Alleen de exterior-shots van het huis van de Sheffields, de rest is gewoon in de studio opgenomen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:04 schreef Demarest het volgende:
[..]
Tja, ten opzichte van vergelijkbare hotels in Midtown scheelt het een pak geld. En toch liggen in het geval van het Milburn Hotel het National Museum of Natural History en Riverside Park min of meer om de hoek, Central Park op 5 minuten lopen, Midtown op 15 minuten lopen.
Upper East Side... is daar niet The Nanny opgenomen ... ?
Oops, ik moet iets beter lezenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ga met mijn vriendin (die op dit moment stage loopt in de VS) begin september 5-6 dagen New York doen. Nu zijn we allebei nog student dus we zoeken een beetje low-budget hotel. Maar ik word een beetje afgeschrikt door de enorm slechte reviews van de ~$99 /kamer/nacht hotels.
Neem bijvoorbeeld Hotel Carter dat in de OP wordt genoemd: slechte reviews en de wikipedia-pagina noemt zelfs:
[..]
Ik kwam wel dit soort apartments tegen, ook voor $99 met een stuk betere reviews:
http://www.hostelbookers.(...)-city/38949/reviews/
http://www.hostels247.com/FINANCIAL__DISTRICT__APARTMENTS_hostel/
Iemand hier ervaring met dat soort gelegenheden? En ik kan me zo voorstellen dat er meer van dit soort complexen bestaan, die niet op de grote booking-sites te vinden zijn. Iemand toevallig tips?
Je kunt beter voor het Latham Hotel gaan aan 28th Street. De ligging is werkelijk uitstekend met zaken als het Flatiron Building, ESB, en Central Park op een steenworp afstand. Het hotel zelf is oud en versleten en groot zijn de kamers allerminst, maar daar staat een redelijk gunstige overnachtingsprijs tegenover.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef Aventura het volgende:
Een tijdje geleden al de tickets geboekt met 3 andere meiden. We vertrekken op 29 sep en komen 4 sep terug.
Ik ben nu aan het kijken voor een hotel, best prijzig nog allemaal. Ik kijk nu net op de site van het Carter Hotel uit de OP. Die is nog wel te doen, daar heb je een dubbele kamer voor 546 dollar voor 5 nachten. Als mensen nog tips hebben voor andere hotels hoor ik het graag!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:24 schreef SnuggLe het volgende:
Heb eindelijk een paar foto's online gezet:
[ afbeelding ]
Rockefeller Centre
[ afbeelding ]
Taxi's! (zoooo fotogeniek!)
[ afbeelding ]
Wall Street
[ afbeelding ]
..en nog een taxi!
[ afbeelding ]
De drukte op Times Square
[ afbeelding ]
Deelnemer van de Gay Pride
[ afbeelding ]
Bovenop Gansevoort Hotel @ Meatpacking District![]()
[ afbeelding ]
Central Park (net voordat mijn vriendinnetje mijn verloofde werd!)
Hier staan er nog een paar.
Ja, vorige keer geweest tegen de White Sox. Was leuk om een keer mee te maken. Kaartjes hadden we via StubHub gekocht, iets van 30 dollar per persoon voor twee personen geloof ik. Als je buiten de US/Canada woont kun je bij Stubhub kaartjes kopen door je in te schrijven op je verblijfadres. Ze hadden trouwens lekkere kip met garlic fries daarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef Dos37 het volgende:
Mooie foto's hoor
Gaan er wel is bezoekers na een wedstrijd van de Yankees of de Mets?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:56 schreef Dos37 het volgende:
Tegen de White Sox dat was dus bij de YankeesNieuwe stadion of oude stadion nog?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:35 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Sorry, Yankees ja![]()
Was wel grappig. We hadden een reisgids waarin een routeomschrijving naar het stadion stond, maar ik wist dat ze een nieuw stadion hadden. Ik was dus bang dat we naar het verkeerde stadion gingen, maar vriendinnetje lief wist het zogenaamd zeker dat het klopte. Toen kwamen we bij die metrohalte en lagen die twee stadions naast elkaar
Dus zij ging van: zie je wel dat ik gelijk heb, terwijl ze helemaal niet wist dat die stadions naast elkaar lagen. Ik vond dus dat zij geen gelijk had maar dat ze geluk had. Dat gaf een aardige discussie
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:53 schreef Dos37 het volgende:
Haha mooi, als ik ooit ga dan ga ik zeker de reis plannen op een moment dat de Yankees thuis spelen. Zoiets wil ik meemaken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:53 schreef Dos37 het volgende:
Haha mooi, als ik ooit ga dan ga ik zeker de reis plannen op een moment dat de Yankees thuis spelen. Zoiets wil ik meemaken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:56 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
We hebben echt een fantastische tijd gehad in NYC, maar de Yankees waren echt een van de hoogtepunten
We wilden in oktober misschien naar de Rangers gaan in MSG, maar die kaartjes beginnen op StubHub pas rond de 60 dollar, dat vind ik toch net effe te duur
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:56 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Wat heb je voor die Yankeeskaartjes betaald? Toen wij (paar weken geleden) kaartjes wilde kopen, begonnen de kaartjes vanaf 70 dollar. Paar dagen later zaten we al over de 100 dollar heen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Kaartjes voor de Yankees heb je al vanaf een dollar of zes, zeven...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik ben er van 30 juni t/m 07 juli geweest. Wat een superstad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Als ik nu op StubHub kijk voor die wedstrijd van 8 september tegen de Orioles, dan kom ik ook kaartjes tegen voor $ 5,50. De eerste keer zat ik ook op de bovenste ring (Grandstand Infield, vak 421). Wel front row! Geloof iets van 20-25 dollar voor een kaartje.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:52 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar in de fanshop werd mij verteld $70. Later op internet gekeken en dat was nog duurder.
Thnx. Het gaat in mijn geval om een E-ticket, dus dan zou het adres van het hotel helemaal moeten volstaan, niet? Wordt dat verder dan helemaal niet meer gecontroleerd?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:53 schreef Omnifacer het volgende:
Fargo
We hebben toen kaartjes gekocht door als verblijfadres gewoon het adres van het hostel op te geven bij stubhub. Ging prima
Hadden wij ook en dan heb je dus gewoon prima zicht.. trust me.. de beleving is leuker dan de hele honkbalwedstrijd (imo).quote:Op zondag 25 juli 2010 15:10 schreef Fargo het volgende:
[..]
Als ik nu op StubHub kijk voor die wedstrijd van 8 september tegen de Orioles, dan kom ik ook kaartjes tegen voor $ 5,50. De eerste keer zat ik ook op de bovenste ring (Grandstand Infield, vak 421). Wel front row! Geloof iets van 20-25 dollar voor een kaartje.
Absoluut! Heb me kostelijk vermaakt met die live-quizjes op het grote scherm tussen het wisselen door. Absoluut iets wat je gedaan moet hebben als je een beetje een sportliefhebber bent, als je het mij vraagt.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hadden wij ook en dan heb je dus gewoon prima zicht.. trust me.. de beleving is leuker dan de hele honkbalwedstrijd (imo).
We hebben toen wel effe het hostel ingelicht, en die vonden het allemaal prima. Ik ga ervan uit dat hotels er al helemaal geen bezwaar tegen hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:11 schreef Fargo het volgende:
[..]
Thnx. Het gaat in mijn geval om een E-ticket, dus dan zou het adres van het hotel helemaal moeten volstaan, niet? Wordt dat verder dan helemaal niet meer gecontroleerd?
Kaartje inmiddels al uitgeprint!quote:Op zondag 25 juli 2010 16:52 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
We hebben toen wel effe het hostel ingelicht, en die vonden het allemaal prima. Ik ga ervan uit dat hotels er al helemaal geen bezwaar tegen hebben.
Verder volledig eens met Fargo en Jordi: het gaat vooral om de belevenis, minder om de wedstrijd zelf. Heb me prachtig vermaakt met idd die quizjes, muziek, het volkslied, de catering en de zeer vriendelijke sfeer die er hing.
Oh wat leuk, kan dat? Waar kun je dat boeken?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Kaartje inmiddels al uitgeprint!![]()
Nu nog ff een rondleiding door MSG vastleggen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Oh wat leuk, kan dat? Waar kun je dat boeken?Ik reageer even in het RBC-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rondleiding door MSG kun je op de site zelf boeken, volgens mij. Ben alleen benieuwd of mensen hier weten of vooraf boeken noodzakelijk is of dat je ook 's ochtends even langs de box office kunt lopen om een kaartje voor de rondleiding van 13.00 uur te halen bijvoorbeeld. Hebben mensen hier daar ervaring mee?
Geld opnemen bij een ATM moet geen probleem zijn. In de winkels zou het volgens mij ook moeten kunnen, maar creditcard is de norm.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:00 schreef Simmertje het volgende:
Eindelijk is het zover, over 3 weken ga ik voor 12 dagen voor het eerst in mijn leven naar New York! Ik heb wel nog een aantal vraagjes die jullie misschien kunnen beantwoorden:
- Ik neem aan dat ik gewoon kan pinnen bij de ATM met mijn ING pas, maar kun je in winkels ook gewoon met je pinpas afrekenen?
Washington is wel een aardig eind weg. Alle bezienswaardigheden zitten wel dicht op elkaar en is wel in een dag te doen. Volgens mij deed ik er met de chinatown bus zo'n 4 uur over. Maar dat weet ik niet zeker.quote:- Is het mogelijk om een dagtrip naar washington dc te maken? Ik dacht zelf aan 's ochtends vroeg gewoon vertrekken en dan 's avonds laat weer vertrekken. Maar ik heb eigenlijk geen idee of dit wel een slim idee is aangezien de afstand.
Philadelphia! Mooie stad met een rijke historie. Ook zeker in een dag te doen. Je kunt zelf alles bekijken in een dag en nog even een ritje maken met de Duck Boat. Ik vond het zeker de moeite waard.quote:- Mocht washington niet lukken, dan willen we eigenlijk wel nog een dag trip buiten New York maken eigenlijk, iemand eventueel andere tips?
Als je ergens bovenop een wolkenkrabber wil staan zou ik Top of the Rock adviseren in plaats van Empire State. Het is goedkoper en in plaats van dat je uitkijkt op Top of the Rock kijk je uit op de Empire State.quote:Misschien kom ik nog wel op andere vragen, iig alvast bedankt voor de tips!
Het is wel mogelijk. In mijn geval duurde de heenreis van New York City naar Washington DC circa 4 uur, de terugreis ruim 5 uur. Wellicht ben je per trein (Amtrak?) sneller.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:00 schreef Simmertje het volgende:- Is het mogelijk om een dagtrip naar washington dc te maken? Ik dacht zelf aan 's ochtends vroeg gewoon vertrekken en dan 's avonds laat weer vertrekken. Maar ik heb eigenlijk geen idee of dit wel een slim idee is aangezien de afstand.
Philadelphia inderdaad, maar Boston schijnt ook een fraaie stad te zijn.quote:- Mocht washington niet lukken, dan willen we eigenlijk wel nog een dag trip buiten New York maken eigenlijk, iemand eventueel andere tips?
Erg mooie foto's!! En gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:24 schreef SnuggLe het volgende:
Heb eindelijk een paar foto's online gezet:
Central Park (net voordat mijn vriendinnetje mijn verloofde werd!)
Boston > Philadelphia, maar Boston is net zover weg als DC. Voor een dagtrip zou ik zeker Philadelphia doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:15 schreef Demarest het volgende:
[..]
Het is wel mogelijk. In mijn geval duurde de heenreis van New York City naar Washington DC circa 4 uur, de terugreis ruim 5 uur. Wellicht ben je per trein (Amtrak?) sneller.
[..]
Philadelphia inderdaad, maar Boston schijnt ook een fraaie stad te zijn.
Via die kleine Chinese busmaatschappijen kun je in die regio idd erg goedkoop van stad naar stad. $2 Is wel erg goedkoop, misschien een actie. Reken alleen niet op al te veel comfort.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Simmertje het volgende:
Bedankt voor de reacties! We overwegen het inderdaad om naar Philadelphia te gaan (verschilt toch een stuk 4,5 uur en 1,5 uur). Klopt het dat die busritten gewoon ontzettend goedkoop zijn? Ik had er zelf eentje vanaf china town gevonden die maar 2 dollar kosten voor een retourtje, leek mij een beetje apart. ;P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |