KZ vergeleek het in het vorige topic met een uitgekotste haarbal. Of dat erg is, hangt van je eigen referentiekader af.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef Civilian het volgende:
Leuke TTSlaat 't op mijn kookkunsten?
Zo erg was 't toch niet?
En werkt deze Haagse kok ook in Den Haag? Zo ja, waar?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:46 schreef revpolen het volgende:
ik schok gewoon toen ik de titel zag
ik als Haagse kok
maar het is al goed nu ik het lees
Oh, nee dat hoorde zoquote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
KZ vergeleek het in het vorige topic met een uitgekotste haarbal. Of dat erg is, hangt van je eigen referentiekader af.
Deze Haagse kok werkt overal in Den-Haagquote:Op maandag 31 mei 2010 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En werkt deze Haagse kok ook in Den Haag? Zo ja, waar?
En waar precies zouden we dan eens van jouw delicatessen kunnen genieten?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef revpolen het volgende:
[..]
Deze Haagse kok werkt overal in Den-Haag( en omstreken
)
Ik ben namelijk al 3 jaar eigenaar van een catering bedrijf en werk zelf Freelance in diverse restaurants/instellingen in Den-Haag
dat maken zij ervan... ik zei dat ik het overleefd hadquote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh, nee dat hoorde zo![]()
Kz, kom 't gauw hierrrrr... Beetje mn voedsel vergelijken met een haarbal![]()
* MissMSX noteertquote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef revpolen het volgende:
Restaurant Belverdere Den-Haag
Atlantic Hotel Den-Haag
Huize Royal Den-Haag
Stichting Saffier
Stichting Careyn
enz.
En dan me eigen bedrijf
Je had geen zin de laatste pagina van de vorige topic te lezen?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh, nee dat hoorde zo![]()
Kz, kom 't gauw hierrrrr... Beetje mn voedsel vergelijken met een haarbal![]()
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je had geen zin de laatste pagina van de vorige topic te lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |