quote:Op maandag 31 mei 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat lijkt toch wel een beetje op fibro. een vriendin van me heeft het ook, en zij is pas 25. ze zei ook zelfspottend als altijd; "oh, ben ik toch nog ergens vroeg bij"
![]()
omdat het chronisch en je weet dat het nooit meer weg zal gaan, of in ieder geval altijd terug kan komen, moet je idd proberen zoveel mogelijk te doen en kijken wat je aankunt zodat je niet met nog meer pijn zit.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:56 schreef Bluezz het volgende:
Het lijkt me eng, Krak, om met de pijn méér te doen. Ik ben er als de dood voor
a dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
ik dacht even dat het verkeerd gespeld was
ik vind met een zooi kruiden, olie en een braadstoomzak altijd errug goedquote:Op maandag 31 mei 2010 19:58 schreef Laydina het volgende:
Oke even een culinair vraagje.. wie ik? ja ik
Ik heb van die kuikenbouten en drumsticks en ik heb sindskort een oven.
Hoe kan ik die het lekkerste klaarmaken, zodat er een lekker smaakje aan zit?
ik denk dat die humor wel belangrijk is als je het altijd zult hebben. wel blij dat jij beter kunt worden, dan zal ik meer oppassen met bewegen idd.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
Bekkeninstabiliteit lijkt totaal niet op fibromyalgie.
Mijn bekken kan beter worden, fibromyalgie heb je levenslang. En dat zit ook in een groter deel van je lichaam.
Hooguit gaat je vriendin er net zo mee om als ik. Humor haalt de pijn niet weg. Het maakt het wel draaglijker.
Ik was ook zo bang. Maar dat is juist ook de kracht van de methode. Als je meer pijn krijgt, ga je overleggen en indien nodig een stap terug.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:56 schreef Bluezz het volgende:
Het lijkt me eng, Krak, om met de pijn méér te doen. Ik ben er als de dood voor
Aha! Laatste loodjes.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
die laatste studieloodjes wegen echt loeizwaar
true.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Sister, I know what you are going through! Maar houd vol, houd moed! Want anders is het zo tering-zonde van alle energie die je er al ingestoken hebt...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ken dat maar al te goed... wat was ik blij toen ik klaar was...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef cybermans het volgende:
[..]
ken dat maar al te goed... wat was ik blij toen ik klaar was...
mijn ouders zeiden dat ze echt een verschil merkte in mijn relax vermogen daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |