quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:52 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
pas na 2jaar toegeven...
wtf![]()
gelukkig is je vent blijkbaar een mietje, ik had je zo gedumpt, gewoon omwille van het feit dat je 2jaar lang gelogen hebt..
damn, schaam u zelf
Mocht ze dan niet klaar kunnen komen tijdens het masturberen, is het te hopen dat ze niet gaat faken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan of die vrouwen wel een orgasme krijgen als ze masturberen
DAN ken je je lichaam misschien wel goed genoeg om te weten hoe je moet faken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:28 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Mocht ze dan niet klaar kunnen komen tijdens het masturberen, is het te hopen dat ze niet gaat faken.
In dat geval weet ze niet dat zij eigenlijk niet is gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:00 schreef Xebrozius het volgende:
Een liter yoghurt 15 minuten op de verwarming en haar er dan helemaal mee onderkwakken in het pikkedonker. Toen het licht aanging leek het net of Harry de Stukadoor m'n vriendin onder hand had genomen. Mooie structuur afwerking, dat wel.
Najah hetzelfde als vrouwen lijkt me... gewoon de bewegingen en geluidjes... En dan maar hopen dat je er eentje hebt die te dom is zich af te vragen waarom ze niks in zich heeft mogen ontvangen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef Smijn. het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat mannen ook wel eens faken.Maar hoe doen ze dat dan in godsnaam?
Niet dat je weet iigquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:38 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Hahahahaha je zou als vrouw zijnde maar gefaked worden... Moet je kut wel erg groot zijn/stinken of hij heeft zelf gewoon een probleem. Is bij mij nog nooit gebeurd iig.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
En waarom is het voor een vrouw nou weer meteen erger. Koekje van eigen deeg
Alles zit er dan juist nog inquote:
Haaaaaahaaaaaaa Seven is gedisst haha lol lolquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lees moeten anders even met aanhalingstekens.
Ik ben 19 en mn vriendin 23, maar ze kan er over zeggen wat ze wil hoor. Als kerel wil je toch ook dat je meid er van genietquote:Op maandag 31 mei 2010 20:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wel relaxt dat jullie er gewoon over kunnen praten. Er zijn doorgaans niet zoveel mannen tegen wie je daar eerlijk over kunt zijn. Onder de 30 zijn ze er amper.
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:40 schreef Seven. het volgende:
Faken. Gewoon. Omdat het kan niet lukt.
99 tot 100% van de vrouwen heeft wel eens gefaked. Sommigen bij een mislukte one nighter, anderen faken jarenlang bij hun vriendje. Fake-experts zijn het er over eens: mannen zijn makkelijk om de tuin te leiden. We maken wat extra herrie, graven die nagels in zijn rug, bewegen wat heftiger, spannen een paar strategische spieren aan en voila, hij denkt dat je komt. Vrouwen hebben het onder elkaar overigens perfect door als er gefaked wordt.
De grootste motivator om te faken: prestatiedrang, hij heeft het gevoel te falen als hij denkt dat je niet klaarkomt. Dit komt omdat hij de vrijpartij als faalpartij ziet als hij zelf niet komt. Een onafgemaakte vrijpartij is volgens de legende als het pissen moeten onderbreken voor de man.
Sowieso is faken nog redelijk not done in onze maatschappij, we zijn er ten slotte niet eerlijk over achteraf. En zie hier dit topic, voor al jouw ervaringen over faken en gefaked zijn. En ja heren, we weten wel dat jullie het liever niet hebben. Daar gaat het niet over in dit topic dus gewoon bek dicht.
Herkenbaar! En ik denk dat dat voor veel (jonge) vrouwen geldt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:51 schreef keesjeislief het volgende:
Jongere vrouwen zitten nogal eens gevangen in het denkbeeld dat het allerbelangrijkste van sex het pleasen van hun kerel is, ze vinden het al heel fijn om te merken dat hij hun lijf mooi vindt & er geil van wordt etc. Zelf er ook lichamelijk nog een beetje van kunnen genieten is dan mooi meegenomen, maar ondergeschikt aan dat eerste.
Ja, toen ik jonger was fakete ik ook regelmatig een orgasmequote:Op zondag 13 juni 2010 23:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Herkenbaar! En ik denk dat dat voor veel (jonge) vrouwen geldt.
Hebben mannen (jongens) hier dan geen last van?
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, toen ik jonger was fakete ik ook regelmatig een orgasme
Absoluut.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:54 schreef remlof het volgende:
Als je faked als vrouw schort er wat aan de intieme relatie die je hebt.
Nee jij dan... Prins op het witte paard... Je jonkvrouwe is lesbischquote:Op maandag 14 juni 2010 08:04 schreef Compatibel het volgende:
Al die alpha mannetjes die TS afzeiken
Hardstikke jammer natuurlijk (als TS lijkt op seven of nine danquote:Op maandag 14 juni 2010 08:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee jij dan... Prins op het witte paard... Je jonkvrouwe is lesbisch
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:04 schreef Compatibel het volgende:
Al die alpha mannetjes die TS afzeiken
Nietus!quote:Op maandag 14 juni 2010 08:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee jij dan... Prins op het witte paard... Je jonkvrouwe is lesbisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |