Kijk hen dan ff lekker het de parkje tjeckenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef under_cover het volgende:
paf voor de hatersssss paf voor de pratersss
enkhuizen, bovenkarspel, grootebroek, lutjebroek, venhuizen, hoogkarspel, wervershoof, zwaagdijk, andijk en nog een paar gehuchten.quote:
Nu snap ik dit topic pasquote:Op maandag 31 mei 2010 20:20 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Er zit wat op je tand![]()
Wel stoer dat je zo opelijk voor je voorkeur voor mannen uitkomt. Dat zie je niet vaak. Zeker bij buitenlanders is het vaak een taboe.
Gemeente Stede Broecquote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
enkhuizen, bovenkarspel, grootebroek, lutjebroek, venhuizen, hoogkarspel, wervershoof, zwaagdijk, andijk en nog een paar gehuchten.
Dikke beef geaaCk.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef porsche1 het volgende:
Eerst had de TS een ander account. Daar had ik hem aan het huilen gemaakt.
TS, stuur je hyves nou is door. En dan zien we wel verder of we nog gaan vechten. Kut joeg.
En al helemaal op FOK! stoer gaan lopen doen trollenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die uit het buitenland komen en dan denken: "Wolla ik ben allochtoon, ik hoor gangster te zijn nu".
Doe 's niet zo agressief alleen maar omdat TS er openlijk voor uit komt van de mannen te houden.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef porsche1 het volgende:
TS, stuur je hyves nou is door. En dan zien we wel verder of we nog gaan vechten. Kut joeg.
ik heb geen hyves a hoer , stuur mij pm daar praten we verder internetmaffiaquote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef porsche1 het volgende:
Waarom zet daar a voor?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef under_cover het volgende:
[..]
ik heb geen hyves a hoer , stuur mij pm daar praten we verder internetmaffia
Hé ik vond je nog aardig net maar nu niet meerquote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef under_cover het volgende:
[..]
Eeewa, is goed g.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef under_cover het volgende:
[..]
Seriously. We get the point.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
TS, ben jij het "vrouwtje" van de 2? Of ben je meer een "gever" dan een "ontvanger"?
ik geef je moederquote:Op maandag 31 mei 2010 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
TS, ben jij het "vrouwtje" van de 2? Of ben je meer een "gever" dan een "ontvanger"?
Laat mij 's even?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Seriously. We get the point.
Je maakte een grapje dat TS homo is omdat hij arm in arm met een tjappie op de foto staat.
We snappen het. Je hoeft echt geen 8 posts met dezelfde content te posten.
ben geen marokkaan, ga jij je kontje verkopen @ koopavondquote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh en jou vader is een schapenneuker
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is een "a hoer"?
Is dat betere kwaliteit dan een "b hoer"?
Strong comeback, broquote:Op maandag 31 mei 2010 20:27 schreef under_cover het volgende:
[..]
ben geen marokkaan, ga jij je kontje verkopen @ koopavond
Ik zou maar uitkijken, TS is een keiharde straatsoldaat en hij komt je zo op je pattas klappenquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:27 schreef under_cover het volgende:
[..]
ben geen marokkaan, ga jij je kontje verkopen @ koopavond
Wat doet hij dan op een internet forum vol nerds en WoW-spelers?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zou maar uitkijken, TS is een keiharde straatsoldaat en hij komt je zo op je pattas klappen
SWJ, hou je dit topic open voor je eigen amusement?quote:
Dit is KLB.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
SWJ, hou je dit topic open voor je eigen amusement?
Obvious troll/clone is quite obvious, jeweetsch.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Sneu hoor om zo te spreken wie de bal kaatst kan het terug verwachten maar goed ik ga er geen woorden aan vuil maken dat is nutteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |