wat we kunnen doen (en wat vooral niet) om dit te bewerkstelligen? Weer stro halen? Voor beschutting zorgen? Of de boel de boel laten en alleen voor eten en schoon water zorgen?
Ja, er is weinig natuurlijke beschutting aanwezig.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jullie hadden de tuin toch verder helemaal leeg gehaald of zo? Ik zou er wel wat stro neergooien denk ik.
Dat sowieso natuurlijk. Ik bedoelde meer of we nog voor planten moeten zorgen, de tuin moeten aanpassen, plantenbakken e.d. verplaatsen, enz.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:24 schreef Rewimo het volgende:
In elk geval nestmateriaal verstrekken, anders wordt het niks
Als er nou iets is waar eenden zich niet druk over maken....quote:Op zondag 13 maart 2011 16:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Tuinkabouter in schuur zetten voor meer privacy voor parende eenden
Goed spulquote:Op zondag 13 maart 2011 11:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sterker nog; één van de bordjes heeft de tuin nooit verlaten!
Hooooquote:
Edwin was de opvolger van Eduard.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoooo. Ik keek snel op het eerste plaatje en ik vond Edwin al zo raar klinken
Ik ga me even in een hoekje staan schamen [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |