quote:Op maandag 31 mei 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat lijkt toch wel een beetje op fibro. een vriendin van me heeft het ook, en zij is pas 25. ze zei ook zelfspottend als altijd; "oh, ben ik toch nog ergens vroeg bij"
![]()
omdat het chronisch en je weet dat het nooit meer weg zal gaan, of in ieder geval altijd terug kan komen, moet je idd proberen zoveel mogelijk te doen en kijken wat je aankunt zodat je niet met nog meer pijn zit.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:56 schreef Bluezz het volgende:
Het lijkt me eng, Krak, om met de pijn méér te doen. Ik ben er als de dood voor
a dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
ik dacht even dat het verkeerd gespeld was
ik vind met een zooi kruiden, olie en een braadstoomzak altijd errug goedquote:Op maandag 31 mei 2010 19:58 schreef Laydina het volgende:
Oke even een culinair vraagje.. wie ik? ja ik
Ik heb van die kuikenbouten en drumsticks en ik heb sindskort een oven.
Hoe kan ik die het lekkerste klaarmaken, zodat er een lekker smaakje aan zit?
ik denk dat die humor wel belangrijk is als je het altijd zult hebben. wel blij dat jij beter kunt worden, dan zal ik meer oppassen met bewegen idd.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
Bekkeninstabiliteit lijkt totaal niet op fibromyalgie.
Mijn bekken kan beter worden, fibromyalgie heb je levenslang. En dat zit ook in een groter deel van je lichaam.
Hooguit gaat je vriendin er net zo mee om als ik. Humor haalt de pijn niet weg. Het maakt het wel draaglijker.
Ik was ook zo bang. Maar dat is juist ook de kracht van de methode. Als je meer pijn krijgt, ga je overleggen en indien nodig een stap terug.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:56 schreef Bluezz het volgende:
Het lijkt me eng, Krak, om met de pijn méér te doen. Ik ben er als de dood voor
Aha! Laatste loodjes.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
die laatste studieloodjes wegen echt loeizwaar
true.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Sister, I know what you are going through! Maar houd vol, houd moed! Want anders is het zo tering-zonde van alle energie die je er al ingestoken hebt...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ken dat maar al te goed... wat was ik blij toen ik klaar was...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef cybermans het volgende:
[..]
ken dat maar al te goed... wat was ik blij toen ik klaar was...
mijn ouders zeiden dat ze echt een verschil merkte in mijn relax vermogen daarna
Verwen jezelf!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
thanks lieverdsen ik weet t wel maar die motivatie zit geloof ik in mn tenen ofzo en ik ben gewoon zooooo moe
jeugdsentiment? ik vind het nog steeds heerlijk. van die vette gekruide kipvleugeltjes + pootjes (borrelhapjes heet het nu). en dan een hele ovenschaal vol. vroeger konden we daar 2 kg van op en hadden we nog ruzie over hoe hoog de stapel botjes van de ander al was. nu met zn 4-en 1 kg is zat maar blijft het lekkerste vlees vind ikquote:Op maandag 31 mei 2010 20:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi!
Ik hou van hete kipvleugeltjes van de poelierTis ook jeugdsentiment hoor, dat at ik vroegâh toen ik een kleine Lein was met opa
Van die zoutige, vette kippies
Uit zo'n draaiend mandje in een grote grill
je moet eens weten hoevaak ballerina's/danseressen klagen over blessures, pijn hier en ontsteking daarquote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
En Bluezz, misschien telt het wel mee dat mijn zus is overleden.
Ik heb daarom geen tijd te verliezen met flauwekul. Als mijn spieren pijn doen en protesteren, dan heb ik daar geen boodschap aan. Ze moeten in vorm komen, zodat ik mijn leven kan leiden.
Ik word geen ballerina. Maar ik kan me indenken dat ballerina's ook zo denken. Daarom ben ik blij dat ik nu onderscheid leer maken tussen pijn dat er iets stuk is en pijn die er gewoon is.
Dat weet ik en dat is het verschil. Ze gaan door met die pijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je moet eens weten hoevaak ballerina's/danseressen klagen over blessures, pijn hier en ontsteking daar
zeg dat nou nietquote:
Nou en?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeg dat nou niet![]()
nu willen de heren weer details enzo
Dat kan ik al een aantal jaar gelukkigquote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
En Bluezz, misschien telt het wel mee dat mijn zus is overleden.
Ik heb daarom geen tijd te verliezen met flauwekul. Als mijn spieren pijn doen en protesteren, dan heb ik daar geen boodschap aan. Ze moeten in vorm komen, zodat ik mijn leven kan leiden.
Ik word geen ballerina. Maar ik kan me indenken dat ballerina's ook zo denken. Daarom ben ik blij dat ik nu onderscheid leer maken tussen pijn dat er iets stuk is en pijn die er gewoon is.
Je hoeft geen antwoord te geven.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mm goeie vraag, weet ik eigenlijk ook niet
m-m-m-maar er stond een vraagteken achter je zin, en dan zeg ik altijd HAPquote:
Mooi dat je onderscheid kan maken, jammer dat het nodig is.quote:
uh ja... alles kan toch richting sex gaan... dat is niet alleen culsc hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef golfer het volgende:
Van lijnen via jezelf verwennen naar seks...de overgangen in de CUL-SC zijn altijd wel weer voorspelbaar.
je hoeft niet altijd bezig te zijn met lijnen tochquote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef golfer het volgende:
Van lijnen via jezelf verwennen naar seks...de overgangen in de CUL-SC zijn altijd wel weer voorspelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |