Super, en laat het me alsjeblieft weten als je per wat dan ook een hoger bod hebt gekregen.quote:
Prima, ik hou je op de hoogte.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:48 schreef Nemephis het volgende:
Ik doe even een TVP - zoek nog iemand die mee wil, dan wil ik er twee van je overnemen.
Muse
Je hebt gelijk, ik kan je niet nog langer laten wachten. Je krijgt vandaag of morgen een PM (ik heb via marktplaats mogelijk iemand die ze alle 4 wil hebben, maarja het blijft marktplaats hequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:05 schreef Tamashii het volgende:
En wanneer ga je ze wegdoen dan? Aangezien het al over 10 dagen is.
Ik verkoop ze liever per 2, aangezien je 1 los kaartje zo moeilijk kwijtraakt. Heb je nog een vriend(in) die graag meewil?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef hoogvlieger het volgende:
bied 40 euro. Ga ook naar werchter maar toch vet om ze in ons eigen landje ook te zien.
Okay jammer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef hoogvlieger het volgende:
heb er elders al een te pakken gekregen, trek dus mn bod in
Het zijn eTickets, dus ik stuur ze door via de email. Dan blijft de authenticatie ook intact.quote:
Hm ik snap dat je een beetje wantrouwend bent, maar ik weet niet hoe ik je 100% kan garanderen dat er niks mis mee is. Misschien de organisatie bellen en dan controleren of de unieke nummers kloppen oid? Verder zal er op het PDF document ook wel authenticatie zitten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:02 schreef Tamashii het volgende:
Yeah sorry dat ik nog niet gereageerd had. Ik vind het eh een beetje eng om Etickets te kopen. Voor hetzelfde geld gebruik je ze dan zelf of verkoop je ze nog meer door natuurlijk.Niet dat ik zo slecht van vertrouwen ben, maar ik wil toch nog ff last minute kijken.
Nou dat is de vraagprijs, maar aangezien het al over een paar dagen is, wacht ik de biedingen af.quote:
Ik wil wel een kaartje overnemen voor ¤36,- (lijkt me een mooi last minute bedrag!)quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:11 schreef Jappe90 het volgende:
Niemand zin om last minute naar Muse te gaan?
Beantwoord!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef Jappe90 het volgende:
Je hebt PM.
Ik verkoop ze liever per 2, maar als er nog iemand in dit topic komt die 1 ticket wilt, zou het helemaal mooi zijn.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:30 schreef Jappe90 het volgende:
Sorry Tamashii, 20 euro vind ik te weinig
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:12 schreef esmee1236 het volgende:
Ik heb ook nog 2 tickets over, 60 euro voor 2 mag je ze hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |