Dus pumps hebben een 'dikke' en naaldhakken niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pumps:
[ afbeelding ]
Naaldhakken:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb ik trouwens bizar weinig schoenen dan.
2 paar nette.
3 paar gympies
1 paar sandalen
en een paar slippers.![]()
His loss! Wij hebben Ll niet nodig!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Jullie zijn er nog![]()
En ik las dat Ll me zat is
De Wehkampsite werkt niet meequote:
Ik ookquote:
Hebben die ook een stalen neus?quote:
Nee, je mag wel mijn engelse dropjes hebben. Ben ondertussen een beetje misselijk....quote:Op maandag 31 mei 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand nog een bakje Toffifee om uit te delen?
Dat is het enige rare?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
Inggggg, met je lekkere gevoel voor timinggg![]()
En ik weet eindelijk wat ik zo raar vindt aan dat plaatje in de OP.... Dirkh is heul niet langer dan Greys
Jaquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, je mag wel mijn engelse dropjes hebben. Ben ondertussen een beetje misselijk....
Ja, zie jij andere vreemde zaken dan?quote:
nee, composiet, is lichter (en iets minder sterk)quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
nee, composiet, is lichter (en iets minder sterk)
dit zijn ook niet echt kisten, maar meer een combinatie van kisten en wandel/bergschoenen
ik vind schoenen die tot over m'n enkels komen altijd veel lekkerder lopen
Ik had vroeger altijd van die Strövel klompen voor in en om het huis.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, zie jij andere vreemde zaken dan?
En nu wil ik klompen gaan kopen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, composiet, is lichter (en iets minder sterk)
dit zijn ook niet echt kisten, maar meer een combinatie van kisten en wandel/bergschoenen
ik vind schoenen die tot over m'n enkels komen altijd veel lekkerder lopen
Eens. Pumps zouden toch wat afbreuk doen aan het plaatje.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jah die passen ook wel goed bij je, gezien je woeste locks.
ghehehe, overigens loop ik er niet bij als een gothic ofzoquote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jah die passen ook wel goed bij je, gezien je woeste locks.
I know, je hebt wel eens een plaatje hier gepost.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehehe, overigens loop ik er niet bij als een gothic ofzo
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eens. Pumps zouden toch wat afbreuk doen aan het plaatje.
I hate to say I told you so but...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Em El, mocht je nog langs wipsewapsen....Bataviastad sucks big time
Ik las fap fap fap maddelquote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht overigens dat pumps en hakken ook 1 pot nat waren; weer iets geleerd
En tap tap tap maddel is begonnen.
Dat had ik je ook zo wel kunnen vertellen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie heeft dat plaatje eiks gemaakt?![]()
Ik ga zo Holland Sport kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Wat hij zegtquote:Op maandag 31 mei 2010 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had ik je ook zo wel kunnen vertellen.
Ik ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste Google Image resultaat op Hatorade.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
En zie de meiden rennen door Brazilië.![]()
'Some of them had a bit too much to drink of the Hatorade.'
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
I hate to say I told you so but...
*gniffel*
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar is er een uitgebadderd.
Ben je nu helemaal warm en rimpelig?
Ja ja...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had gewoon hartkloppingen, zo warm was het. De thermostaat 'iets' te warm gezet
* hap, hap, hapquote:
Dan had ik iets anders kloppend, niet m'n hart.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja...![]()
Je had gewoon Cat's raad opgevolgd he...
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik heb de 19e uit het meet-schema gehaald (sorry GB) want dan speelt het nederlands elftal
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Toen ik zaterdag met mams om schoenen ging winkelen, zag ik deze voor mezelf.
[ afbeelding ]
En terwijl ik er mee in de hand sta te bedenken of ik ze echt leuk genoeg vind en het geld er voor over heb, grijpt ma ze van me af "ooooh, die zijn ook leuk zeg! En precies mijn maat"
Dus nou hoef ik ze niet meer
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan had ik iets anders kloppend, niet m'n hart.
Ik heb niet alles teruggelezen...zou ik verdrietig worden als ik dat zou doen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zei wel wat tegen/over je, maar dat heb je schijnbaar gemist
Ik denk dat je wellicht zelfs blij wordquote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb niet alles teruggelezen...zou ik verdrietig worden als ik dat zou doen?
Want anders ga ik nu eerst de eetzooi wel ff opruimen
quote:
quote:
Als jij dan op een terras wil gaan zitten prima, maar ik gok dat het stervensdruk is danquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die is heul niet rimpelig!
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar wel graag naar NSF, als het uitkomt qua data enzo, dan komt er ook misschien een meet toch?
Leuk, nu las ik m nog een keerquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die is heul niet rimpelig!
En dat vind je niet spannend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wellicht zelfs blij word
Ik heb ze allemaal gezien...gaaaaaaaaaaf he!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Mevroi Ingetje. Mocht u willen moet u even PM'en. Ik heb 4 nummers van de Green Day show op Pinkpop. Zijn er helaas maar 4 omdat er niet meer uitgezonden is, maar toch. She, 21 Guns, American Idiot en Jesus of Suburbia
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja...![]()
Je had gewoon Cat's raad opgevolgd he...
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat vind je niet spannend?
Zal ik hem nog een keer qouten?Maarre JJH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als maagdelijk onschuldig meisje...![]()
Wat klopte er dan als het niet zijn hart was?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gewoon als MP3quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze allemaal gezien...gaaaaaaaaaaf he!![]()
![]()
En later op de achtergrong When I come around nog.
Hoe hebbie ze dan?
Z'n vinger. Hij had zich gister gesneden bij het koken, en die was een beetje gaan ontsteken. Denk ikquote:Op maandag 31 mei 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarre JJH?
Als maagdelijk onschuldig meisje...![]()
Wat klopte er dan als het niet zijn hart was?![]()
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Z'n vinger. Hij had zich gister gesneden bij het koken, en die was een beetje gaan ontsteken. Denk ik
Maar waarom gaat die dan kloppen als je een hondje aait?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Z'n vinger. Hij had zich gister gesneden bij het koken, en die was een beetje gaan ontsteken. Denk ik
quote:
Was het een grote snee? Kon je het velletje op en neer schuiven?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt hoorDus toen heb ik t maar afgebonden en zat 't toppie helemaal vol bloed
Je komt echt op een hoogstaand moment binnenquote:
Dat zal er lekker spectaculair uit hebben gezien in het bad!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt hoorDus toen heb ik t maar afgebonden en zat 't toppie helemaal vol bloed
Ja het velletje zat wel een beetje los. Dus dat gaf wat verlichtingquote:Op maandag 31 mei 2010 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was het een grote snee? Kon je het velletje op en neer schuiven?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het velletje zat wel een beetje los. Dus dat gaf wat verlichting
Ja das altijd bij wondjes toch zoquote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
Wel goed schoonhouden onder het velletje he!
quote:
Verstandige jongeman.quote:
Nou... ik bof maar weer met deze mental images!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je komt echt op een hoogstaand moment binnen
wutwutwut?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
Wel goed schoonhouden onder het velletje he!
Dat behoort tot de mogelijkheden. Maar wanneer het niet medisch gezien nodig is behoud ik het graagquote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verstandige jongeman.En als het velletje je last bezorgt kun je het er altijd laten afsnijden.
Haaai Greys!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou... ik bof maar weer met deze mental images!![]()
Ken je die scene van De Vliegende Panters (volgens mij) over het opsparen onder je velletje en er dan poppetjes van kleien?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Nuttig hetzelfde als Verstandig in deze?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haaai Greys!![]()
Heb jij nog nuttige tips voor de Liefdeloze?
Ja, neem jij eens een kamer bad met hem ofzo!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haaai Greys!![]()
Heb jij nog nuttige tips voor de Liefdeloze?
Misschien moet je er een professional naar laten kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat behoort tot de mogelijkheden. Maar wanneer het niet medisch gezien nodig is behoud ik het graag
Het is natuurlijk niets wat we nog niet gezien hebbenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ieuw. Bedankt.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ken je die scene van De Vliegende Panters (volgens mij) over het opsparen onder je velletje en er dan poppetjes van kleien?
Alleen wonden worth mentioning. Niet dat zielige gevalletje van jou.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoi Muis.
Doe jij aan wondverzorging?
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ken je die scene van De Vliegende Panters (volgens mij) over het opsparen onder je velletje en er dan poppetjes van kleien?
Doel je nou op Tombolaquote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien moet je er een professional naar laten kijken.
Oh want?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie heeft dat plaatje eiks gemaakt?![]()
Had ie toen ook al een snee?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niets wat we nog niet gezien hebben
Die zijn idd uitgezondenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon als MP3![]()
Hopelijk volgt de rest nog, maar dit is denk ik wat op Ned 3 is uitgezonden?
Godverdomme.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ieuw. Bedankt.
De komende 4 maanden geen sex voor mij
Woeoeoeoe! Heeft Loveless jullei zijn vinger laten zien?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niets wat we nog niet gezien hebben
WAT!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doel je nou op Tombola![]()
Beetje lullig om meteen te beweren dat zij er wel genoeg heeft gezien alleen maar omdat ze zei geen maagd tot het huwelijk te blijven
Na een paar biertjes en wodka-red bulletjes gebeuren er gekke dingenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Woeoeoeoe! Heeft Loveless jullei zijn vinger laten zien?
Die zijn harstikke gaafquote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Toen ik zaterdag met mams om schoenen ging winkelen, zag ik deze voor mezelf.
[ afbeelding ]
En terwijl ik er mee in de hand sta te bedenken of ik ze echt leuk genoeg vind en het geld er voor over heb, grijpt ma ze van me af "ooooh, die zijn ook leuk zeg! En precies mijn maat"
Dus nou hoef ik ze niet meer
inclusief snee kennelijkquote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Woeoeoeoe! Heeft Loveless jullei zijn vinger laten zien?
Sinds wanneer is Tombola vingerdokter?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doel je nou op Tombola![]()
Beetje lullig om meteen te beweren dat zij er wel genoeg heeft gezien alleen maar omdat ze zei geen maagd tot het huwelijk te blijven
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alcohol = good. Ontsmetting jeweets.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Na een paar biertjes en wodka-red bulletjes gebeuren er gekke dingen
Nee das waar, die is meer zelfhulp-vingeraar dan dokterquote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Tombola vingerdokter?![]()
Tuurlijk heb ik het niet over haar. Tsk.
Klein, tegenvallende prijzen en de winkels zijn rommelig en hebben vooral maten voor Liliputters of zwaargewichten.quote:
Jaaaa!quote:
vingerdokterquote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Tombola vingerdokter?![]()
Tuurlijk heb ik het niet over haar. Tsk.
>PMquote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa!
Maar ik heb geen MSN...kun je ze mailen?
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das waar, die is meer zelfhulp-vingeraar dan dokter
Jij zei laatst dat je dat niet kon lezen!quote:
Wat is het toch een vreeeeselijke jongen he?quote:
Ik mag graag screenen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
EN ALS JE WELEENS PM KRIJGT BEANTWOORD JE NIET
Ah dat laatste klinkt beter want ben geen lilliputter en ook geen zwaargewicht dacht ikquote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Klein, tegenvallende prijzen en de winkels zijn rommelig en hebben vooral maten voor Liliputters of zwaargewichten.
Dus we zijn maar teruggereden naar Heerenveen en daar heb ik nog nieuwe schoenen, 2 nieuwe shirtjes, nieuw blousje en een nieuwe broek gekocht![]()
En terwijl ik in de paskamer stond kreeg ik een sms van m'n vriendin dat ze een dochtertje hebben gekregen, dus daar ook nog lieve kleine kleertjes voor gekocht
Nou idd...quote:Op maandag 31 mei 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is het toch een vreeeeselijke jongen he?![]()
Ik ben door Muis gePMd.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
EN ALS JE WELEENS PM KRIJGT BEANTWOORD JE NIET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee ho wachtquote:Op maandag 31 mei 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij zei laatst dat je dat niet kon lezen!
Pesies! En foto's zou ik ongezien wegklikken.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd...
Zelfs al zou hij het ziekenhuis inmoeten omdat zn vinger zo ontstoken is dan zou ik er niet meer naar kijken nu
oh okquote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ho wachtik zei dat ik niet kon antwoorden, maar dat is verholpen.
eeeeeeeh...quote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies! En foto's zou ik ongezien wegklikken.
Tnxquote:Op maandag 31 mei 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah dat laatste klinkt beter want ben geen lilliputter en ook geen zwaargewicht dacht ik
Dus laat die rommelige winkels maar zitten.
Kreeg de tip om de grens over te steken overigens.
En feli met de kleine telg
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben door Muis gePMd.
Ik nu ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cool!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx
Ik wist wel dat het vandaag zou gebeuren, maar toch was het spannend
Gaat dit over Ll zijn snikkel? Dan zou ik best even keuren hoor. Zo sociaal ben ik dan weer wel.quote:
Ik dacht dat we dat onder ons zouden houden?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Na een paar biertjes en wodka-red bulletjes gebeuren er gekke dingen
Ik dacht dat je dat toen letterlijk bedoelde?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat onder ons zouden houden?
Ach, ze hebben al genoeg gehoord die zaterdagavondquote:Op maandag 31 mei 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat onder ons zouden houden?
Ja nee....quote:Op maandag 31 mei 2010 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat toen letterlijk bedoelde?
Zo van 'Dit houden we ONDER ONS'... Waar 'dit'... well... you know what
Wat ist geworden?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx
Ik wist wel dat het vandaag zou gebeuren, maar toch was het spannend
Nou, dat bedoel ik...quote:Op maandag 31 mei 2010 21:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gaat dit over Ll zijn snikkel? Dan zou ik best even keuren hoor. Zo sociaal ben ik dan weer wel.
Ik dacht dat we het over zijn vinger hadden.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gaat dit over Ll zijn snikkel? Dan zou ik best even keuren hoor. Zo sociaal ben ik dan weer wel.
Huttenkuttenvreugde FTW!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, ze hebben al genoeg gehoord die zaterdagavond![]()
19 juni?![]()
Maarre... jij hebt niet 100% zicht toch? Dus jij bent meer van de tast?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over zijn vinger hadden.En aangezien jij één zintuig niet zo goed kunt gebruiken heb je uiteraard het volste recht om dit met je andere zintuigen te compenseren.
Jullie lagen daar 2 vs 2 met zelfs een FOK!-koppeltje er tussen, er is heul niks getest of gezien.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarre... jij hebt niet 100% zicht toch? Dus jij bent meer van de tast?
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie lagen daar 2 vs 2 met zelfs een FOK!-koppeltje er tussen, er is heul niks getest of gezien.
Auw! Maar dat moet je ook niet doen Ml-etje!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
Ships hapt Whoopie net in mijn duim, grijp ik een 10 minuten daarna vol in een brandnetel.
ziiiiielig!
Ik wil er ook één!quote:
Hing er toch een ceiling cat cam?quote:
quote:
Geloof ik niks van. We hadden het traphekje dicht gedaan.quote:
Heul niet, wij hadden de deur open en ik heb je niet gezien!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. We hadden het traphekje dicht gedaan.
Ja goffer, alsof ik geen traphekje meer open kreegquote:Op maandag 31 mei 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. We hadden het traphekje dicht gedaan.
Haaa! Jullie verwachten bezoek?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet, wij hadden de deur open en ik heb je niet gezien!
Ja, we lagen op je te wachten...quote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja goffer, alsof ik geen traphekje meer open kreeg![]()
[..]
Haaa! Jullie verwachten bezoek?
Nee, ging je niet meer lukken.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja goffer, alsof ik geen traphekje meer open kreeg![]()
Tombola verwachtte van alles.quote:[..]
Haaa! Jullie verwachten bezoek?
Ik verwachtte weinig hoor...quote:
quote:En ik kreeg heus dat hekje nog wel open
Tuurlijk kreeg je dat nog open.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
Tombola wel ja![]()
En ik kreeg heus dat hekje nog wel open
Ow, was dit een van die bedroom secrets die ik niet verder mocht vertellen?quote:
Zo'n knappe jongen als jij, zeker wel!quote:
Er zat kinderslot op hoor schatquote:
Maar zeg je baan in de IT toch maar niet op.quote:
Heb je hem al GEZIEN dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef Muis006 het volgende:
Cat, met 1 oog heb je n excuus, want zo knap is ie nou ook weer niet.
whahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef Muis006 het volgende:
EVILLLL!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
oh, ik post em hier ook maar
Napoleon vliegt sneller dan m'n autofocus em kan volgen![]()
[ afbeelding ]
Zegquote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef Muis006 het volgende:
Nope, ik kijk het op tvquote:
Staat zijn vinger daar ook op dan?quote:
Nou, die ene foto in je fobo is wel cute hoor!quote:
Oh eh...quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Staat zijn vinger daar ook op dan?![]()
Of waren we juist klaar met de toespelingen?
Dus het is geen roddelen!quote:
Een waarheid als eenquote:
quote:
Zit je nou met je eigen PI te tongen?quote:
Nee ik wil niet bij je zelfhulp-vingerclubquote:Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zit je nou met je eigen PI te tongen?
Wil je er over praten?
Oh? Wie weet wat ik je kan leren...quote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik wil niet bij je zelfhulp-vingerclub
The first rule of fi-quote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik wil niet bij je zelfhulp-vingerclub
Misa Krajicekquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
The first rule of fi-
Oh wacht, verkeerde club.
Nou... ja...hmm...quote:Op maandag 31 mei 2010 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wie ikke? Geef maar toe dat je van me houdt.
Jij bent echt een allemansvriend he. Dadelijk ga je nog zeggen dat Lenny in jouw tuintje mag graven.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wie ikke? Geef maar toe dat je van me houdt.
He! Ik snapte hem ook hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
MijnZwabberik was al bang dat niemand de grap zou snappen
Er zit "ja" in, dus ik zou zeggenquote:
whehehe, het lijkt een beetje op de Big Mac op de foto en de Big Mac in het kartonnen doosje. Oh, ik wil de polystyreen verpakking terug, en rap een beetje.quote:
Jaquote:Op maandag 31 mei 2010 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, het lijkt een beetje op de Big Mac op de foto en de Big Mac in het kartonnen doosje. Oh, ik wil de polystyreen verpakking terug, en rap een beetje.
Als het nu hetzelfde badje was wel ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
en nog een ZZZzzzZZzzzZzzZzzzz foto van Nappie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Truste Tombo!
He'd better!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dan hebben ze de versiering op het badje ook geshopped.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de verpakking hoort bij het badje, er is alleen een hoop aan gefotoshopped
check, de moeder, het badje, en de kinderen (die zaten natuurlijk gewoon in een groot zwembad)quote:Op maandag 31 mei 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan hebben ze de versiering op het badje ook geshopped.
Minstens olympische afmetingen.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check, de moeder, het badje, en de kinderen (die zaten natuurlijk gewoon in een groot zwembad)
Awww....quote:Op maandag 31 mei 2010 23:37 schreef JJH het volgende:
Ik heb vandaag trouwens op grandioze wijze mijn 25.000ste post weten te missen.
jij zit er ook aardig dichtbij trouwensquote:Op maandag 31 mei 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awww....![]()
![]()
Alsnog: feli! Had je er een memorabele post van willen maken?
Wat een tammert is Nappiequote:Op maandag 31 mei 2010 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
en nog een ZZZzzzZZzzzZzzZzzzz foto van Nappie:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:48 schreef Loveless85 het volgende:
Dat word er eentje uit het archief dan hoor
Die 2e fotoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:59 schreef Loveless85 het volgende:
En in actie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan delft ze toch het onderspit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:59 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik heb 26 juni examen voor mn gastouderschap!
Zo'n fotospam is altijd leukquote:
Ze probeert dan achteruit die tunnel uit te waggelen, terwijl Mips van die verdieping er boven aan alle kanten haar aan het meppen isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:03 schreef tombolafan het volgende:
Delft ze het onderspit of lazert ze gewoon naar beneden?
[..]
Zo'n fotospam is altijd leuk
Jaquote:
Ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze probeert dan achteruit die tunnel uit te waggelen, terwijl Mips van die verdieping er boven aan alle kanten haar aan het meppen is![]()
En op die laatste foto staat Mips ook zo te kijken van 'You better run!'
Zo gaat het overal vaak jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:09 schreef tombolafan het volgende:
Dus toen zei ik: Ik kan niet, dus ik kom niet![]()
En toen kon het ineens wel verzet worden![]()
Inderdaad... Beetje jammerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo gaat het overal vaak jaPas als je poot stijf is kán ineens veel meer
Vast wel. Hoewel ik daar natuurlijk niet kan vertellen dat ik die kinderen regelmatig een mep geef en in bed vastbindquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
Lol, wat een gedoe dat met dat examen. Maar gaat je wel lukken toch
Dat moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Inderdaad... Beetje jammer
[..]
Vast wel. Hoewel ik daar natuurlijk niet kan vertellen dat ik die kinderen regelmatig een mep geef en in bed vastbind
Nee, ik weet het, dat moet ik niet vertellen...quote:
Je moet er gewoon bijvertellen dat je dat alleen doet als ze de hele tijd blijven zeuren, dat snappen die examinatoren best als ze zelf ook kinderen hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik weet het, dat moet ik niet vertellen...Maar het is zo'n gewoonte, ik weet niet of ik het voor me kan houden
En zo is het!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:14 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik moest net op de rotonde wachten voor een vrachtwagen van Haribo.
"MAOAM moves you" stond er op. Gebeurt niet vaak dat ik voor 8 uur al hardop moet lachen![]()
En nu aant waaark
Oh, maar ik doe het eigenlijk altijd...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet er gewoon bijvertellen dat je dat alleen doet als ze de hele tijd blijven zeuren, dat snappen die examinatoren best als ze zelf ook kinderen hebben.
Ja dat is niet slim om te zeggen! Maar ipv liegen moet je gewoon de waarheid verbuigen. Dat is veel overtuigender.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, maar ik doe het eigenlijk altijd...
GHB ofzo geven?quote:
Succes!!!! Leuk!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En zo is het!![]()
![]()
Feli met Buffy Ll.![]()
![]()
Ik ben er weer vandoor, babbelen over een oproepcontract in de thuiszorg. Extra centjessss! (en leuk werk).
Goeie...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat is niet slim om te zeggen! Maar ipv liegen moet je gewoon de waarheid verbuigen. Dat is veel overtuigender.
Je drankje ergens laten staan in een kroeg? En het dan door de fles doen van die kinderen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GHB ofzo geven?
Hoe kom ik daaraan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |