Nog niks binnen... uiterlijk vandaag dus. Hoop het wel...quote:WHEN CAN YOU EXPECT YOUR DELIVERY?
Delivered on or before Thursday 15 July 2010

Die 15 juli is zeker de zesde dag nadat je besteld had, of niet? De verzendtijd is echter 6 tot 9 dagen. Dat had ik laatst ook, toen stond in de mail dat het uiterlijk op de zesde dag na mijn besteldatum binnen zou komen, maar het kwam een dag later dacht ik.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, nog geen spoor van jurk / TNT.
Gebeurt het vaker dat het later wordt dan op de orderbevestiging staat?

Nee, heb de 7e besteld en de 8e kreeg ik bericht van dat ie shipped was. Dus het is nu 6 werkdagen geledenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:15 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Die 15 juli is zeker de zesde dag nadat je besteld had, of niet? De verzendtijd is echter 6 tot 9 dagen. Dat had ik laatst ook, toen stond in de mail dat het uiterlijk op de zesde dag na mijn besteldatum binnen zou komen, maar het kwam een dag later dacht ik.
 .
.

Bij mij heeft het 2 weken geduurd geloof ik. Ik ging maar van alleen de werkdagen uit.quote:

.
 . 

Klein maatje zegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:11 schreef TC_Artemis het volgende:
Eerste bestelling geplaatst haha, ben benieuwd. Hoop dat ik de maat goed heb gegokt op 7, want voor de rest heb ik altijd 7,5.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 leuke plimsoles.
 leuke plimsoles.

Die had ik ook besteld in mijn standaardmaat: 44, helaas te klein.. verkocht aan broer. Voetbed is echt gigantisch slecht, dus zorg voor een degelijk inlegzooltje, dan zijn deze plimsolls zeer goed te doen:).quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:11 schreef TC_Artemis het volgende:
Eerste bestelling geplaatst haha, ben benieuwd. Hoop dat ik de maat goed heb gegokt op 7, want voor de rest heb ik altijd 7,5.
[ afbeelding ]

Thank you!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:16 schreef Tuurrr het volgende:
Nieuwe code! AsosTreats
Werkt ook op sale items... 10% off...

Oh crap. Nouja ik merk het vanzelf, volgensmij had ik dus beter toch een 8 kunnen bestellenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:27 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
Die had ik ook besteld in mijn standaardmaat: 44, helaas te klein.. verkocht aan broer. Voetbed is echt gigantisch slecht, dus zorg voor een degelijk inlegzooltje, dan zijn deze plimsolls zeer goed te doen:).
 .
 .

. Zal ik gewoon bestellen en een mail sturen met print screen dat de code niet gebruikt kon worden omdat ik wou betalen en bevestigen, maar asos onderhoud had, en ik daardoor de code niet meer kan gebruiken.
. Zal ik gewoon bestellen en een mail sturen met print screen dat de code niet gebruikt kon worden omdat ik wou betalen en bevestigen, maar asos onderhoud had, en ik daardoor de code niet meer kan gebruiken. 

Thnxquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:14 schreef don-diablo het volgende:
Komt zowat tot de grond, ik vind het wel tof eig.
 . M'n benen zijn door de EDS nogal gehavend, dus dit is een mooie oplossing met het warme weer
. M'n benen zijn door de EDS nogal gehavend, dus dit is een mooie oplossing met het warme weer  .
.

I like.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.coggles.com/it(...)M71-White-Shirt/6JXJ
Do you like?

Geneeskundequote:Op maandag 19 juli 2010 00:40 schreef santiagojwz het volgende:
wat studeer je dan dat je er zo 'gelikt' moet uitzien:P
 Maar ik kleed me sowieso normaal vrij net.
 Maar ik kleed me sowieso normaal vrij net.

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:44 schreef winka het volgende:
[..]
Wow, die is gaafEven kijken of ze die ook in andere kleuren hebben

Oh jammer, deze kleur zal me absoluut niet staan.
 Oh jammer, deze kleur zal me absoluut niet staan. 

Jee, zoveel leuke dingen voor leuke prijsjes
 Jee, zoveel leuke dingen voor leuke prijsjes   Kan niet wachten todat het wordt bezorgd
 Kan niet wachten todat het wordt bezorgd   

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:48 schreef winka het volgende:
Zo, ik heb mezelf echt moeten stoppen met bestellenJee, zoveel leuke dingen voor leuke prijsjes
Kan niet wachten todat het wordt bezorgd

geen geld dacht ik zo!
 geen geld dacht ik zo! 

Doe mij maar plimsolls met een frisse lichte kleur.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wéér nieuwe schoenen.
[ link | afbeelding ]

quote:

omg, die hangertjes...quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:29 schreef stef040 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het is meer een legging dan een spijkerbroek, maar voor die 18 euro die hij kostte ga ik hem niet terugsturen. Stiekem zit hij wel een beetje lekker, hij is zacht en warm.
 Het is meer een legging dan een spijkerbroek, maar voor die 18 euro die hij kostte ga ik hem niet terugsturen. Stiekem zit hij wel een beetje lekker, hij is zacht en warm.

waarom koop je drie dezelfde shirts?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:39 schreef MagicMedicine het volgende:
Wow ik was net wel verbaast toen mijn pakketje al werd bezorgd, terwijl hij gepland stond vanaf maandag de 26e.
Dit zat erin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die broek is wel een miskoop trouwensHet is meer een legging dan een spijkerbroek, maar voor die 18 euro die hij kostte ga ik hem niet terugsturen. Stiekem zit hij wel een beetje lekker, hij is zacht en warm.

Volgens mij is het deze:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:38 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
waarom koop je drie dezelfde shirts?
en heb je link van die broek, ik heb ook een 18pond broek erbij zitten, ben ik ook ERRUG benieuwd naar haha

de knoop boven de rits was eraf.
  de knoop boven de rits was eraf. 

quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:06 schreef MagicMedicine het volgende:
Hoe duur is dat terugsturen eigenlijk?

tot nu beide keren bij mij onder de 7 euro, maar ik gok dat deze keer duurder wordt (3 dingen, waaronder twee zware broeken)quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:06 schreef MagicMedicine het volgende:
Hoe duur is dat terugsturen eigenlijk?

Als iets kapot is dan vergoeden ze de verzendkosten vaak. Ik heb nog nooit problemen gehad met de kwaliteit van de dingen die ik besteld heb. Wel een keer een verkeerde maat geleverd gekregen helaas.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:42 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
tot nu beide keren bij mij onder de 7 euro, maar ik gok dat deze keer duurder wordt (3 dingen, waaronder twee zware broeken)

.
. 

.
.

nah,quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:02 schreef santiagojwz het volgende:
Best apart eigenlijk, door een fout van asos zelf (het niet kunnen selecteren van Europa als verzendgebied) betaal je nu ¤3,- verzendkosten in plaats van ¤6,-.

binnen, en alles past (Y)quote:Op zondag 25 juli 2010 12:25 schreef santiagojwz het volgende:
Nogmaals een besteling geplaatst, had eigenlijk gewoon een riem nodig, maar de sale was nog aantrekkelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Als je met een creditcard geld op je PayPal zet, dan krijg je het wel in één dag voor elkaar. Ga je bankoverschrijven, dan duurt het langer. Als je je bankrekening gekoppeld heb aan paypal (zoek ff door PayPal site, is wel te vinden) dan kan je direct van je bankrekening betalen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:13 schreef Mixende_match het volgende:
ik wou ook gaan bestellen, ik weet alleen niet hoe het precies werkt met paypal. als ik er vandaag een bedrag opzet, kan ik dan vandaag ook al betalen via asos?
en owja... kreeg deze code
The following errors have occurred:
# This order contains items that cannot be shipped to your chosen delivery address. Please remove the items highlighted in red from your shopping basket or edit your delivery address in order to proceed with your purchase.
1 jurkje kan niet naar mijn adres worden gestuurd, de andere 4 wel

thx! ik heb geen idee of die gekoppeld is haha...quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:21 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Als je met een creditcard geld op je PayPal zet, dan krijg je het wel in één dag voor elkaar. Ga je bankoverschrijven, dan duurt het langer. Als je je bankrekening gekoppeld heb aan paypal (zoek ff door PayPal site, is wel te vinden) dan kan je direct van je bankrekening betalen.
En idd, sommige artikelen (ik baal er ook van) worden niet naar NL gestuurd. Zal wel iets zijn met verkoopdeals..

Hmm ja dat schijnt ook nog wel eens een probleem te zijn. Ik heb er ook een Backup creditcard aanhangen, maar ik betaal er niet mee..quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef Mixende_match het volgende:
Hè verdorie! Wou ik eindelijk alles bestellen, met paypal betalen staat er dat er een creditcard gekoppeld moet worden
Dus helaas geen leuke jurkjes voor mij

Normaal gezien moet je toch op 5-7 werkdagen rekenen volgens mij. Laatst is het een tijd sneller gegaan, maar nu worden veel pakketten via Duitsland gestuurd en dan duurt het iets langer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:17 schreef Paran0id het volgende:
Whatsup met de levertijd bij ASOS?
Ik kan me herinneren dat ik mijn items na 3 dagen binnen had bij mij vorige bestelling. Nu had mijn bestelling op de 23e de status 'shipped' maar nog steeds niets ontvangen.

Cheap ass post method, of de methode waar je ook track and trace hebt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:17 schreef G-NiLES het volgende:
niks aan de hand hier..
vrijdag dispatched, en de receptioniste kwam net het pak net brengen!

ik ben een hollander hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Cheap ass post method, of de methode waar je ook track and trace hebt?

Same here... Bij mij is alles 22 juli verzonden en nog steeds niks binnen. Normaal heb je het al na 4 dagen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:17 schreef Paran0id het volgende:
Whatsup met de levertijd bij ASOS?
Ik kan me herinneren dat ik mijn items na 3 dagen binnen had bij mij vorige bestelling. Nu had mijn bestelling op de 23e de status 'shipped' maar nog steeds niets ontvangen.

..
 .. 

Volgens mij was je order boven een bepaald bedrag, dan worden ze automatisch verzekerd verzonden. Ik werd net ook positief verrast door de postbode. Had eigenlijk niet meer verwacht dat ik überhaupt iets zou ontvangen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef G-NiLES het volgende:
zelfs in 5 dagen mijn return aangekomen in UK..
 ):
): )
) 

feli met je aankopenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:27 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Volgens mij was je order boven een bepaald bedrag, dan worden ze automatisch verzekerd verzonden. Ik werd net ook positief verrast door de postbode. Had eigenlijk niet meer verwacht dat ik überhaupt iets zou ontvangen.
Voor 50 euri het volgende uit de sale:
- Diesel shirt
- ASOS shirt
- ASOS hemd met capuchon (wtf, ziet er eigenlijk niet uit)
- 3x sportsokken
* Paran0id is happy dat het op de dag dat ik op vakantie ga alsnog is binnengekomen.

:S  had idd wel eens express kunnen zijn, was 150 ponden ofzo.
 :S  had idd wel eens express kunnen zijn, was 150 ponden ofzo.

Heb ik ook gehad. Ik heb het idee dat je eerst een paar keer met een gewone CC moet hebben betaald eer je PP het doet bij ASOS. Vet vaag, maar ik heb hetzelfde gehad, toen met CC betaald en nu kan ik ineens ook weer met PP betalen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:17 schreef Mixende_match het volgende:
Hè verdorie! Wou ik eindelijk alles bestellen, met paypal betalen staat er dat er een creditcard gekoppeld moet worden
Dus helaas geen leuke jurkjes voor mij

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |