Dus pumps hebben een 'dikke' en naaldhakken niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pumps:
[ afbeelding ]
Naaldhakken:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb ik trouwens bizar weinig schoenen dan.
2 paar nette.
3 paar gympies
1 paar sandalen
en een paar slippers.![]()
His loss! Wij hebben Ll niet nodig!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Jullie zijn er nog![]()
En ik las dat Ll me zat is
De Wehkampsite werkt niet meequote:
Ik ookquote:
Hebben die ook een stalen neus?quote:
Nee, je mag wel mijn engelse dropjes hebben. Ben ondertussen een beetje misselijk....quote:Op maandag 31 mei 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand nog een bakje Toffifee om uit te delen?
Dat is het enige rare?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
Inggggg, met je lekkere gevoel voor timinggg![]()
En ik weet eindelijk wat ik zo raar vindt aan dat plaatje in de OP.... Dirkh is heul niet langer dan Greys
Jaquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, je mag wel mijn engelse dropjes hebben. Ben ondertussen een beetje misselijk....
Ja, zie jij andere vreemde zaken dan?quote:
nee, composiet, is lichter (en iets minder sterk)quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
nee, composiet, is lichter (en iets minder sterk)
dit zijn ook niet echt kisten, maar meer een combinatie van kisten en wandel/bergschoenen
ik vind schoenen die tot over m'n enkels komen altijd veel lekkerder lopen
Ik had vroeger altijd van die Strövel klompen voor in en om het huis.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, zie jij andere vreemde zaken dan?
En nu wil ik klompen gaan kopen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, composiet, is lichter (en iets minder sterk)
dit zijn ook niet echt kisten, maar meer een combinatie van kisten en wandel/bergschoenen
ik vind schoenen die tot over m'n enkels komen altijd veel lekkerder lopen
Eens. Pumps zouden toch wat afbreuk doen aan het plaatje.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jah die passen ook wel goed bij je, gezien je woeste locks.
ghehehe, overigens loop ik er niet bij als een gothic ofzoquote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jah die passen ook wel goed bij je, gezien je woeste locks.
I know, je hebt wel eens een plaatje hier gepost.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehehe, overigens loop ik er niet bij als een gothic ofzo
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eens. Pumps zouden toch wat afbreuk doen aan het plaatje.
I hate to say I told you so but...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Em El, mocht je nog langs wipsewapsen....Bataviastad sucks big time
Ik las fap fap fap maddelquote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht overigens dat pumps en hakken ook 1 pot nat waren; weer iets geleerd
En tap tap tap maddel is begonnen.
Dat had ik je ook zo wel kunnen vertellen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie heeft dat plaatje eiks gemaakt?![]()
Oh Em El, mocht je nog langs wipsewapsen....Bataviastad sucks big time
Ik ga zo Holland Sport kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Wat hij zegtquote:Op maandag 31 mei 2010 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had ik je ook zo wel kunnen vertellen.
Ik ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste Google Image resultaat op Hatorade.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
En zie de meiden rennen door Brazilië.![]()
'Some of them had a bit too much to drink of the Hatorade.'
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
I hate to say I told you so but...
*gniffel*
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar is er een uitgebadderd.
Ben je nu helemaal warm en rimpelig?
Ja ja...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had gewoon hartkloppingen, zo warm was het. De thermostaat 'iets' te warm gezet
* hap, hap, hapquote:
Dan had ik iets anders kloppend, niet m'n hart.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja...![]()
Je had gewoon Cat's raad opgevolgd he...
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik heb de 19e uit het meet-schema gehaald (sorry GB) want dan speelt het nederlands elftal
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Toen ik zaterdag met mams om schoenen ging winkelen, zag ik deze voor mezelf.
[ afbeelding ]
En terwijl ik er mee in de hand sta te bedenken of ik ze echt leuk genoeg vind en het geld er voor over heb, grijpt ma ze van me af "ooooh, die zijn ook leuk zeg! En precies mijn maat"
Dus nou hoef ik ze niet meer
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan had ik iets anders kloppend, niet m'n hart.
Ik heb niet alles teruggelezen...zou ik verdrietig worden als ik dat zou doen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zei wel wat tegen/over je, maar dat heb je schijnbaar gemist
Ik denk dat je wellicht zelfs blij wordquote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb niet alles teruggelezen...zou ik verdrietig worden als ik dat zou doen?
Want anders ga ik nu eerst de eetzooi wel ff opruimen
quote:
quote:
Als jij dan op een terras wil gaan zitten prima, maar ik gok dat het stervensdruk is danquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die is heul niet rimpelig!
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar wel graag naar NSF, als het uitkomt qua data enzo, dan komt er ook misschien een meet toch?
Leuk, nu las ik m nog een keerquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die is heul niet rimpelig!
En dat vind je niet spannend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wellicht zelfs blij word
Ik heb ze allemaal gezien...gaaaaaaaaaaf he!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Mevroi Ingetje. Mocht u willen moet u even PM'en. Ik heb 4 nummers van de Green Day show op Pinkpop. Zijn er helaas maar 4 omdat er niet meer uitgezonden is, maar toch. She, 21 Guns, American Idiot en Jesus of Suburbia
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja...![]()
Je had gewoon Cat's raad opgevolgd he...
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat vind je niet spannend?
Zal ik hem nog een keer qouten?Maarre JJH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als maagdelijk onschuldig meisje...![]()
Wat klopte er dan als het niet zijn hart was?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gewoon als MP3quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze allemaal gezien...gaaaaaaaaaaf he!![]()
![]()
En later op de achtergrong When I come around nog.
Hoe hebbie ze dan?
Z'n vinger. Hij had zich gister gesneden bij het koken, en die was een beetje gaan ontsteken. Denk ikquote:Op maandag 31 mei 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarre JJH?
Als maagdelijk onschuldig meisje...![]()
Wat klopte er dan als het niet zijn hart was?![]()
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Z'n vinger. Hij had zich gister gesneden bij het koken, en die was een beetje gaan ontsteken. Denk ik
Maar waarom gaat die dan kloppen als je een hondje aait?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Z'n vinger. Hij had zich gister gesneden bij het koken, en die was een beetje gaan ontsteken. Denk ik
quote:
Was het een grote snee? Kon je het velletje op en neer schuiven?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt hoorDus toen heb ik t maar afgebonden en zat 't toppie helemaal vol bloed
Je komt echt op een hoogstaand moment binnenquote:
Dat zal er lekker spectaculair uit hebben gezien in het bad!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt hoorDus toen heb ik t maar afgebonden en zat 't toppie helemaal vol bloed
Ja het velletje zat wel een beetje los. Dus dat gaf wat verlichtingquote:Op maandag 31 mei 2010 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was het een grote snee? Kon je het velletje op en neer schuiven?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het velletje zat wel een beetje los. Dus dat gaf wat verlichting
Ja das altijd bij wondjes toch zoquote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
Wel goed schoonhouden onder het velletje he!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |