waarom koop je drie dezelfde shirts?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:39 schreef MagicMedicine het volgende:
Wow ik was net wel verbaast toen mijn pakketje al werd bezorgd, terwijl hij gepland stond vanaf maandag de 26e.
Dit zat erin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die broek is wel een miskoop trouwensHet is meer een legging dan een spijkerbroek, maar voor die 18 euro die hij kostte ga ik hem niet terugsturen. Stiekem zit hij wel een beetje lekker, hij is zacht en warm.
Volgens mij is het deze:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:38 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
waarom koop je drie dezelfde shirts?
en heb je link van die broek, ik heb ook een 18pond broek erbij zitten, ben ik ook ERRUG benieuwd naar haha
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:06 schreef MagicMedicine het volgende:
Hoe duur is dat terugsturen eigenlijk?
tot nu beide keren bij mij onder de 7 euro, maar ik gok dat deze keer duurder wordt (3 dingen, waaronder twee zware broeken)quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:06 schreef MagicMedicine het volgende:
Hoe duur is dat terugsturen eigenlijk?
Als iets kapot is dan vergoeden ze de verzendkosten vaak. Ik heb nog nooit problemen gehad met de kwaliteit van de dingen die ik besteld heb. Wel een keer een verkeerde maat geleverd gekregen helaas.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:42 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
tot nu beide keren bij mij onder de 7 euro, maar ik gok dat deze keer duurder wordt (3 dingen, waaronder twee zware broeken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |