Gebaseerd op wat?quote:
dan hadden ze dat lekker aan land gedaan aldaar (Gaza dus), hadden ze gelijk aan kunnen tonen wat er allemaal aan boord zou zijn, maar nee... moest natuurlijk commandostyle... prima verder maar echt positieve reacties geeft het niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:51 schreef Roi het volgende:
[..]
Het konvooi mocht door, maar Israel wou wel controleren of er geen wapens aan boord waren.
Heheh, dan staan ze er toch anders tegenover, gok ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ooooh, het is maar een klein deel. Nee, dan is het niet erg. Weet je wat. De Turken en Marokkanen mogen ook Zuid-Holland tot eigen staat maken. Is toch maar een klein deel van Nederland.
Nederland, het land waar heel veel Joden/joden werden afgevoerd, en dat niet alleen dankzij de bevolkingsadministratie, dat joods/christelijke Nederland?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:50 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Jep en Nederland is een Joods Christelijke staat
godzijdank nog geen Islamitische.
Een Israeliet in de US is een Alien...en zover ik weet zijn er geen Native Australiers die zich tot judaisme bekeerd hebben en zelfs dan zouden er niet genoeg zijn om dat te rechtvaardigen.
We weten dat je vol met haat zit tov Joden...
TT ios speciaal voor jou...de Luie Islamitsche Palestijn is altijd slachtoffer
Zelf als ze zichzelf letterlijk in de voet schieten.
Want zonder de grote boze staat israel had de arme palestijn nooit een pistooltje vast hoeven te houden.
Nou gaat lekker met je vrienden geiten sodomiseren
Maar Israël heeft er dan weer geen probleem mee om de rivalen van Hamas te bewapenen zodat die de Hamas-aanhangers te lijf kunnen gaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:51 schreef Roi het volgende:
[..]
Het konvooi mocht door, maar Israel wou wel controleren of er geen wapens aan boord waren.
Je bewijst jezelf niet echt een goeie dienst met dit soort antwoorden.quote:
Aanval is aanval.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
Die raketten hebben echt iets van twee doden veroorzaakt. 'Raket' is al te veel eer voor die vuurpijltjes.
Het optreden van Israël al honderden, als het niet meer is.
Dat gebied is door EGYPTE afgestaan/verkochtquote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ooooh, het is maar een klein deel. Nee, dan is het niet erg. Weet je wat. De Turken en Marokkanen mogen ook Zuid-Holland tot eigen staat maken. Is toch maar een klein deel van Nederland.
Ga toch weg met je generalisaties .. het land is grotendeels wel afgepakt en dat gaat nog steeds door, en er waren enkele Arabieren die de staat als positief zagen in het begin .. niks 'de Arabieren'.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
We hebben nu meer dan eens aangetoond dat het land niet is afgepakt.
Dat de Arabieren helemaal niet onvrijwillig tegenover een Joodse staat stonden.
En dat de Palestijnen in de val zijn gelokt door hun eigen leiders.
Dus ga je mond nu maar eens spoelen.
Sinds wanneer is Nederland een Joodse staat en een Christelijke staat? Volgens mij is Nederland toch gewoon gescheiden van de kerk? En als ik het verkeerd heb, dan zal het wel een Christelijke staat zijn.. Maar Joods? Sinds wanneer?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:50 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Jep en Nederland is een Joods Christelijke staat
godzijdank nog geen Islamitische.
Een Israeliet in de US is een Alien...en zover ik weet zijn er geen Native Australiers die zich tot judaisme bekeerd hebben en zelfs dan zouden er niet genoeg zijn om dat te rechtvaardigen.
We weten dat je vol met haat zit tov Joden...
TT ios speciaal voor jou...de Luie Islamitsche Palestijn is altijd slachtoffer
Zelf als ze zichzelf letterlijk in de voet schieten.
Want zonder de grote boze staat israel had de arme palestijn nooit een pistooltje vast hoeven te houden.
Nou gaat lekker met je vrienden geiten sodomiseren
Een soort verbale schadevergoeding voor het toekijken terwijl ze massaal werden afgevoerd of zo ..quote:Op maandag 31 mei 2010 18:57 schreef rakotto het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Nederland een Joodse staat en een Christelijke staat? Volgens mij is Nederland toch gewoon gescheiden van de kerk? En als ik het verkeerd heb, dan zal het wel een Christelijke staat zijn.. Maar Joods? Sinds wanneer?
Nee andermans land illegaal koloniseren en dat toejuichen is beschaafdquote:Op maandag 31 mei 2010 18:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je bewijst jezelf niet echt een goeie dienst met dit soort antwoorden.
En vooral niet te vergeten: dat stukje woestijn (want dat was het toen) is gewoon GEKOCHT.quote:
Aan Engeland. Dat die het vervolgens aan de Joden zou schenken en die, met steun van de VN, de toenmalige inwoners uit hun huizen en van hun land zou schoppen hadden ze vast niet aan zien komen.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:57 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat gebied is door EGYPTE afgestaan/verkocht
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:57 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat gebied is door EGYPTE afgestaan/verkocht
By all means
We verkopen de Markerwaard aan de Turken mrocjes...ze zijn dan wel zelf verantwoordelijk voor het dijkonderhoud
Kan je de bron geven van dat Egypte het verkocht heeft? Ik kan namelijk niets vinden op Google.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Er is ze een mogenlijkheid geboden hun waar te laten controleren en af te laten leveren.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Ik had het specifiek over het commentaar, de beelden laten niet zo heel veel schokkends zien. Dat een militair tijdens een aanval zelf wordt aangevallen met een geïmproviseerd(?) wapen noem ik niet opzienbarend. Het direct en consequent benoemen als terrorisme is gewoon vrij achterlijk, maar blijkbaar accepteren veel mensen dat retoriek nog steeds.
- Israëlische blokkade van Gaza.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En vooral niet te vergeten: dat stukje woestijn (want dat was het toen) is gewoon GEKOCHT.
Omfg, als reactie op wat, inderdaad telkens reacties op oorlogen en opstanden.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef Farang het volgende:
[..]
- Israëlische blokkade van Gaza.
- Israël bezet de Westelijke Jordaanoever.
- Israël bezet de Golanhoogte en de Sheba boerderijen.
- Israël bezet Oost-Jeruzalem.
Over de andere misdaden wil ik het niet eens hebben.
Dat geschreven tekst in dat filmpje...quote:Op maandag 31 mei 2010 19:02 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Er is ze een mogenlijkheid geboden hun waar te laten controleren en af te laten leveren.
Men had blijkbaar iets te verbergen...te meer als je bereid bent met knuppels katapulten (hoe gevaarlijk ook) en messen Israelische commando's te lijf te gaan.
Dan moet je toch welhaast iets te verbergen hebben.
Godzijdank heeft er vanaf die zogenaamde hulpboten niemand geschoten VOORDAT er Israelis aan boord waren. Me dunkt dat Israel dat beantwoord had met MINIMAAL risco aan eigen personeel
Moet je iets te verbergen hebben als je cement, prefab huizen en rolstoelen aan boord hebt?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:02 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Er is ze een mogenlijkheid geboden hun waar te laten controleren en af te laten leveren.
Men had blijkbaar iets te verbergen...te meer als je bereid bent met knuppels katapulten (hoe gevaarlijk ook) en messen Israelische commando's te lijf te gaan.
Dan moet je toch welhaast iets te verbergen hebben.
Ja, dat is echt ongelovulluk, dat stelletje terroristen zeg, niet normaal meer.quote:Godzijdank heeft er vanaf die zogenaamde hulpboten niemand geschoten VOORDAT er Israelis aan boord waren. Me dunkt dat Israel dat beantwoord had met MINIMAAL risco aan eigen personeel
Wat moet dat filmpje bewijzen? Dat men probeert een stel piraten van het schip af te meppen? (Geheel terecht overigens, niet zo ver daarvandaan sturen we onze eigen marine ook op piraten af.)quote:
Israël moet de bezetting stoppen of anders zullen ze geen vrede kennen. De verhoudingen in die regio zijn aan het veranderen in het nadeel van Israël, als ik hen was zou ik nu naar vrede streven want straks is het te laat en worden ze vernietigd.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Omfg, als reactie op wat, inderdaad telkens reacties op oorlogen en opstanden.
Uitgelokt en gevoerd door de vijanden van Israel niet andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |