Nou poeh wel 2 ipv 1 procentquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Lovechild het volgende:
Vrouwen jonger dan 25 hebben bijvoorbeeld 1% kans op het krijgen van een tweeling. Is de vrouw ouder dan 35, dan is dat ruim 2%.
Wat het des te opvallender maakt dat relatief veel Hollywood-40plus-vrouwen tweelingen krijgen. Dat geeft dus te denkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou poeh wel 2 ipv 1 procent
Je hebt gelijk, maar het is praktisch te verwaarlozen.
Die zijn zelden op de natuurlijke weg verwektquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Wat het des te opvallender maakt dat relatief veel Hollywood-40plus-vrouwen tweelingen krijgen. Dat geeft dus te denken
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef rena het volgende:
Maar ook als je niet 40 plus bent krijg je ook nog gewoon die vraag van mensenMijn zus heeft een tweeling en heeft de vraag gewoon al wel eens gehad of het via IVF was omdat je "dat zo vaak hoort"
Te brutaal gewoon en het was gewoon toeval.
Echt? (Nee LC, népquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef rena het volgende:
Maar ook als je niet 40 plus bent krijg je ook nog gewoon die vraag van mensenMijn zus heeft een tweeling en heeft de vraag gewoon al wel eens gehad of het via IVF was omdat je "dat zo vaak hoort"
Te brutaal gewoon en het was gewoon toeval.
Ja maar het is toevallig wel het dubbele heurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Echt? (Nee LC, nép) Niet te geloven zeg.
Terwijl men hier toch, voor zover ik weet, niet happig is op terugplaatsen van meerdere embryo's omdat dat gewoon meer risico is.
Degenen in OUD die IVF hebben ondergaan, of sowieso zwangeren in OUD? Volgens mij is het eigenlijk altijd wel de vraag of het er meer dan eentje is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch schrijven meerdere in OUD "het is er maar eentje, bleek vandaag" dus zo vreemd is het niet, lijkt bijna altijd de hamvraag
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Degenen in OUD die IVF hebben ondergaan, of sowieso zwangeren in OUD? Volgens mij is het eigenlijk altijd wel de vraag of het er meer dan eentje is.
Atlhans, ik heb het mezelf ook wel eens afgevraagd, bij een ongeplande zwangerschap. Zo van: zal je net zien.
Ach, moeten er maar meer celebs zwanger worden, zwanger poseren of bevallen. Kunnen we het daar weer over hebbenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ach, moeten er maar meer celebs zwanger worden, zwanger poseren of bevallen. Kunnen we het daar weer over hebben
quote:Singer Michael Bolton is a Grammy Award-winning artist with many awards under his belt. Though he was never in the spotlight as a young father as many celebrities are today, he is also dad to three daughters Isa, 34, Holly, 32, and Taryn, 30.
The How Am I Supposed To Live Without You singer is also set to be a grandfather- with daughter Taryn expecting a baby. Of being a grandfather and dad to three adults, Bolton told PEOPLE,
It's exciting. But it's also surreal - I still think of them as six, eight and 10. They still get embarrassed by me joking around."
The singer was last linked to former Desperate Housewives' star Nicollette Sheridan, to whom he was engaged. The two split in 2008 and since this time Bolton has kept a low dating profile though there were rumors of a possible connection with Donald Trump's ex Marla Maples back in April.
Woeiiiiii dan zat ik bij die 1%,was net 25 toen ik beviel van mijn twee eiige 2ling nadat ik op mij 20ste en 23ste ben bevallen van " gewoon" 1 kindje, de gyn gaf me bij een eventuele volgende zwangerschap 50% kans op weer een 2ling,heb het dus bij 4 kinderen gelatenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bron = perezquote:Sheryl Crow announced today that she has adopted a son named Levi James!
She wrote on her website:
Hey Everybody!
I have some exciting news to share with you guys-Wyatt has a new little brother! Levi James was born April 30th.
Just wanted you all to be the first to hear the good news!
Love,
SC
quote:AMSTERDAM - Ricky Koole is zwanger. Samen met vriend Leo Blokhuis verwacht ze haar eerste kindje, meldt RTL Boulevard vrijdag.
Een woordvoerder van Ricky heeft laten weten dat de actrice door de kritieke periode is. Het gaat goed met de 37-jarige Koole.
"Het kindje is gepland en hartstikke welkom", zegt Ricky's management.
Ricky was te zien in films als 'All Stars' en 'Wit Licht'. Volgend jaar is ze te zien in 'Sonny Boy', waarin ze de hoofdrol speelt. De film draait vanaf januari.
Koole speelt niet alleen in films, maar speelde ook in verschillende tv-series.
Leo Blokhuis is expert op het gebied van popmuziek. Bij het grote publiek is hij vooral bekend als medepresentator van de 'Top 2000 à Go-Go'.
quote:Fleur van der Kieft bevallen van dochter
Fleur van der Kieft is woensdag bevallen van haar eerste kindje. De 35-jarige actrice kreeg om 05.55 uur een dochtertje en heeft haar de naam Mary Isabelle gegeven. "Het meisje is vijftig centimeter en kerngezond. Het is een mooie baby. Ook met Fleur gaat het goed", vertelt een woordvoerder aan Novum Nieuws.
Het kindje is iets eerder geboren dan verwacht, de baby kwam een paar weken te vroeg ter wereld. Moeder en dochter moesten na de bevalling in het ziekenhuis blijven voor controles, maar verwacht wordt dat de twee woensdag naar huis mogen.
De actrice had haar televisiedebuut in de soapserie 'Onderweg Naar Morgen', waar ze de rol van Iris vertolkte. Later acteerde ze in de serie 'Westenwind'.
Oef, dat geeft een nieuwe dimensie aan het woord 'plofkop'...quote:
Misschien wel omdat ze dat touwtje zo strak heeft aangetrokken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:53 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Oef, dat geeft een nieuwe dimensie aan het woord 'plofkop'...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |